MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Ik vind het oprecht kansloos om dat soort gewichten te scharen onder dat het gewichten zijn voor vrouwen. :rolleyes: Geen wonder dat er zo weinig vrouwen op DBB zitten met deze kansloze mentaliteit.

Er zitten vooral weinig echte venten op DBB. Side raises met 3-4 kg... en dan het excuus: mijn schoudertje doet pijn... :roflol: Minder zagen en klagen en gewoon doortrainen!

Idem, ik zie veel mannen 3-4kg gebruiken voor bepaalde oefeningen.
Side raises bij mij hangen af van de uitvoering, hoe hoger de executie hoe lager het gewicht.

Ik kan zo nog wel een hoop redenen opnoemen trouwens hoor :p
Denk dat de meeste ladies die blijven hangen een olifantenvel en een gezonde dosis humor hebben :D

Kan ik inkomen, maar je kan de kracht van een vrouw niet vergelijken met die van een man. Als man is 3-4 kg gewoon lachwekkend.

Er zitten vooral weinig echte venten op DBB. Side raises met 3-4 kg... en dan het excuus: mijn schoudertje doet pijn... :roflol: Minder zagen en klagen en gewoon doortrainen!

Nee :roflol: Jij bent natuurlijk een echte vent :dunno:

Ik kan me nog herinneren dat je op vakantie was en abrupt van DBB ging omdat je butthurt was omdat mensen zeiden dat je vakantie moest gaan vieren ipv DBB'n...:fluit:

Ik kan me nog herinneren dat je op vakantie was en abrupt van DBB ging omdat je butthurt was omdat mensen zeiden dat je vakantie moest gaan vieren ipv DBB'n...:fluit:

Ik deed gewoon wat de mensen me toen hebben aangeraden :dunno:

Het was een leuke reis trouwens :) Heb er een aantal keer ZWAAR kunnen trainen. Je weet wel, niet met roze gewichtjes.

Zo dedicated ben ik idd, zelfs op reis blijf ik voorbeeldig doortrainen. Op die manier kan je iets bereiken in plaats van te vreten/zuipen zoals @Robke78 en @Skatermarvin of lachwekkende gewichten te gebruiken zoals 90% van DBB.

De derde categorie zijn dan natuurlijk de gevallen die AAS gebruiken om hun slechte dieet/training te compenseren.

• Topic Starter Topic Starter
  • #41.206
Dat is een gewicht voor meisjes.
Dit dus, ook al heb je een blessure. 3-4 kg is geen gewicht voor een zelfrespecterende vent!
Gram of twee denk ik met wat HGH.
Het zou me werkelijk een zorg vinden dat DBB mijn side raises triest vind:roflol:

Sorry hoor, maar ik doe sideraises met 8 a 9 kilo.
Dus wat jij hier pretendeert is onzin. :scold:
Waarschijnlijk kan ik ze ook wel met 14kg, maar ze voelen gewoon lekkerder met 3-6kg..:roflol:
Ben jij nog een meisje dan? Ik dacht dat je al een vrouw was :dunno:
..
Vanaf welke leeftijd val je onder vrouw dan? :scratch:
Goede vraag..
Wanneer Xyzizo geen interesse meer in je heeft :burns:
Wie?
Ik vind het oprecht kansloos om dat soort gewichten te scharen onder dat het gewichten zijn voor vrouwen. :rolleyes: Geen wonder dat er zo weinig vrouwen op DBB zitten met deze kansloze mentaliteit.
Ho ho, rustaahg! Is het low carb dag vandaag?

Idem, ik zie veel mannen 3-4kg gebruiken voor bepaalde oefeningen.
Side raises bij mij hangen af van de uitvoering, hoe hoger de executie hoe lager het gewicht.

Ik kan zo nog wel een hoop redenen opnoemen trouwens hoor :p
Denk dat de meeste ladies die blijven hangen een olifantenvel en een gezonde dosis humor hebben :D
True, true..

Ik ben van mening dat veel mensen oefeningen als een mong**l uitvoeren..als je daadwerkelijk alleen je schouder betrekt ken ik er maar weinig die op die wijze 20kg gebruiken..

Kan ik inkomen, maar je kan de kracht van een vrouw niet vergelijken met die van een man. Als man is 3-4 kg gewoon lachwekkend.
ALLES KAPOT!! Slopen die schouders..

