XXL Nutrition

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Hey marv, heb een vraagje aan je;

Op Instagram zag ik een post van je avondeten van vanavond. Ik zag een musclemeat burger met wat aardappeltjes en doperwtjes met peen, en zat toevallig in je log te lezen. Hierin hield je rekening met avondeten 850cals? Wat ik op die insta post zag leek eerder 450 cals. Eet je 2 van die borden of schat je gewoon ruim in ofzo? Ben gewoon benieuwd , hoop dat je dit niet als commentaar ziet he! :p

Op Instagram zag ik een post van je avondeten van vanavond. Ik zag een musclemeat burger met wat aardappeltjes en doperwtjes met peen, en zat toevallig in je log te lezen. Hierin hield je rekening met avondeten 850cals? Wat ik op die insta post zag leek eerder 450 cals. Eet je 2 van die borden of schat je gewoon ruim in ofzo? Ben gewoon benieuwd , hoop dat je dit niet als commentaar ziet he! :p
Marvin schat het ruim in, aangezien er meestal nog een kilogram schepsnoep, paar bitterballen en B-52's of Malibu-cola volgen. :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #41.244

Klopt, die van gister was zeker te ruim ingeschat! Heb wel nog wat friteslijnsaus erbij gegeten (en de leftovers van de vrouw) en s'middags nog een cocktail gedronken, dus het compenseerde wel enigzins.

Meestal probeer ik op de 'rustdagen' juist wat vetter te eten, maar omdat zondag al pizza was hadden we besloten het wat gezonder te houden ;)

Het was blijkbaar goed laag in kcals want werd al wakker met ongelofelijke honger!

Marvin schat het ruim in, aangezien er meestal nog een kilogram schepsnoep, paar bitterballen en B-52's of Malibu-cola volgen. :roflol:
Viel mee gister. Enkel een malibu passion fruit met soda en een stuk of 10 snoepjes bovenop de planning..

Wel goed hard gefietst ook gister, dus daarna aardig last van mijn knieeen..dat wordt wat, want heb legday vandaag..

Legday:
..

..

..

En de voeding..

Voeding, Dinsdag 09-04-2019:
7:00 2 koppen koffie
9:00 2 koppen koffie
10:30 90g havermout + 45g whey isolaat (XXL) + 25g rozijnen + multivit + vit D
Pre-workout: 1/2 scoop BZRK (Black magic)
Post-workout: 30g whey isolaat (XXL)
13:30 100g basmati rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
15:30 125g kipfilet roasted paprika + 100g wok verde mix + appel
18:00 35g nightprotein (XXL)
19:30 Taggliatelle + kipfilet + spinazie + rode uit + kookroom + zelfgemaakte knoflookcroutons (~750kcals)

~2115kcals, E/K/V = 220g (41%) / 220g (41%) / 40g (18%)

• #41.245
Oja, vanmorgen nog even wegen en meten..viel niet tegen..

Meting & weging:
Gewicht: 81.7kg
Taille: 75.0cm

De training van vandaag daarentegen...viel wel tegen! Mijn quads en knieen vooelde nog klote van het tegen de wind fietsen gister.

Wat ben ik ook een ouwe vent soms!:oud:

Legs:
Alternate lying legcurl (plate-loaded. gewicht/kant):

5kg: 15 (warmup)
10kg: 15 (TUT & MMC), 15 (top:D)
15kg: 12 (aardig in de fik!:fire:), 10 (TUT & sqeez!:fire:)

SLDL/RDL:
40kg: 15 (sloow reps..)
60kg: 12
80kg: 12 (hard!)
100kg: 8, 8 (nipt qua grip..:emo:)
120kg (met straps): 8 (oef!:fire:)

Smith hip thrust:
60kg: 10, 10 (gewoon lekker)
80kg: 10 (redelijk explosief), 10 (mèèèh), 9 (1f. weinig explosief nog:emo:), 10 (2 flink forced)

Smith calfraise:
80kg: 12 (warmup)
120kg: 12 (top:D)
160kg: 8 (redelijk), 8 (pff!), 8 (nipt!), 11 (laatste paar reps korte TUT, pompreps..)

Seated calfraise:
30kg: 14 (TUT & MMC:fire:)
40kg: 10 (AU!), 10 (top, brand aardig!:fire:), 10 (burn!!!)
55kg: 8 (moeizaam), 9 (1f.)

Glute machine:
2 sets (:peachy:)

Rating: :marvins::marvins: (Beetje sneu wel dit, zaterdag nieuwe legday..nieuwe kansen!)

Oja, vanmorgen nog even wegen en meten..viel niet tegen..

Meting & weging:
Gewicht: 81.7kg
Taille: 75.0cm

De training van vandaag daarentegen...viel wel tegen! Mijn quads en knieen vooelde nog klote van het tegen de wind fietsen gister.

Wat ben ik ook een ouwe vent soms!:oud:

Legs:
Alternate lying legcurl (plate-loaded. gewicht/kant):

5kg: 15 (warmup)
10kg: 15 (TUT & MMC), 15 (top:D)
15kg: 12 (aardig in de fik!:fire:), 10 (TUT & sqeez!:fire:)

SLDL/RDL:
40kg: 15 (sloow reps..)
60kg: 12
80kg: 12 (hard!)
100kg: 8, 8 (nipt qua grip..:emo:)
120kg (met straps): 8 (oef!:fire:)

Smith hip thrust:
60kg: 10, 10 (gewoon lekker)
80kg: 10 (redelijk explosief), 10 (mèèèh), 9 (1f. weinig explosief nog:emo:), 10 (2 flink forced)

Smith calfraise:
80kg: 12 (warmup)
120kg: 12 (top:D)
160kg: 8 (redelijk), 8 (pff!), 8 (nipt!), 11 (laatste paar reps korte TUT, pompreps..)

