XXL Nutrition

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #41.261
De training van vandaag!:thumbs:

Pull:
Lat-pulldown (behind the neck):

33kg: 20
40kg: 15 (Top MMC:D)
47kg: 13 (TUT + MMC:fire:)
54kg: 10 (1 licht forced)
68kg: 3, 3, 4 (1 flink forced:fire:)

Reverse grip pulldown:
47kg: 12 (sqeez & hold)
54kg: 10
61kg: 9 (t*ring!)
68kg: 8 (1f.:fire:)

High cable row (V-handle, focus retractie):
18kg: 30
26kg: 20 (sqeez!)
33kg: 15+12 partials, 12+10 partials

Rope facepull:
10kg: 14 (TUT+MMC:fire:0, 14
12.5kg: 12 (nice:D)
15kg: 12 (2f.), 12 (2 flink forced), 12 (idem:fire:)

Kneeling rope pulldown:
28kg: 20 (warmup)
45.5kg: 13, 12, 10 (de t*ring!)

Smith shrugs:
40kg: 15
60kg: 12, 12, 12 (pump it up:fire:)

Beetje spelen met TUT, MMC & sqeez

Incline dumbbell curl (alternate):
6kg: 25 (whut?)
8kg: 20 (dikke pomp al!)
10kg: 17, 12, 7 (op=op)

Hammer curl (alternate. seated):
10kg: 1 set till failure

Rating: :marvins::marvins::marvins::marvins:(Al met al tevreden!)

• #41.264
De planning voor vandaag!

Push!
..

..

..

En de voeding..

Voeding, donderdag 11-04-2019:
7:00 2 koppen koffie
9:00 2 koppen koffie
10:30 50g havermout + 30g whey isolaat (XXL) + 5g rozijnen + multivit + vit D
Pre-workout: 2 scoops Boogieman (Trec nutrition)*
Post-workout: 30g whey isolaat (XXL)
13:30 100g basmati rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
15:30 125g kipfilet roasted paprika + 100g wok verde mix + appel
18:00 Kip Siam (~750kcals)
19:30 35g nightprotein (XXL)

~1830kcals, E/K/V = 195g (43%) / 175g (38%) / 40g (19%)

* Sample zakje bevat 2 scoops..dat wordt ellende met 5g beta-alanine!

• #41.266
  • #41.267
Zoals ik al verwachtte, beta-alanine overload!!

05133e8a87eed3617683b54708458aec1086c2-wm.jpg

Maar goed..training ging desondanks niet slecht, maar ook zeker niet beter!

Push:
Cable fly's (high puley):

7.5kg: 25 (warmup)
10kg: 15, 15 (sqeez & hold:fire:)
12.5kg: 12, 12 (pre-pump & pre-exhaust:fire:)

Incline dumbbell press (60°):
14kg: 15 (beetje zoeken naar MMC..)
18kg: 15 (top!)
28kg: 8 (oef..), 6, 6 (top MMC:fire:), 5 (nipt!:emo:)

Cable fly's (high puley):
10kg: 12, 12, 12 (explosieve reps, pumped as f**k!:fire:)

Paused dumbbell floorpress:
22kg: 15
24kg: 12
26kg: 10 (nice!)
28kg: 9 (t*ring:fire:)
34kg: 5 (nipt:emo:), 3 (niet paused!:emo:)

Cable tricep extension (midden in kabelstation):
2.5kg: 15, 15 (TUT & MMC)
5kg: 12 (moeizaam!), 10 (2 licht forced:emo:)

Reverse grip pushdown:
10kg: 17
12.5kg: 14
15kg: 14 (2f.)

In superset met incline pushups (3 sets)

GC pushdown:
15kg: 6
21kg: 6 (2 lelijk:emo:), 5 (t*ring!), 6 (2 flink forced:fire:)

Verder geen zin om specifieke schouderoefeningen te doen..:o

Rating: :marvins::marvins::marvins::marvins:(Zeker geen slechte workout!)

Ik probeer wel eens systeem in je trainingen te zien, maar dat is er echt niet he? Gewoon doen waar je die dag zin in hebt?

