MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

@The Admiral kom erin, ik heb wel zin in rel op woensdag :eek:

Ik heb het al vaker gezegd. Als Marvin nou eens fatsoenlijk zou bulken valt er echt nog wel massa te pakken hoor. Die 2013 shape kan nog wel overwonnen worden.

En als hij dat niet wilt, prima, maar dan moet ie niet zeuren dat hij niet groter wordt naturel :rolleyes:

Ik heb het al vaker gezegd. Als Marvin nou eens fatsoenlijk zou bulken valt er echt nog wel massa te pakken hoor. Die 2013 shape kan nog wel overwonnen worden.

En als hij dat niet wilt, prima, maar dan moet ie niet zeuren dat hij niet groter wordt naturel :rolleyes:

Dit is wel onderwerpontwijkend gedrag............... :windup:

Dat weet iedereen, ook zonder het te zeggen; uncluis Marvin ;)

Niet iedereen zijn zoals jij en ik en duwen zo gemakkelijk de spuit erin :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
  • #41.426
@The Admiral kom erin, ik heb wel zin in rel op woensdag :eek:
Natty claimen en zijn..zijn 2 verschillende zaken hè..

:windup:
Die jongen heeft blijkbaar buitenaartse genen..echt niet normaal zo groot IRL
Dat wilde ik ook doen, maar ik zag dat @Skatermarvin heel sneaky "niet vaak" had gezegd, en ik verwacht dat hij zegt "Ja maarrr, ik zei!!!!!" :roflol:
Uhu..ik ben wel een beetje voorzichtig ;)

Ik wacht echt op de dag dat Marvin een kuurlog maakt.

Dat zou echt de hype van DBB worden.

In plaats van 'niet doen, je lift pas 6 maanden, ga je eerst inlezen, ect ect' krijg je iedereen die gezamelijk 'EINDELIJK!!' Roept :lol:
:roflol: Het zal vast ook door een paar afgeraden worden..:rolleyes:

HATERS!
:roflol:

Ik denk echt dat dat DE droom van DBB is.. :roflol: Ik denk zelfs dat als hij een crowdfunding opzet DBB het kuurtje wel sponsort ook!
:roflol::roflol:
Denk dat hij zo populair is dat hij direct aan de GH kan voor een jaar :p
Wahahaha

IK heb in het verleden vaak zat gebulkt..echter na een cut bleef er steeds hetzelfde over.

Heb daartoe dat bulk verhaal maar opgegeven en gerealiseerd dat het ergens hier genetisch stagneerd (in combinatie met mijn huidig leefstijl*)

* Al vermoed ik dat 100% dedication me ook geen 5kg VVM gaat geven..
Dit is wel onderwerpontwijkend gedrag............... :windup:
Haha..stay on topic!!!

In mijn log:roflol:
Ik doneer €5 als Marvin een spuit in z'n reet duwt
Wahahaha
Dat weet iedereen, ook zonder het te zeggen; uncluis Marvin ;)

Niet iedereen zijn zoals jij en ik en duwen zo gemakkelijk de spuit erin :rolleyes:
Wahahaha..I see what you did there..

Maar nogmaals, ik denk oprecht dat er natty niet zoveel meer te halen valt. Ben 33jaar, train als 13 jaar..heb op mijn zwaarst 94kg gewogen..bulks gedaan, powerlifting achtig getraind, ziek zware gewichten verplaatst etc etc..
Het houdt blijkbaar op een bepaald punt op. Echter beseffen velen dat niet..of gaan ze kuren (of hebben buitengewone genen en roepen dat er nog makkelijk gains te halen vallen) ;)

Van de top 3 hebben er nog niet vaak natty's gewonnen:roflol:

Welke natty heeft er dan eigenlijk ooit al gewonnen?

Ik heb niet de intentie om te rellen met deze post (oprecht niet) en daarom ga ik er meteen aanhangen dat de voorbije winnaars allemaal fantastische genen hebben met een goede shape die nooit bereikt zal worden door 99% van de juicers. Maar dat schijnheilig gedoe en beweren dat ze natty zijn is voor mij een reden om ze in de toekomst met 1 ster te beoordelen tijdens de contest.

654a9f61253745eeb5624c0ed4da054f553c940e2a1574e2841d36cf7eec0264.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #41.429
Welke natty heeft er dan eigenlijk ooit al gewonnen?

Ik heb niet de intentie om te rellen met deze post (oprecht niet) en daarom ga ik er meteen aanhangen dat de voorbije winnaars allemaal fantastische genen hebben met een goede shape die nooit bereikt zal worden door 99% van de juicers. Maar dat schijnheilig gedoe en beweren dat ze natty zijn is voor mij een reden om ze in de toekomst met 1 ster te beoordelen tijdens de contest.
@KEUN in 2013 volgens mij

Gaat helemaal niet op eigenlijk, 50% van de fitboys op instagram kuren erop los en komen als nog met matige stats :D

Klopt.

Gasten die daadwerkelijk een goed fysiek hebben neergezet met AAS zul je ook niet snel een natty discussie zien starten of iemands anders fysiek afkraken.

Leuke discussie wel, al vaak genoeg gevoerd

Klopt.

Gasten die daadwerkelijk een goed fysiek hebben neergezet met AAS zul je ook niet snel een natty discussie zien starten of iemands anders fysiek afkraken.

Leuke discussie wel, al vaak genoeg gevoerd

Het doet er ook helemaal niet toe in de meeste gevallen, dus waarom zou je daar energie in stoppen. Iedereen weet van zichzelf wel of ze de boel naar buiten toe belazeren, lekker laten doen. Roids spreken voor zich, zelfs als je het fysiek er niet naar hebt zijn er genoeg kenmerken om het aan te kunnen zien, zonder twijfels. Uitzonderingen heb je altijd, om dan een discussie te gaan starten omdat iemand kennelijk genetisch gezien meer gifted is dan jij :roflol:

Veel tere zieltjes in onze sport, strookt niet echt met het beeld dat de "normale" mens van ons heeft :emo:

Even nostalgisch de voorbije contests opgezocht. Zaten heel wat nice top 3 in.

Vissers
@nlbramnl in een Sterke top 3
2016 met Jan Willem, Bob, @Punjab
....
Er wordt toch nog een beetje gelift op DBB :D

Enige wat ik haat aan fake nattys is die lui op insta die veel volgers hebben en dingen verkopen. Met de illusie dat je net zo'n fysiek kan behalen. En dan ook nog hun fotos bewerken. Meiden die booty schema's verkopen maar hun ass groter photoshoppen.

Weet niet goed waar je met deze post naartoe wil? Nergens beweer ik het tegendeel.

Niettemin tonnen respect voor waar ze nu staan. De meeste zijn geen eendagsvliegen die snel even een wedstrijdje hebben gepakt.

Terug
Naar boven