- Waardering
- 28.776
- Lengte
- 1m57
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha..ik ga eens kijken.
Die lijkt wel zwanger na 8000kcals..
Omdat het kan..Waarom doe je dat hahaha?Dat laat je toch echt Rot voelen?
Haha..ik ga eens kijken..
Das ook niet best IMO..
"Voor de fun" Hoewel..na die B&J vond ik het niet zo fun meerDamn, ik zou echt ziek zijn.
Mijn maag kan in de cut amper een hamburger en kleine friet aan, laat staan zo een dag vol (vr)eten
Is daar eigenlijk iéts nuttigs aan, of doe je dat "voor de fun"?
Het eten ziet er allemaal wel heerlijk uit hoor, maar ik zou het over een paar weken spreiden![]()

Hoe bedoel je?
5 weken lang 10k eten, en 115kg worden ik zou wel aas gebruiken

Wahahaha..dat dus. Dat is wel insane inderdaad5 weken lang 10k eten, en 115kg worden ik zou wel aas gebruiken![]()

Kijk, dat zet tenminste zoden aan de dijk.Strafcardio, naar werk fietsen (totaal):
~900minuten / ~290km / ~7000-8000kcals

Haha, wees trots!Tja, ik weet niet helemaal of ik trots op je moet zijn, of het maar een raar gedoe vinden, zo'n 10k challenge .....
Nog steeds abs tho, dat is wel netjes![]()

Haha, die vind ik gewoon heel lekkerTijdens een 10k-challenge alsnog een Monster Ultra (zero) nemen.
Kijk, dat zet tenminste zoden aan de dijk.![]()

Uiteraard gister nog een stuk monchou taart en wat snoepjes op, want weggooien is ook zonde..
)
)
)
)
) (t*ring, pumped as f**k
)
)
)
)
)
)
)
)
), 5
)

(Niet fantastisch, niet slecht..)

Bij een goeie AYCE-vreetschuur is het niet lastig, zoals waar we laatst met de DBB-meet waren. Als je er dan ook nog bij drinkt en een goeie lading toetjes neemt, gaat het snel. Of gewoon 1 burger bij restaurant Heart Attack à 10.000 kcal.

Bij een goeie AYCE-vreetschuur is het niet lastig, zoals waar we laatst met de DBB-meet waren. Als je er dan ook nog bij drinkt en een goeie lading toetjes neemt, gaat het snel. Of gewoon 1 burger bij restaurant Heart Attack à 10.000 kcal.

was inderdaad een goede vreetschuur. zou je het inderdaad makkelijk kunnen redden, of iig een flinke voorsprong kunnen makenMwoah, voorlopig even niet hoor. De vrouw had ongeveer 5500kcals op (met moeite) en mijn schoonzusje 8500kcals volgens mij.Wanneer staat de volgende 10k challenge gepland?
Hoe heeft je wederhelft het ervan af gebracht eigenlijk?
True, dat zei ik ook tegen @flexx123 . Als ik het meer gepland had en minder voor suikerrijk voedsel was gegaan was het makkelijker geweest..Ik heb echt een hele boel 10k challenges op youtube gezien, doorgaans veel lager carb. Ik denk als je had ingezet op high fat het een stuk makkelijker was geweest![]()
Nou, ik denk oprecht dat wanneer je daar een weegschaal gaat meenemen en alles gaat bijhouden dat het ook wel stagneerd bij 5a6000kcals..Bij een goeie AYCE-vreetschuur is het niet lastig, zoals waar we laatst met de DBB-meet waren. Als je er dan ook nog bij drinkt en een goeie lading toetjes neemt, gaat het snel. Of gewoon 1 burger bij restaurant Heart Attack à 10.000 kcal.
Toetjes, daar moet je gewoon ruimte voor houden bij dat soort tenten

Voorsprong..zeer zeker. 10K redden...show me!was inderdaad een goede vreetschuur. zou je het inderdaad makkelijk kunnen redden, of iig een flinke voorsprong kunnen maken
)
)
)
) - 12 (au!
)
)
top MMC)
)
), 5 (laatste rep slowmotion
)
)
)
)
)

(De hele dag lamlendige benen gehad..dus zal wel goed geweest zijn)
Best een goed idee, maar nee..Tussen al die setjes door toch ook een zak Haribo gegeten?