Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #41.481
  • #41.482
Enfin..de planning voor vandaag..

Ondanks de voorspelde (minimale) regen vanmiddag toch maar op de fiets gestapt vanmorgen. Krijgen namelijk morgen avond visite (lees: Roti, daim taart & wijn)

Strafcardio, naar werk fietsen (totaal):
~90minuten / ~29km / ~700-800kcals

En de voeding..heb nog wat vrije kcals (~350kcals)..eens kijken waarmee en of ik die opvul:rolleyes:

Voeding, donderdag 09-05-2019:
6:00 Iomax
Post-cardio: 6g BCAA Recovery (XXL)
7:15 2 koppen koffie:coffeepc:
9:00 2 koppen koffie
11:00 40g whey delicious (XXL) + 20g notenmix + multivit + vit D
12:30 150g kipfilet + 125g spinazie + blik Bang energy
15:00 150g kipfilet roasted paprika + 100g wok verde mix + 10g notenmix
Intra-cardio: 6g BCAA Recovery (XXL)
17:30 Maaltijdsalade kip-pesto (Jumbo, ~510kcals)
19:30 30g nightprotein (XXL)

~1425kcals:help:, E/K/V = 180g (51%) / 50g (13%) / 60g (36%)

Op dat vlak is er nog wel wat te winnen voor een natty zoals @Skatermarvin :windup:
Ik weet het niet. Als je dit vaker doet ga je ongetwijfeld je spiermassa aanboren voor calorieen, maar als het maar 1 dag is op zo'n massief calorietekort, lukt het waarschijnlijk nog wel door alle glycogeen voorraden leeg te trekken. Groei zit er die dag zeker niet in, dus de training van de dag ervoor zal weggegooide tijd zijn.
Maar je kan dan wel straffeloos onbeperkt daim taart eten, die gaat rechtstreeks de glycogeen voorraad in :)

Ik weet het niet. Als je dit vaker doet ga je ongetwijfeld je spiermassa aanboren voor calorieen, maar als het maar 1 dag is op zo'n massief calorietekort, lukt het waarschijnlijk nog wel door alle glycogeen voorraden leeg te trekken. Groei zit er die dag zeker niet in, dus de training van de dag ervoor zal weggegooide tijd zijn.
Maar je kan dan wel straffeloos onbeperkt daim taart eten, die gaat rechtstreeks de glycogeen voorraad in :)

Ja op papier werkt het inderdaad zo :)

Volgens mijn endomondo app, is mijn cardio 15km fietsen 400kcal. doe een beetje dezelfde afstand en tijd als marvin. dit zal wel kloppen maar 1400kcal kom op op deze manier blijft er toch vrij weinig van jezelf over.

Enfin..de planning voor vandaag..

Ondanks de voorspelde (minimale) regen vanmiddag toch maar op de fiets gestapt vanmorgen. Krijgen namelijk morgen avond visite (lees: Roti, daim taart & wijn)

Strafcardio, naar werk fietsen (totaal):
~90minuten / ~29km / ~700-800kcals

En de voeding..heb nog wat vrije kcals (~350kcals)..eens kijken waarmee en of ik die opvul:rolleyes:

Voeding, donderdag 09-05-2019:
6:00 Iomax
Post-cardio: 6g BCAA Recovery (XXL)
7:15 2 koppen koffie:coffeepc:
9:00 2 koppen koffie
11:00 40g whey delicious (XXL) + 20g notenmix + multivit + vit D
12:30 150g kipfilet + 125g spinazie + blik Bang energy
15:00 150g kipfilet roasted paprika + 100g wok verde mix + 10g notenmix
Intra-cardio: 6g BCAA Recovery (XXL)
17:30 Maaltijdsalade kip-pesto (Jumbo, ~510kcals)
19:30 30g nightprotein (XXL)

~1425kcals:help:, E/K/V = 180g (51%) / 50g (13%) / 60g (36%)
Buh Marvin. Zelfs ik zit op een hoger kcalbudget en ik ben al 438290423890 jaar aan het cutten. :p
Blijf je hier niet kapot op?

• #41.495
1425 kcal :roflol: ik ga al kapot op 3100 :haha:
Ik schrijf toch ook dat ik nog wat kcals over heb..

Net als dat ik nog wel wat vetreserves heb..:rolleyes:
Als je dat kcal verbruik met zijn straf cardio mag geloven, staat die maar op een 600 :p
Klopt:roflol:
Why Marvin ? Waarom doe je dit jezelf aan ?
Enkel en alleen om morgen die visite te coveren ?
Mwoah..het komt deels doordat we vanavond vroeg weg moeten en we dus lui, kant en klare maaltijdsalade eten. Daardoor heb ik nog wat kcals (300-400) over en als ik die dus eet is de visite wel gecovered...