Nette training toch weer! Voeding laatste tijd ook erg clean, niet? En erg laag in kcals. Voel je dat niet na een tijdje?
Trouwens, ik meen me te herinneren dat die 10K challenge er binnenkort nog aan zit te komen... Al enig idee wat er die dag allemaal verorberd zal worden? Niet dat we nieuwsgierig zijn hoor :p

Nette training toch weer! Voeding laatste tijd ook erg clean, niet? En erg laag in kcals. Voel je dat niet na een tijdje?
Trouwens, ik meen me te herinneren dat die 10K challenge er binnenkort nog aan zit te komen... Al enig idee wat er die dag allemaal verorberd zal worden? Niet dat we nieuwsgierig zijn hoor :p

Jaaa dat wil ik ook weten!:D Volgens mij moet je dat echt goed plannen. Je ziet zo vaak op de JoeTjoep mensen falen omdat ze of maar wat eten waar ze trek in hebben, of omdat ze te laat op de dag beginnen.

Jaaa dat wil ik ook weten!:D Volgens mij moet je dat echt goed plannen. Je ziet zo vaak op de JoeTjoep mensen falen omdat ze of maar wat eten waar ze trek in hebben, of omdat ze te laat op de dag beginnen.
Inderdaad, heb zo al een aantal epic fails mogen "bewonderen". Niet echt fraai als je sommige mensen totaal onvoorbereid en totaal clueless eigenlijk gewoon wat random voeding in hun mond ziet stoppen :roflol:
Anderzijds, het moet natuurlijk wel vooral fun en toch nog een een beetje à l'improviste zijn :)

• #41.272
Ik probeer wel eens systeem in je trainingen te zien, maar dat is er echt niet he? Gewoon doen waar je die dag zin in hebt?
Klopt..het enige dat ik als richtlijn gebruik is push/pull/legs

Verder geeft het enorm veel rust om gewoon te kunnen doen waar je zin in hebt. Uiteraard heb ik wel voorkeur voor bepaalde oefeningen en probeer ik die af en toe te verzwaren, maar het doel blijft gewoon om met een goed gevoel de gym te verlaten..

Mwoah..geplande voeding is clean. Maar zoals gister zat mijn vrouw niet lekker in haar vel en die wilde graag friet eten..dus werd kip siam, ineens een friet mayo en een portie kipsate.

Maar moet wel zeggen dat ik wat minder snoep e.d eet op werk, gewoonweg omdat het er niet is. En dat begon ik eerlijk gezegd gister wel een beetje te merken..

De hele dag honger, en ook veel eerder honger dan ik gewend ben..

De >10K challenge staat gepland voor volgende week donderdag inderdaad:meal: Wat ik zowieso ga eten is:

Cinnabon
MacDonalds en/of snackbar
Snoep
B&J

En verder weet ik het nog niet zo..ik denk ontbijt met spek-stroop pannenkoeken:heart:

We beginnen op tijd is de planning.. ;)
Inderdaad, heb zo al een aantal epic fails mogen "bewonderen". Niet echt fraai als je sommige mensen totaal onvoorbereid en totaal clueless eigenlijk gewoon wat random voeding in hun mond ziet stoppen :roflol:
Anderzijds, het moet natuurlijk wel vooral fun en toch nog een een beetje à l'improviste zijn :)
We willen het wel een beetje on the fly doen hoor..

De bedoeling is om eerst flink te ontbijten, dan even te sporten..en vervolgens (na wat eten) naar Alexandrium te rijden..

Daar zit namelijk een Cinnabon, Bram Ladage, McDonalds, KFC, BurgerKing, Multivlaai, Bakker, Kebab tent, noten winkel en een reusachtige AH

Verder geeft het enorm veel rust om gewoon te kunnen doen waar je zin in hebt. Uiteraard heb ik wel voorkeur voor bepaalde oefeningen en probeer ik die af en toe te verzwaren, maar het doel blijft gewoon om met een goed gevoel de gym te verlaten..

Mwoah..geplande voeding is clean. Maar zoals gister zat mijn vrouw niet lekker in haar vel en die wilde graag friet eten..dus werd kip siam, ineens een friet mayo en een portie kipsate.

Maar moet wel zeggen dat ik wat minder snoep e.d eet op werk, gewoonweg omdat het er niet is. En dat begon ik eerlijk gezegd gister wel een beetje te merken..

De hele dag honger, en ook veel eerder honger dan ik gewend ben..