Seated calfraise:
30kg: 14 (TUT & MMC:fire:)
40kg: 10 (AU!), 10 (top, brand aardig!:fire:), 10 (burn!!!)
55kg: 8 (moeizaam), 9 (1f.)

Glute machine:
2 sets (:peachy:)

Rating: :marvins::marvins: (Beetje sneu wel dit, zaterdag nieuwe legday..nieuwe kansen!)
Wat is die Glute machine voor iets? :eyebrow:

Die bovenste hadden ze waar ik train, de onderste hebben we nu.
En nu vraag ik me af waarom hij niet in mijn programma zit :P

Niet eens Leg Press, Front Squat of Hack Squat. Dat valt dan weer tegen, maar gezien je rating had je dit zelf ook al onderkend. :P Maar je bent tenminste wezen trainen, dat is het belangrijkste! :thumbs:

• #41.253
Zoveel fitgirl oefeningen marvin.
Jup..last van mijn knieen..overigens gisteravond nog steeds:mad:
Die bovenste hadden ze waar ik train, de onderste hebben we nu.
En nu vraag ik me af waarom hij niet in mijn programma zit :P
Heb je wel hip thrust of iets in je programma, want die voelen toch wat effectiever..
Niet eens Leg Press, Front Squat of Hack Squat. Dat valt dan weer tegen, maar gezien je rating had je dit zelf ook al onderkend. :P Maar je bent tenminste wezen trainen, dat is het belangrijkste! :thumbs:
Jup..mijn knieen waren en zijn fucked van maandag. Zaterdag weer meer focus op quads..
Die eerste lukt mij niet in de basic fit. Dat apparaat is ontworpen voor mensen boven de 1,65m volgens mij..
Die tweede lijkt me wel echt top! Gecontroleerde bewegingen enzo.:grinny:

Ik wil op de hoogte zijn van alles dat goed is voor je bilpartij. :peachy:
Precies! Die tweede zou ik ook weleens willen proberen!

De planning voor vandaag!

Pull!
..

..

..

En de voeding

Voeding, woensdag 10-04-2019:
7:00 2 koppen koffie
9:00 1 kop koffie
10:30 50g havermout + 30g whey isolaat (XXL) + 5g rozijnen + multivit + vit D
Pre-workout: 1 scoop Dust V2 (Blackstone labs)*
Post-workout: 30g whey isolaat (XXL)
13:30 100g basmati rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
15:30 125g kipfilet roasted paprika + 100g wok verde mix + appel
18:00 35g nightprotein (XXL)
19:30 Avondeten (~750kcals)

~1830kcals, E/K/V = 195g (43%) / 175g (38%) / 40g (19%)

* https://gympower.co.uk/products/blackstone-labs-dust-v2-270g

Is die Dust wat Marvin? Ik heb nog zo'n sample zakje liggen, die ik toen gewonnen had :D

Ennn...lekkere Biafra kcals nog steeds zie ik :meal:

Jup, BB glute bridge en BB hip thrust zitten in het programma.
Glute cable kickback ook, en dat is ongeveer dezelfde beweging als de glute machine :)

Wel beetje opletten met je knieën hé!

• #41.256
Is die Dust wat Marvin? Ik heb nog zo'n sample zakje liggen, die ik toen gewonnen had :D

Ennn...lekkere Biafra kcals nog steeds zie ik :meal:
Zie mijn review op gympower. Vond ehm tegenvallen!

Jup, BB glute bridge en BB hip thrust zitten in het programma.
Glute cable kickback ook, en dat is ongeveer dezelfde beweging als de glute machine :)

Wel beetje opletten met je knieën hé!
Oooh, maar dat is ruim voldoende voor de glutes!:peachy:

Tja, die knieen zijn een beetje familie kwaal. Mijn ma heeft daar ook snel last van. De pezen rondom mijn knie zijn wat zeurend door dat achterlijk harde fietsen..

Hoop dat het morgen wel weer weg is..:emo:

• #41.258
Mooi...dan leg ik die opzij. Heb nog 5 andere zakjes liggen :D Wel allemaal boven de 250mg cafeïne btw...dat is 's-avonds nog wel een dingetje :angstig::roflol:
Welk heb je nog meer? Want caffeine is bij mij niet het probleem met slapen, wel zaken als yohimbine, DMAA etc..

wel zaken als yohimbine, DMAA etc..

Neem aan dat dit niet in je samples zat :hahaha:

en DMAA heb ik nog nooit gehad. Yohimbine nam ik alleen 's-ochtends. Ga dat binnenkort maar weer eens bestellen, want het hielp me volgens mij wel goed met vetverlaging...

Ik weet zo uit m'n hoofd niet welke samples ik nog heb liggen, met al die fancy namen :o

• #41.260
Neem aan dat dit niet in je samples zat :hahaha:

en DMAA heb ik nog nooit gehad. Yohimbine nam ik alleen 's-ochtends. Ga dat binnenkort maar weer eens bestellen, want het hielp me volgens mij wel goed met vetverlaging...

Ik weet zo uit m'n hoofd niet welke samples ik nog heb liggen, met al die fancy namen :o
Ehm...jawel. Is in de UK niet ilegaal ;)

Dus heb wel wat samples gehad waar DMAA, DMHA, Yohimbine, hordenine of iets inzat.

Mocht je tussen de samples nog 'cocaine' of 'convict' hebben zitten...neem die asjeblieft niet in de avond! Cocaine is mogelijk zelfs beter het halve zakje te nemen:roflol:

Terug
Naar boven