Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Nee, zulke kleine hapjes maken het dragelijk, maar jullie veelvraten kunnen het niet laten bij 1 koekje, 1 snoepje of 1 dropje. Dan moeten jullie meteen weer de hele zak, stelletje ruggengraatloze barbaren!

Mij zul je nooit horen zeggen 1 biertje :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #41.564
Nee, zulke kleine hapjes maken het dragelijk, maar jullie veelvraten kunnen het niet laten bij 1 koekje, 1 snoepje of 1 dropje. Dan moeten jullie meteen weer de hele zak, stelletje ruggengraatloze barbaren!
Denk inderdaad dat ik inmiddels wel 40 biggetjes in mijn holle kies heb gestopt..

En dan snoep ik zoveel dat het niet eens meer een fictieve holle kies is:piggy:
Das ook zo een mooie!

• Like
Waarderingen: Vonk
Mij zul je nooit horen zeggen 1 biertje :roflol:
9200000042962596.jpg

Exact, in bier zitten volgens mij meer eiwitten dan in biggetjes :roflol:

:heart: Eet jij ook 1.000kcal onder onderhoud en verbrand je ook nog eens 750-1000kcal per trainingsdag? En geeft dat ook ruimte voor een Donkerbruintje, of zelfs maar een Lichtbruintje? Of een wit voetje? :eyebrow:

Ik gun het je hoor lieffie :heart: je doet echt heel goed je best :kiss:

IK DOE ELKE DAG EEN UUR CARDIO, DUS JA!!! IK VERBRAND ELKE DAG WEL 500KCAL!!!!!! EN IK ZIT DENK IK OOK WEL 1000 ONDER ONDERHOUD!!! :scold::scold::scold::scold::scold::scold::scold::scold: Ik zal je vanavond een witte voet geven!!!!

IK DOE ELKE DAG EEN UUR CARDIO, DUS JA!!! IK VERBRAND ELKE DAG WEL 500KCAL!!!!!! EN IK ZIT DENK IK OOK WEL 1000 ONDER ONDERHOUD!!! :scold::scold::scold::scold::scold::scold::scold::scold: Ik zal je vanavond een witte voet geven!!!!

:roflol: :haha:

Precies daar inderdaad. Beetje de aanhechtingen boven de knie..superkut, want was vorige week ook al zo. En het is geen aanstellerij als ik zeg dat daardoor mijn legday kut gaat.

Ga denk wat meer focussen op kuiten en hamstrings, daarbij ervaar ik de minste last.

Oja..'kleine' aanpassing in mijn 'voeding'...want had vronger (vreet-honger)

Voeding, woensdag 15-05-2019:
7:00 2 koppen koffie
9:00 2 koppen koffie + ~20 biggetjes:piggy:
10:30 50g havermout + 30g whey isolaat (XXL) + 5g rozijnen + multivit + vit D
Pre-workout: 1 scoop Rage (Warrior)
Post-workout: 30g whey delicious (XXL)
13:30 100g basmati rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
15:30 125g kipfilet roasted paprika + 100g wok verde mix + appel
18:00 35g nightprotein (XXL)
19:30 Roerbakpasta (~750kcals)

~2965kcals, E/K/V = 210g (28%) / 440g (60%) / 40g (12%)

Oeps...

Edit: @HillR echt niet normaal hoe snel je 20 snoepjes a ~1100kcals even wegpropt!:marvin:
Hoe is die roerbakpasta? Ik neem zelf altijd de noodles en die vind ik echt mega chill. :D

Succes met legday. Gewoon doorzetten. :D Dat kun je wel!

Wow..das niet veel nee!

Wel supernauwkeurig ingecalculeerd..tot knoflook aan toe:eek!:

:roflol: Meneer heeft het ook eens zwaar met cutten op 3000kcals:roflol:

Vroeger gaf ik ook nog alle kruiden nauwkeurig in, maar daar ben ik na een tijdje mee gestopt... :p
Bij sommige opgeslagen maaltijden staan ze er wel nog bij :rolleyes:

Ik kan niet eens bulken op 3000kcal zonder moddervet te worden :sad:

:haha: Lol'd op de spoiler

De planning voor vandaag legs! En heb er gewoon nu al geen zin in..

