AndroidHealthClinic

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Haha :p Ik wil op zich niemand persoonlijk viseren en in die zin wil ik dus oprecht geen rel beginnen. Daarom ook dat ik er bij zet dat de winnaars van de contest de voorbije jaren sowieso gasten zijn met heel goede genen en die 100% voor de sport leven.

Het is nog niet zo lang geleden dat iemand de contest won en ook overal verkondigde dat hij 100% naturel was, achteraf gaf hij dan toch stilaan toe dat hij al het één en ander had genomen ;)

Waarom dan in de eerste plaats erover liegen en verschillende discussies voeren op het forum? Antwoord in het volgende citaat...

Enige wat ik haat aan fake nattys is die lui op insta die veel volgers hebben en dingen verkopen. Met de illusie dat je net zo'n fysiek kan behalen. En dan ook nog hun fotos bewerken. Meiden die booty schema's verkopen maar hun ass groter photoshoppen.

This is why... :)

Het doet er ook helemaal niet toe in de meeste gevallen, dus waarom zou je daar energie in stoppen. Iedereen weet van zichzelf wel of ze de boel naar buiten toe belazeren, lekker laten doen.

Zie vorig citaat... Omdat sommige iets proberen verdienen in de sport en dan is het blijkbaar belangrijk om een clean imago te hebben.

Denk dat de kennis op ons forum gemiddeld hoog genoeg is om te zien wanneer iemand iets gebruikt. Dan is het toch logisch dat daar reactie op komt wanneer zulke personen claimen 100% naturel te zijn?

Of moeten we allemaal schijnheilig doen? Aan de andere kant: why should i give a f**k :roflol:

Ik heb het al vaker gezegd. Als Marvin nou eens fatsoenlijk zou bulken valt er echt nog wel massa te pakken hoor. Die 2013 shape kan nog wel overwonnen worden.

En als hij dat niet wilt, prima, maar dan moet ie niet zeuren dat hij niet groter wordt naturel :rolleyes:

Stap 1, overtuig Marvin om te gaan kuren op rekening van de hema.

Stap 2, de voorwaarde is dat hij 3500 kcals gaat eten om goed gebruik te kunnen maken van de gear en daar gaat hij mee akkoord.

Stap 3, haal geld op bij dbbers en koop gear voor Marvin

Stap 4, Marvin gaat kuren en hij maakt goede gains.

Stap 5, bij stap 3 heb je stiekem fake gear gekocht en nu leg je Marvin uit dat hij die gains alleen maakte door goede voeding en hoge motivatie.

Stap 6, profit?

Stap 2, de voorwaarde is dat hij 3500 kcals gaat eten om goed gebruik te kunnen maken van de gear en daar gaat hij mee akkoord.

Stap 5, bij stap 3 heb je stiekem fake gear gekocht en nu leg je Marvin uit dat hij die gains alleen maakte door goede voeding en hoge motivatie.

Stap 6, profit?
Placebo effect for the win! Vind het iig een perfect stappenplan, kan niet misgaan :)

Weet niet goed waar je met deze post naartoe wil? Nergens beweer ik het tegendeel.

Niettemin tonnen respect voor waar ze nu staan. De meeste zijn geen eendagsvliegen die snel even een wedstrijdje hebben gepakt.
Het ging over natty's en de contest en toen zag ik dit lijstje:o
Alleen Bram is natty geloof ik.

• Topic Starter Topic Starter
  • #41.447
Weet niet goed waar je met deze post naartoe wil? Nergens beweer ik het tegendeel.

Niettemin tonnen respect voor waar ze nu staan. De meeste zijn geen eendagsvliegen die snel even een wedstrijdje hebben gepakt.
Dat er een lopende natty-niet natty discussie was en mijn claim dat er nog maar weinig natty's hoog hebben gescoord bij de contest..

Wat jij zegt is natuurlijk meer dan waar:thumbs:
Haha :p Ik wil op zich niemand persoonlijk viseren en in die zin wil ik dus oprecht geen rel beginnen. Daarom ook dat ik er bij zet dat de winnaars van de contest de voorbije jaren sowieso gasten zijn met heel goede genen en die 100% voor de sport leven.

Het is nog niet zo lang geleden dat iemand de contest won en ook overal verkondigde dat hij 100% naturel was, achteraf gaf hij dan toch stilaan toe dat hij al het één en ander had genomen ;)

Waarom dan in de eerste plaats erover liegen en verschillende discussies voeren op het forum? Antwoord in het volgende citaat...

This is why... :)

Zie vorig citaat... Omdat sommige iets proberen verdienen in de sport en dan is het blijkbaar belangrijk om een clean imago te hebben.

Denk dat de kennis op ons forum gemiddeld hoog genoeg is om te zien wanneer iemand iets gebruikt. Dan is het toch logisch dat daar reactie op komt wanneer zulke personen claimen 100% naturel te zijn?

Of moeten we allemaal schijnheilig doen? Aan de andere kant: why should i give a f**k :roflol:
Dat is vaak ook de enige conclusie die ik trek wanneer het overduidelijk is, maar er toch ontkent wordt.

