Hey marv, heb een vraagje aan je;
Op Instagram zag ik een post van je avondeten van vanavond. Ik zag een musclemeat burger met wat aardappeltjes en doperwtjes met peen, en zat toevallig in je log te lezen. Hierin hield je rekening met avondeten 850cals? Wat ik op die insta post zag leek eerder 450 cals. Eet je 2 van die borden of schat je gewoon ruim in ofzo? Ben gewoon benieuwd , hoop dat je dit niet als commentaar ziet he!
Klopt, die van gister was zeker te ruim ingeschat! Heb wel nog wat friteslijnsaus erbij gegeten (en de leftovers van de vrouw) en s'middags nog een cocktail gedronken, dus het compenseerde wel enigzins.
Meestal probeer ik op de 'rustdagen' juist wat vetter te eten, maar omdat zondag al pizza was hadden we besloten het wat gezonder te houden
Het was blijkbaar goed laag in kcals want werd al wakker met ongelofelijke honger!
Marvin schat het ruim in, aangezien er meestal nog een kilogram schepsnoep, paar bitterballen en B-52's of Malibu-cola volgen.
Viel mee gister. Enkel een malibu passion fruit met soda en een stuk of 10 snoepjes bovenop de planning..
Wel goed hard gefietst ook gister, dus daarna aardig last van mijn knieeen..dat wordt wat, want heb legday vandaag..
Legday:
..
..
..
En de voeding..
Voeding, Dinsdag 09-04-2019:
7:00 2 koppen koffie
9:00 2 koppen koffie
10:30 90g havermout + 45g whey isolaat (XXL) + 25g rozijnen + multivit + vit D
Pre-workout: 1/2 scoop BZRK (
Black magic)
Post-workout: 30g whey isolaat (XXL)
13:30 100g basmati rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
15:30 125g kipfilet roasted paprika + 100g wok verde mix + appel
18:00 35g nightprotein (
XXL)
19:30 Taggliatelle + kipfilet + spinazie + rode uit + kookroom + zelfgemaakte knoflookcroutons (
~750kcals)
~2115kcals, E/K/V = 220g (
41%) / 220g (
41%) / 40g (
18%)