De >10K challenge staat gepland voor volgende week donderdag inderdaad:meal: Wat ik zowieso ga eten is:

Cinnabon
MacDonalds en/of snackbar
Snoep
B&J

En verder weet ik het nog niet zo..ik denk ontbijt met spek-stroop pannenkoeken:heart:

We beginnen op tijd is de planning.. ;)
We willen het wel een beetje on the fly doen hoor..

De bedoeling is om eerst flink te ontbijten, dan even te sporten..en vervolgens (na wat eten) naar Alexandrium te rijden..

Daar zit namelijk een Cinnabon, Bram Ladage, McDonalds, KFC, BurgerKing, Multivlaai, Bakker, Kebab tent, noten winkel en een reusachtige AH
No worries, enkel de kcal uit de geplande voeding tellen we mee, toch? :p

Nice! Klinkt allemaal goed. Benieuwd naar wat het uiteindelijk gaat worden volgende week :eating:

• #41.274
No worries, enkel de kcal uit de geplande voeding tellen we mee, toch? :p

Nice! Klinkt allemaal goed. Benieuwd naar wat het uiteindelijk gaat worden volgende week :eating:
Ik ook! Heb er wel zin in..echter 2-3 dagen later gaan we ook weer gourmetten met pasen..er valt weinig te compenseren vrees ik:marvin:

Vandaag wel weer netjes begonnen met strafcardio, al viel de schade goed mee (81.1kg).

Strafcardio, naar werk fietsen (totaal):
~90min / ~29km / ~700-800kcals

Maar goed..was dit strafcardio, of preventieve strafcardio...ga vanavond namelijk uit eten.

Nu nog even geen zin dat in mijn voedingsschema te calculeren..

Voeding, vrijdag 12-04-2019:
7:30 2 koppen koffie + Iomax
Post-cardio: 6g BCAA Recovery (XXL)
9:00 2 koppen koffie
11:00 40g whey delicious (XXL) + 20g notenmix + multivit + vit D
12:30 150g kipfilet + 125g spinazie + blik monster energy ultra
15:00 150g kipfilet roasted paprika + 100g wok verde mix + 10g notenmix
Intra-cardio: 6g BCAA Recovery (XXL)
17:30 30g nightprotein (XXL)
18:30 Uit eten* & poolen (~850kcals)

~1765kcals, E/K/V = 195g (44%) / 115g (26%) / 60g (30%)

* Mexicaan: https://popo.nl/restaurant/utrecht/ ( https://popo.nl/menukaart-the-mexican/ )

Jij bent toch ook licht autistisch ingesteld, dat je dan geen structureel programma wilt volgen...... :dunno:
Ik heb dat wel nodig hoor, voor mijn gevoel van rust :o En ook om een beetje bij te houden wat er vooruit gaat en wat niet sinds vorige week...., is wel een beetje saaier misschien maar ieder zijn ding.

Filiaal van popo in Rotterdam? :meal:

• #41.278
Jij bent toch ook licht autistisch ingesteld, dat je dan geen structureel programma wilt volgen...... :dunno:
Ik heb dat wel nodig hoor, voor mijn gevoel van rust :o En ook om een beetje bij te houden wat er vooruit gaat en wat niet sinds vorige week...., is wel een beetje saaier misschien maar ieder zijn ding.
Klopt, alleen die innerlijke autist raakte dan ook altijd in paniek wanneer ik binnenkwam en mijn geplande oefening bezet was.

Uiteindelijk geeft dit me dus meer rust..

Filiaal van popo in Rotterdam? :meal:
We gaan naar Utrecht. Maar het is lekker dus?

De excuses worden steeds flauwer
Nee hoor: Happy wife..happy life

Ik snap het niet als je zo autistisch bezig bent en je zo laat beïnvloeden door je vrouw.

Als mijn chef thuis eens een slechte dag heeft of geen zin in clean voedsel heeft ze pech eet ik het zelf wel en eet ze zelf maar wat lekkers.

• #41.280
Ik snap het niet als je zo autistisch bezig bent en je zo laat beïnvloeden door je vrouw.

Als mijn chef thuis eens een slechte dag heeft of geen zin in clean voedsel heeft ze pech eet ik het zelf wel en eet ze zelf maar wat lekkers.
Omdat ik zelf friet ook lekker vind. En blijkbaar niet zo autistisch ben dat ik die verandering niet aan kon..

Ik voelde het eerlijk gezegd ook al aankomen, dus was enigzins voorbereid ;)

• Like
Waarderingen: Bubs
Terug
Naar boven