Blesures..dat is wat we willen.

Kijk, ik train niet om jullie hier op het forum te pleasen. En denk dat ik vele malen stricter train dan de meeste doen..en daarbij ook nog een beter fysiek heb dan de jongens die het stoer vinden om side raises in het rond te smijten met 20kg..

:roflol::roflol:

Zo dedicated ben ik idd, zelfs op reis blijf ik voorbeeldig doortrainen. Op die manier kan je iets bereiken in plaats van te vreten/zuipen zoals @Robke78 en @Skatermarvin of lachwekkende gewichten te gebruiken zoals 90% van DBB.

De derde categorie zijn dan natuurlijk de gevallen die AAS gebruiken om hun slechte dieet/training te compenseren.
Laat ik hopen dat dit een 'het is vrijdag' opmerking is..

Want jij hebt dat middelmatige fysiek ook bereikt door AAS te gebruiken..
Noemde ze vrouwen nu olifanten?

niet die derde categorie belachelijk maken waar jij ook tussen hoorde he??:p en hier maar zeggen dat andere mensen mietjes zijn terwijl je op je eigen logje loopt te zeiken dat je max 5 keer in de week kan trainen omdat je het zo druk hebt. :roflol::roflol: (en ook nog losse dagen voor cardio want p*ssy)

Poging tot rellen mislukt niemand hapt tietje ffx

De meeste vrouwen storen zich denk ik vooral aan de seksueel getinte opmerkingen ;)

Want jij hebt dat middelmatige fysiek ook bereikt door AAS te gebruiken..

Technisch gezien heb ik mijn huidige fysiek bereikt door OFF te gaan :roflol:

Mijn huidig VP is dan idd te hoog voor BB normen maar mijn kracht moet bij sommige lifts niet onder doen voor mannen die nog AAS gebruiken. Ik zal dus wel IETS goed doen.

niet die derde categorie belachelijk maken waar jij ook tussen hoorde he??:p en hier maar zeggen dat andere mensen mietjes zijn terwijl je op je eigen logje loopt te zeiken dat je max 5 keer in de week kan trainen omdat je het zo druk hebt. :roflol::roflol: (en ook nog losse dagen voor cardio want p*ssy)

Hoeveel dertigers kunnen zeggen dat ze 5 keer per week sporten?

Cardio vind ik trouwens niet voor p*ssy's. Ik ben nu eenmaal gefocust op mijn gezondheid. Combinatie van redelijk veel kracht en goede uithouding is mijn streef.

Liever dat dan een BB'er van 100kg die geen 100 meter kan lopen zonder hijgen.

Ik zeg trouwens niet dat ik het te druk heb 's avonds om nog vaker te trainen (alhoewel: is 5 keer nog niet genoeg?) maar ik ben graag lui en wil dus elke week minstens 2 avonden niks doen.

#relvrijdag komt op gang :D

Poging tot rellen mislukt niemand hapt tietje ffx

Ze beginnen te happen Flutje94 :P

Laatst bewerkt:
Tuurlijk, wat denk jij dan ....

Licht getinte ....? :P

Telkens ik Marvin viseer, in een poging tot vrijdagrel, voel ik me een beetje schuldig. Hij heeft namelijk één van de beste natty fysieken van het forum.

--> no homo :p

Denk dat hij wel even boos was...

Laatst bewerkt:
~1600kcals:fluit:, E/K/V = 210g (51%) / 95g (23%) / 50g (26%)
1600 kcal, man, oef, in de wedstrijdcut zat ik nog hoger. En dan nog een pizza inplannen :P. Ik zou maaltijden met megaveel wokgroenten, kip / witvis en een beetje carbs nemen op die hoeveelheid kcal. :P
Sorry hoor, maar ik doe sideraises met 8 a 9 kilo.

Dus wat jij hier pretendeert is onzin. :scold:
Uitzonderingen bevestigen de regel. :P
Ik train benen bijvoorbeeld ook met vrouwengewichten
Dat heeft niets met mentaliteit te maken. Het is een feit dat 3-4 kg DB's in de gym overwegend door vrouwen worden gebruikt (althans, dat is mijn ervaring) en zwaardere DB's meer door mannen. Dat is niet erg overigens, vrouwen zijn in andere dingen weer goed. Koken, strijken, de was doen, stofzuigen etc. ;)
:trollface:

Terug
Naar boven