Hoe kan ik het ook zo plannen dat ik twee cardio dagen rondom vandaag heb? De dag na legday fietsen naar werk gaat nog wel..maar de dag ervoor verneukt toch eigenlijk wel mijn legday!

Benen voelen al verrot, beetje gevoelige knieen..ellende!
Ik neem ook de dag na leg day mijn hardloopspullen mee naar het werk. En hoor je mij klagen? .... eigenlijk wel :o
We zien wel.... sterkte Marvin :thumb:

Jee, wat een drukte hier :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #41.577
Hoe is die roerbakpasta? Ik neem zelf altijd de noodles en die vind ik echt mega chill. :D

Succes met legday. Gewoon doorzetten. :D Dat kun je wel!
De roerbakpasta is ook een aanrader hoor. Wel voeg ik zelf meestal een extra teentje (of 3) knoflook toe, een uitje en soms wat cherry tomaten in de laatste minuut:meal:

Vroeger gaf ik ook nog alle kruiden nauwkeurig in, maar daar ben ik na een tijdje mee gestopt... :p
Bij sommige opgeslagen maaltijden staan ze er wel nog bij :rolleyes:

Ik kan niet eens bulken op 3000kcal zonder moddervet te worden :sad:
:haha: Lol'd op de spoiler
Zelfs ik wordt vet op 3000kcals...:rolleyes:
Precies!:zuip:
Ik neem ook de dag na leg day mijn hardloopspullen mee naar het werk. En hoor je mij klagen? .... eigenlijk wel :o
We zien wel.... sterkte Marvin :thumb:
Ho, ho..ik heb nog nooit geklaagd om cardio te doen de dag na legday. Morgen fiets ik gerust weer naar werk, maar het is meer dat de cardio mijn legday in de weg zit ;)

De storm is weer gaan liggen zie ik. Kan ik even rustig loggen:thumbs:

Legday, of iets wat het had moeten zijn:
SLDL/RDL:

60kg: 15 (warmup)
110kg: 8 (top:D vanaf hier alles met straps)
140kg: 4, 4 (t*ring:fire:), 4 (nipt:o)
110kg: 10 (TUT & MMC:fire:)

Seated calf raise:
25kg: 20 (MMC:fire:)
40kg: 14 (snel vermoeid en leeg:emo:)
50kg: 8 (iets over), 8 (pff!), 8 (bijna kramp:angstig:)
60kg: 7 (man, man!), 6

Pff, niet al teveel kracht vandaag!:emo:

Lying legcurl (alternate. plate-loaded. gewicht/kant):
10kg: 15 (zeer matige MMC), 10 (niet beter!), 10 (iets beter MMC..:emo:)
15kg: 6 (moeizaam zeg!), 5 (op=op:dunno:)

Machine calfraise:
30kg: 15 (TUT & MMC)
35kg: 12 (top:D)
40kg: 12 (explosief:fire:)
45kg: 10
50kg: 8, 8, 9 (1f.), 9 (1f.:fire::fire:)

Inlcline legpress (plate-loaded. totaal gewicht) ss Walking lunges:
78kg: 20 ss 17.5kg: 24 stappen
103kg: 20 (TUT & MMC:fire:), 20, 20 (beetje varieren qua voetstand) ss 17.5kg: 18 (sloww controlled), 16 (laatste 4 met 5 sec. hold)

Rating: :marvins::marvins:(Tja, de kuiten zijn in ieder geval goed getraind..:emo:)

jij begrijpt het :meal:
Ho, ho..ik heb nog nooit geklaagd om cardio te doen de dag na legday. Morgen fiets ik gerust weer naar werk, maar het is meer dat de cardio mijn legday in de weg zit ;)
ah, andersom....
De storm is weer gaan liggen zie ik. Kan ik even rustig loggen:thumbs:
idd, toch lekker legs gedaan zie ik, zelfs 2x calfs #teamcalfs

Meer compounds trainen = meer verbranden. :D Ik snap die kuitdominante trainingen niet. :P
Of je loopt per ongeluk een beetje om en hebt ineens 15 km hardlopen. :roflol: Ach, nu kan ik tenminste lekker veel vreten (maar wel gezond). :)
Haha. Ik voel een contest aankomen. Wie vreet er het snelst ruim 1kg M&M's a 5000 kcal op. Ik kan mij de laatste keer M&M's niet meer herinneren.
mms-party-size-caramel.jpg

Terug
Naar boven