Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Precies daar inderdaad. Beetje de aanhechtingen boven de knie..superkut, want was vorige week ook al zo. En het is geen aanstellerij als ik zeg dat daardoor mijn legday kut gaat.

Ga denk wat meer focussen op kuiten en hamstrings, daarbij ervaar ik de minste last.

Oja..'kleine' aanpassing in mijn 'voeding'...want had vronger (vreet-honger)

Voeding, woensdag 15-05-2019:
7:00 2 koppen koffie
9:00 2 koppen koffie + ~20 biggetjes:piggy:
10:30 50g havermout + 30g whey isolaat (XXL) + 5g rozijnen + multivit + vit D
Pre-workout: 1 scoop Rage (Warrior)
Post-workout: 30g whey delicious (XXL)
13:30 100g basmati rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
15:30 125g kipfilet roasted paprika + 100g wok verde mix + appel
18:00 35g nightprotein (XXL)
19:30 Roerbakpasta (~750kcals)

~2965kcals, E/K/V = 210g (28%) / 440g (60%) / 40g (12%)

Oeps...

Edit: @HillR echt niet normaal hoe snel je 20 snoepjes a ~1100kcals even wegpropt!:marvin:
20 snoepjes aan 1100 kcals? Dat zijn geen “snoepjes”; dat zijn mega-ultra-grote dinosaurus “snoepen”! :o

Inb4 heb maar 4 paaseitjes op

chocolade-paasei-15-1.jpg

Die ellende die jij met je knieën hebt. Heb ik ook met enorme tegenwind toch keihard proberen te blijven trappen voel jr echt op het puntje van je quads op je knieën.

You get me

Komt heel bekend voor. Ik heb het minder als mijn zadel wat hoger staat. Misschien kun je daar eens naar kijken.

Deze biggetjes?

300g-Big-.jpg

Ik kocht ze onlang voor mijn vriend en vind ze zelf écht niet lekker :o

• Topic Starter Topic Starter
  • #41.545
20 snoepjes aan 1100 kcals? Dat zijn geen “snoepjes”; dat zijn mega-ultra-grote dinosaurus “snoepen”! :o
Het valt mee!! Ik heb een miscalculatie gedaan!

Dacht dat de biggetjes 17g per stuk wogen, maar het is de helft...

Dus ook de helft aan kcals: 580kcals, 1,6g eiwit / 142g koolhydraten / 0.4g vet

Inb4 heb maar 4 paaseitjes op

chocolade-paasei-15-1.jpg
:roflol:

Of 1 snoepje:

https://www.jamin.nl/xxl

Komt heel bekend voor. Ik heb het minder als mijn zadel wat hoger staat. Misschien kun je daar eens naar kijken.
Hmm, ga ik eens checken!

Deze biggetjes?

300g-Big-.jpg

Ik kocht ze onlang voor mijn vriend en vind ze zelf écht niet lekker :o
Jup..die dus! Maar heb zoals ik hier boven al zei een miscalculatie gedaan. Dacht dat 1 big 17g woog. Bleek het gewicht van 2 te zijn..

• Like
Waarderingen: BB_
  • #41.548
:roflol:

Ha! Alsof dat het enige slappe is :D

Als ik nu savonds niet kan slapen, dan ga ik naar beneden om even te chillen en dan vind ik dat ik recht heb op een donkerbruintje :rolleyes:

Gewoon eentje, niet meer, niet minder.. :emo:

Gek wel hoe dat werkt :roflol:

n.jpg?_nc_ht=scontent-lht6-1.cdninstagram.com&se=8&ig_cache_key=MTIyOTIxNTQyNjQ4MDA5MTA1MQ%3D%3D.jpg

Als ik nu savonds niet kan slapen, dan ga ik naar beneden om even te chillen en dan vind ik dat ik recht heb op een donkerbruintje :rolleyes:

n.jpg?_nc_ht=scontent-lht6-1.cdninstagram.com&se=8&ig_cache_key=MTIyOTIxNTQyNjQ4MDA5MTA1MQ%3D%3D.jpg
Straks is je biologisch klokje daarop ingesteld...snachts wakker worden....tijd voor wat lekkers :D
Let op.....dit bericht is niet geschikt voor @HillR :D

:heart: Eet jij ook 1.000kcal onder onderhoud en verbrand je ook nog eens 750-1000kcal per trainingsdag? En geeft dat ook ruimte voor een Donkerbruintje, of zelfs maar een Lichtbruintje? Of een wit voetje? :eyebrow:

• #41.560
Jup, ik eet geen snoep. Vind het gewoon niet lekker.
Chocolade, koekjes, chips, zoutjes,... daarentegen :D

Gewoon... niet teveel eten :p

upload_2019-5-15_11-17-22.png upload_2019-5-15_11-17-56.png upload_2019-5-15_11-18-13.png upload_2019-5-15_11-18-28.png upload_2019-5-15_11-18-40.png
Wow..das niet veel nee!

Wel supernauwkeurig ingecalculeerd..tot knoflook aan toe:eek!:

Eentje??? Hoe dan??

:roflol: BUSTED!

Ik heb die vreetla bij jullie thuis gezien..kan me niet voorstellen dat ook jij daar nooit iets sneaky uithaalt als de baas er niet is..
Straks is je biologisch klokje daarop ingesteld...snachts wakker worden....tijd voor wat lekkers :D
Let op.....dit bericht is niet geschikt voor @HillR :D
Wahahahaha

:burns:

:heart: Eet jij ook 1.000kcal onder onderhoud en verbrand je ook nog eens 750-1000kcal per trainingsdag? En geeft dat ook ruimte voor een Donkerbruintje, of zelfs maar een Lichtbruintje? Of een wit voetje? :eyebrow:
:roflol: Meneer heeft het ook eens zwaar met cutten op 3000kcals:roflol:

Terug
Naar boven