- Waardering
- 23.887
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Over het algemeen kun je er vrij veel infitten. Omdat het nogal varieert denk ik dat 750kcals voor mij een goed gemiddelde is.Betterschap marv.
Algemene vraag: Wat vinden we eigelijk van de gecalculeerde 750kcal voor een avond maaltijd? Teveel/te weinig (erg persoonsgebonden natuurlijk)
Persoonlijk reken ik altijd zo’n 800. Vraag me af wat jullie hier van denken. Voel dat het soms teveel is.. anderzijds maak de cut je wat labiel en gaat het allemaal te langzaam.
Betterschap marv.
Algemene vraag: Wat vinden we eigelijk van de gecalculeerde 750kcal voor een avond maaltijd? Teveel/te weinig (erg persoonsgebonden natuurlijk)
Persoonlijk reken ik altijd zo’n 800. Vraag me af wat jullie hier van denken. Voel dat het soms teveel is.. anderzijds maak de cut je wat labiel en gaat het allemaal te langzaam.
Hangt denk ik ook van veel dingen af.Over het algemeen kun je er vrij veel infitten. Omdat het nogal varieert denk ik dat 750kcals voor mij een goed gemiddelde is.
Soms is het bijvoorbeeld:
250g gebakken krieltjes, 200g groene groente en circa 135-150g mager vlees <750kcals
of
Dr oetker diepvries pizza ~800kcals
of
Maaltijsalade gerookte kip ~600kcals
Als ik dat een beetje uitmiddel is 750 wel ok. Echter wanneer je echt serieus gaat cutten zou ik wl wat meer echt meten, wegen en uitrekenen..maar voor nu is het prima

Schatting van je avondeten hangt toch niet af van je metabolisme en of je veel/weinig verbrandt?Hangt denk ik ook van veel dingen af.
Cut/bulk
Verbrand je veel/minder/weinig
Je metabolisme zelf
En uiteraard wat prefereer je... een avondmaaltijd met rijst/pasta is vaak al rijker (volume gewijs dan). Hoeveel meals op een dag. Is je voorkeur overdag meer eten of in de avond.
Maar een simpele AGV maaltijd kan ook al vaak heel veel minder aan kcal zijn... En ja... Marvin gaat wel marvinnen als het misschien aan de lage kant is met zijn avondeten.![]()

De schatting op zich niet. Maar de keuze van maaltijden en de "daarbij horende" schatting wel!Schatting van je avondeten hangt toch niet af van je metabolisme en of je veel/weinig verbrandt?![]()
Niet helemaal duidelijk van mij 
Maar goed..eens kijken hoelang ik deze week met mijn klauwen uit de snoeppot kan blijven..![]()
huh..ook ik snap de context niet helemaal geloof ik..Hangt denk ik ook van veel dingen af.
Cut/bulk
Verbrand je veel/minder/weinig
Je metabolisme zelf
En uiteraard wat prefereer je... een avondmaaltijd met rijst/pasta is vaak al rijker (volume gewijs dan). Hoeveel meals op een dag. Is je voorkeur overdag meer eten of in de avond.
Maar een simpele AGV maaltijd kan ook al vaak heel veel minder aan kcal zijn... En ja... Marvin gaat wel marvinnen als het misschien aan de lage kant is met zijn avondeten.![]()

Wat is dus ook al dacht..Schatting van je avondeten hangt toch niet af van je metabolisme en of je veel/weinig verbrandt?![]()

Het hangt er uiteindelijk vooral vanaf hoeveel je eet. Kan me niet voorstellen overigens dat er veel DBB'ers regelmatig pizza, lasagne, pasta carbonara of andere vet rommel infitten..De schatting op zich niet. Maar de keuze van maaltijden en de "daarbij horende" schatting wel!
Dus als je gewend bent vaker rijst/pasta te eten dan moet je hoger schatten.. zo bedoelde ik het meerNiet helemaal duidelijk van mij
![]()
Hij is leeg vandaagJe zit niet met je klauwen in de snoeppot als je de snoepjes uit de pot op tafel schudt
![]()

)
)
)
)
)
)
)
)
Pumped as f**k!)

(Gezien de 'omstandigheden', meer dan tevreden!)@SP1988 OverfritesKan me niet voorstellen overigens dat er veel DBB'ers regelmatig pizza, lasagne, pasta carbonara of andere vet rommel infitten..

Ovenfrites@SP1988 Overfrites
Pizza kan je zo vet maken als je wil... Originele pizza's zoals de Italianen hem maken is niet de versies zoals hier met een shitload aan kaas etc...dat geldt ook voor een goede lasagna.
Pasta carbonara is van origine met ei en niet met room... Dus ja... de "verhollandste" versies zijn totaal anders dan de originele .... Maar dat terzijde.. If It Fits... It Fits..![]()
Dan eet ik nog liever geen friet!Laatste training was het andersom, dus vandaar de keuzeWel veel pull downs tov je rows. Of doe je die nog ergens anders ook?

Spelletjesavond belooft meestal een lekker maaltje toch? Weet je al wat er op het menu staat?De planning voor vandaag..
Strafcardio, naar werk fietsen (totaal):
~90 minuten / ~29km / ~700-800kcals
Vanavond spelletjesavond..
Voeding, dinsdag 07-05-2019:
7:30 2 koppen koffie + Iomax
Post-cardio: 6g BCAA Recovery (XXL)
9:00 2 koppen koffie
11:00 40g whey delicious (XXL) + 20g notenmix + multivit + vit D
12:30 150g kipfilet + 125g spinazie + blik monster energy ultra violet
15:00 150g kipfilet roasted paprika + 100g wok verde mix + 10g notenmix
Intra-cardio: 6g BCAA Recovery (XXL)
17:30 30g nightprotein (XXL)
18:30 Avondeten (~850kcals)
~1765kcals, E/K/V = 195g (44%) / 115g (26%) / 60g (30%)

Nee, eigenlijk niet. Dus laat me verrassen!Spelletjesavond belooft meestal een lekker maaltje toch? Weet je al wat er op het menu staat?
Veel plezier vanavond!

)
)
)
)
), 20 (nice
)
) ss 8kg: 20
)
) ss 10kg: 15 (3f.), 14 (4 slingerreps..
)
)
)
)
)
)
)
)
) ss 17.5kg: 6 (2 flink forced
)
)

(Toch wel lekker getraind!