In mijn gym loopt ook een 'Personal trainer', juicy as f**k, maar natty claimen..Snap ik wel, want hij verkoopt eet & trainingsschema's..

En zo zijn er veel meer, en dan hier op DBB nog genoeg welk vanwege eventueel meelezend werk de boel maar ontkennen of gewoon niks zeggen.

Stap 6, profit?
:roflol::roflol: Dat zal toch wat zijn..

Placebo effect for the win! Vind het iig een perfect stappenplan, kan niet misgaan :)
Jawel hoor..ik luister alleen nauwelijks ergens naar..
Het is wel van groot belang dat Marvin er niet achter komt wat we van plan zijn.
Wahahahaha
Okee, ik zwijg als vermoord...
:roflol:
:o

Het ging over natty's en de contest en toen zag ik dit lijstje:o
Alleen Bram is natty geloof ik.
Dat dus..

• #41.448
Overigens niet naar de gym gegaan vandaag. Voel(de) me hondsberoerd, dus dat had toch niks geworden.

Morgen rustdag, en vrijdag hopelijk nieuwe ronde nieuwe kansen..

• #41.450
Net zo naturel als paprika chips
:roflol: Blijft mooi dit!

chips-1.jpg

De planning voor vandaag. Ik had kunnen gaan fietsen, maar ik heb zo ruk geslapen:yawn:! Werd wakker van mijn snurkende vrouw om 02:30uur en zelfs met wat porren richting haar hield dat niet op. Uiteindelijk 6:00uur opgestaan en 06:45 al op werk...kan ik wel lekker op tijd naar huis!:woot:

Dat fietsen had wel beter geweest aangezien ik het gister op werk weer nodig vond de snoeppot te plunderen en thuis zat ik blijkbaar ook nog in die flow...3 paaseitjes en uiteindelijk zelfs een humble&crumble oreo cookie (~600kcals) in de oven gesmeten..:duh:

Dus vanmorgen weer dik:dunno:

Maar goed..vandaag een rustdag, dus low kcals en lower carb..

Voeding, donderdag 02-05-2019:
7:00 2 koppen koffie
9:00 2 koppen koffie
11:00 40g whey delicious (XXL) + 20g notenmix + multivit + vit D
12:30 150g kipfilet + 125g spinazie + blik Bang energy
15:00 150g kipfilet roasted paprika + 100g wok verde mix + 10g notenmix
18:00 Rauwe andijvie stamppot + ~125g opgebakken spekjes (~775kcals):meal:
19:30 50g nightprotein (XXL)

~1725kcals, E/K/V = 195g (45%) / 80g (19%) / 70g (36%)

• #41.451
Vandaag toch maar weer trainen..

Push!
..

..

..

En de voeding..

Voeding, vrijdag 03-05-2019:
10:30 50g havermout + 30g whey isolaat (XXL) + 5g rozijnen + multivit + vit D
Pre-workout: 1 scoop LFT-SHT (The warrior project) *
Post-workout: 30g whey isolaat (XXL)
13:30 100g basmati rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
15:30 125g kipfilet roasted paprika + 100g wok verde mix + appel
18:15 35g nightprotein (XXL)
19:30 Noodles met kipfilet, groente en saus (~750kcals)

~1865kcals, E/K/V = 190g (41%) / 160g (35%) / 50g (24%)

* https://supplement-store.co.uk/645-lft-sht-300g.html

Ik ben weer terug en het voelt meteen weer vertrouwd hier (de bekende natty/paprika discussies en zo, weinig training) :roflol:

• #41.453
  • #41.455
Tja.... je kan het zo grof niet bedenken of het is hier al gezegd..... :sad:
Geloof dat we het meeste wel hebben gehad inderdaad!

In ieder geval weer een soort van getraind vandaag!:thumbs:

Push:
Dumbbell press:

16kg: 15
22kg: 15 (warmup)
28kg: 12 (TUT & MMC:fire:)
32kg: 10, 10, 8 (t*ring:fire:)
24kg (3-1-X-1): 10 (lekker trage negatieven:fire:)

Op je rug liggen met een half verstopte snotkop is niet ideaal..:no:

Iso-lateral wide grip plate-loaded chest press (gewicht/kant):
20kg: 15 (MMC:fire:)
25kg: 12
30kg: 12 (2 licht forced)
35kg: 10 (1f.:fire:)
45kg: 6+4+3 (rest-pause:fire:)

Pff, zweet me dood! Heb het wel lekker snel enorm heet zeg maar.. #topfit :zweet:

Cable fly's (high puley):
10kg: 15 (sqeez & hold:fire:), 15 (idem)
12.5kg: 12, 12, 12 (pumped!)

Pushdown ss reverse grip pushdown:
10kg: 20 (top MMC) ss 10kg: 15
12.5kg: 18 (pompje hoor!:flex:) ss 12.5kg: 15 (top MMC:fire:)
15kg: 13 (1f.) ss 15kg: 10 (1f.)
17.5kg: 8 ( 2f. slooow reps!) ss 17.5kg: 8 (2f.:o)

Rope pushdown ss Frontraise (met 2 handen, upperchest focus + schouders):
7.5kg: 12 (aardig leeg..:dunno:) ss 12kg: 15
10kg: 10 (niet allemaal even mooi) ss 12kg: 15 (beetje smijten hier en daar..)
12.5kg: 10 (2f. op = op:fire:) ss 12kg: ? (geen idee hoeveel reps)

Raing: :marvins::marvins::marvins:(Prima zo..niet té gek doen..)

