- Waardering
- 6.769
- Lengte
- 1m74
Haha
Ik wil op zich niemand persoonlijk viseren en in die zin wil ik dus oprecht geen rel beginnen. Daarom ook dat ik er bij zet dat de winnaars van de contest de voorbije jaren sowieso gasten zijn met heel goede genen en die 100% voor de sport leven.Het is nog niet zo lang geleden dat iemand de contest won en ook overal verkondigde dat hij 100% naturel was, achteraf gaf hij dan toch stilaan toe dat hij al het één en ander had genomen

Waarom dan in de eerste plaats erover liegen en verschillende discussies voeren op het forum? Antwoord in het volgende citaat...
Enige wat ik haat aan fake nattys is die lui op insta die veel volgers hebben en dingen verkopen. Met de illusie dat je net zo'n fysiek kan behalen. En dan ook nog hun fotos bewerken. Meiden die booty schema's verkopen maar hun ass groter photoshoppen.
This is why...

Het doet er ook helemaal niet toe in de meeste gevallen, dus waarom zou je daar energie in stoppen. Iedereen weet van zichzelf wel of ze de boel naar buiten toe belazeren, lekker laten doen.
Zie vorig citaat... Omdat sommige iets proberen verdienen in de sport en dan is het blijkbaar belangrijk om een clean imago te hebben.
Denk dat de kennis op ons forum gemiddeld hoog genoeg is om te zien wanneer iemand iets gebruikt. Dan is het toch logisch dat daar reactie op komt wanneer zulke personen claimen 100% naturel te zijn?
Of moeten we allemaal schijnheilig doen? Aan de andere kant: why should i give a f**k

! Werd wakker van mijn snurkende vrouw om 02:30uur en zelfs met wat porren richting haar hield dat niet op. Uiteindelijk 6:00uur opgestaan en 06:45 al op werk...kan ik wel lekker op tijd naar huis!

)

) ss 12.5kg: 15 (top MMC

)