Echter...ik ga met moederdag naar een AYCE:roflol:
Op dat vlak is er nog wel wat te winnen voor een natty zoals @Skatermarvin :windup:
Vetmassa inderdaad..verwacht geen wonderen na 13 jaar trainen ;)

Je bent 10cm langer, bent een harloopgekkie en beweegt waarschijnlijk een stuk meer als ik...

Oja...en inmiddels mag jij het woord natty niet meer gebruiken:finger:
Groei? Wat is dat?

Ik denk dat veel mensen veel te bang zijn voor spiermassa verlies. Uiteraard moet je dit geen week doen, maar een probleem is het zeker niet.

Ja op papier werkt het inderdaad zo :)
Niet op papier verlies je nauwelijks iets..

Want hey...wat je niet hebt, kun je ook niet kwijtraken ;)
Ja, maar op molecuul niveau weet je toch niet precies wat er in je lichaam gebeurt (zonder afvalproducten van eiwit te meten, of allerlei radioactieve tracers of zoiets toe te dienen....)
True, maar mijn ervaring leert dat zelfs een hele dag niet eten geen ene f**k uitmaakt..
Volgens mijn endomondo app, is mijn cardio 15km fietsen 400kcal. doe een beetje dezelfde afstand en tijd als marvin. dit zal wel kloppen maar 1400kcal kom op op deze manier blijft er toch vrij weinig van jezelf over.
Er is nog genoeg Marvin om van te houden ;)
Buh Marvin. Zelfs ik zit op een hoger kcalbudget en ik ben al 438290423890 jaar aan het cutten. :p
Blijf je hier niet kapot op?
Nee valt mee..hoewel..

..ik ben wel een notaire bankslaper:roflol:
Precies!
True, maar Annie is kleiner en lichter dan Marv. Ik krijg gewoon medelijden als ik naar die calorieën kijk. :(
Heeft dan niemand gelezen dat ik waarschijnlijk die 300-400kcals nog wel op vul?

Een crunchy bar van XXL ofzodrool:

13 jaar marvinnen is wat anders dan 13 jaar trainen :trollface:

Wat is jouw onderhoud ongeveer dan ?

Ik schrijf toch ook dat ik nog wat kcals over heb..Je bent 10cm langer, bent een harloopgekkie en beweegt waarschijnlijk een stuk meer als ik...

Ik loop max. 1x p/w hard, al 2 weken geen cardio meer gedaan. :P
Waarom mag ik het woord natty niet gebruiken? Ik wil graag deze laatste 2 dagen het woord nog eens extra vaak gebruiken nu het nog kan. :P Misschien moet je eens beter lezen. ;)

Ik schrijf toch ook dat ik nog wat kcals over heb..

Net als dat ik nog wel wat vetreserves heb..:rolleyes:

Klopt:roflol:

Mwoah..het komt deels doordat we vanavond vroeg weg moeten en we dus lui, kant en klare maaltijdsalade eten. Daardoor heb ik nog wat kcals (300-400) over en als ik die dus eet is de visite wel gecovered...

Echter...ik ga met moederdag naar een AYCE:roflol:
Vetmassa inderdaad..verwacht geen wonderen na 13 jaar trainen ;)

Je bent 10cm langer, bent een harloopgekkie en beweegt waarschijnlijk een stuk meer als ik...

Groei? Wat is dat?

Ik denk dat veel mensen veel te bang zijn voor spiermassa verlies. Uiteraard moet je dit geen week doen, maar een probleem is het zeker niet.

Niet op papier verlies je nauwelijks iets..

Want hey...wat je niet hebt, kun je ook niet kwijtraken ;)

True, maar mijn ervaring leert dat zelfs een hele dag niet eten geen ene f**k uitmaakt..

Er is nog genoeg Marvin om van te houden ;)

Nee valt mee..hoewel..

..ik ben wel een notaire bankslaper:roflol:

Precies!
Heeft dan niemand gelezen dat ik waarschijnlijk die 300-400kcals nog wel op vul?

Een crunchy bar van XXL ofzodrool:
Neen, want er stond “kijken of ik die 300-400 kcals nog opvul” :p
Marvin gaat duidelijk voor de fit chick look ;)

Ik vind mooi, maar de gemiddelde fit chick heeft minder vetreserves :eyebrow:

Terug
Naar boven