• #41.456
Lekker aan het kwakkelen met de gezondheid. Zowat elke dag koppijn en in het algemeen gewoon slapjes en moe.

Echter kon ik het niet laten even te trainen..niks bijzonders verder, maar ben in ieder geval geweest:D

Legs:
Alternate lying leg curl (plate-loaded. gewicht/kant):
5kg: 20 (warmup)
10kg: 15 (TUT & MMC), 15 (top:D)
12.5kg: 12, 12 (laatste rep moeizaam..)
15kg: 10 (AU!:fire:), 8 (1 f.:fire:)

Smith hip thrust:
60kg: 12, 12, 12 (explosief:fire:)
80kg: 12, 12, 12 (laatste set nipt! )

Alles met goed TUT, sqeez & MMC. Verder niet te gek gedaan, want voelde me redelijk beroerd en slap:o

Leg extension:
33kg: 15 (slow controlled)
47kg: 12
61kg: 12 (kortere TUT)
75kg: 8 (iets over), 8, 8 (beuken!), 7 (2f.:fire:)
40kg: 15 (super slow reps..fik erin!:fire::fire:)

Seated calfraise:
20kg: 15, 15 (TUT!)
40kg (2-1-X-1): 12, 10, 10 (midden voet verkrampt:o)

Abduction (1 set = 10 snelle reps - 10 hold - 10 snelle reps - 10 hold - 10 snelle reps):
25kg: 10 - 10 - 10 - 10 - 10
30kg: 10 - 10 - 10 - 10 - 10 (brand aardig!:fire::fire:)
35kg: 10 - 10 - 10 - 6 (op=op:eek!:)

Best zo! Nog een setje machine calfraises gedaan en toen maar naar huis gegaan. Zo maar even een middagdutje doen.

Rating: :marvins::marvins::marvins: (Ach..ik ben geweest..)

En de voeding tot nu toe..

Geplande voeding zaterdag 04-05-2019:
7:30 2 koppen koffie
Pre-workout: ~150ml verse sinaasappel-banaan-aarbeisap + 1 scoop NO3 Pwo
Intra-workout: 14g BCAA recovery (XXL)
Post-workout: 30g whey delicious (XXL)
12:00 55g havermout + 35g rozijnen + 30g whey isolaat + appel + multivit & vit D
?
?
17:00 30g whey delicious + 200ml halfvolle melk (#zuivelisdeduivel)
Avondeten: Burrito's met kip, zelfgemaakte quacamole en nacho's
20:00 30g nightprotein (XXL)

E/K/V: geen idee

Doorzettertje hier. Ik had toch gehoopt dat je niet meer verkouden zou zijn wanneer ik weer terug op DBB zou verschijnen. :rolleyes:

Het is dat je niet fit bent en toch bent wezen trainen :thumbup:, want anders had ik het natuurlijk een beetje een p*ssy Leg Day gevonden zonder (Front Squats) en Leg Presses en enkel wat isolatiewerk. :P

• #41.459
Doorzettertje hier. Ik had toch gehoopt dat je niet meer verkouden zou zijn wanneer ik weer terug op DBB zou verschijnen. :rolleyes:
Had ik ook gehoopt. Ben voor mijn gevoel ook zeker niet fit, maar vind het ook weer onzin om thuis te blijven..

Het is dat je niet fit bent en toch bent wezen trainen :thumbup:, want anders had ik het natuurlijk een beetje een p*ssy Leg Day gevonden zonder (Front Squats) en Leg Presses en enkel wat isolatiewerk. :P
moet zeggen dat mijn kuiten en hamstrings desondanks aardig naar de klote zijn vandaag..maar echt lekker herstellen doe ik ook niet zo:roflol:

• #41.460
Zo..weer een beetje teveel weekend gevierd:roflol: Vanmorgen weer 83kg..

Maar goed..eens kijken hoelang ik deze week met mijn klauwen uit de snoeppot kan blijven..:rolleyes:

Voel me ietsje beter, al liep ik gisteravond wel weer flink te hoesten..Hoop echt dat er vanaf nu een beetje stijgende lijn in zit.

Vandaag pull, eens kijken hoe dat gaat!:thumbs:

Pull:
..

..

..

En de voeding...

Voeding, maandag 06-05-2019:
10:30 50g havermout + 30g whey isolaat (XXL) + 5g rozijnen + multivit + vit D
Pre-workout: 1 scoop big Noise pump (Redcon) + appel
Post-workout: 30g whey isolaat (XXL)
13:30 100g basmati rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
15:30 125g kipfilet roasted paprika + 100g wok verde mix
18:00 Avondeten (~750kcals)
19:30 35g nightprotein (XXL)

~1830kcals, E/K/V = 195g (43%) / 175g (38%) / 40g (19%)

Terug
Naar boven