- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
1 biertje..Nee, zulke kleine hapjes maken het dragelijk, maar jullie veelvraten kunnen het niet laten bij 1 koekje, 1 snoepje of 1 dropje. Dan moeten jullie meteen weer de hele zak, stelletje ruggengraatloze barbaren!
Denk inderdaad dat ik inmiddels wel 40 biggetjes in mijn holle kies heb gestopt..Nee, zulke kleine hapjes maken het dragelijk, maar jullie veelvraten kunnen het niet laten bij 1 koekje, 1 snoepje of 1 dropje. Dan moeten jullie meteen weer de hele zak, stelletje ruggengraatloze barbaren!

Das ook zo een mooie!
Op 1 been kan je niet lopen toch

Nee mij ook niet. Minstens een 0 erachter.
Eet jij ook 1.000kcal onder onderhoud en verbrand je ook nog eens 750-1000kcal per trainingsdag? En geeft dat ook ruimte voor een Donkerbruintje, of zelfs maar een Lichtbruintje? Of een wit voetje?
![]()
je doet echt heel goed je best 

Ik zal je vanavond een witte voet geven!!!! daarom drink ik altijd 15 bier na het trainen, goed voor de absExact, in bier zitten volgens mij meer eiwitten dan in biggetjes![]()

Ik gun het je hoor lieffieje doet echt heel goed je best
IK DOE ELKE DAG EEN UUR CARDIO, DUS JA!!! IK VERBRAND ELKE DAG WEL 500KCAL!!!!!! EN IK ZIT DENK IK OOK WEL 1000 ONDER ONDERHOUD!!!Ik zal je vanavond een witte voet geven!!!!

Hoe is die roerbakpasta? Ik neem zelf altijd de noodles en die vind ik echt mega chill.Precies daar inderdaad. Beetje de aanhechtingen boven de knie..superkut, want was vorige week ook al zo. En het is geen aanstellerij als ik zeg dat daardoor mijn legday kut gaat.
Ga denk wat meer focussen op kuiten en hamstrings, daarbij ervaar ik de minste last.
Oja..'kleine' aanpassing in mijn 'voeding'...want had vronger (vreet-honger)
Voeding, woensdag 15-05-2019:
7:00 2 koppen koffie
9:00 2 koppen koffie + ~20 biggetjes
10:30 50g havermout + 30g whey isolaat (XXL) + 5g rozijnen + multivit + vit D
Pre-workout: 1 scoop Rage (Warrior)
Post-workout: 30g whey delicious (XXL)
13:30 100g basmati rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
15:30 125g kipfilet roasted paprika + 100g wok verde mix + appel
18:00 35g nightprotein (XXL)
19:30 Roerbakpasta (~750kcals)
~2965kcals, E/K/V = 210g (28%) / 440g (60%) / 40g (12%)
Oeps...
Edit: @HillR echt niet normaal hoe snel je 20 snoepjes a ~1100kcals even wegpropt!![]()

Dat kun je wel!Wow..das niet veel nee!
Wel supernauwkeurig ingecalculeerd..tot knoflook aan toe
Meneer heeft het ook eens zwaar met cutten op 3000kcals
![]()

Ik gun het je hoor lieffieje doet echt heel goed je best
IK DOE ELKE DAG EEN UUR CARDIO, DUS JA!!! IK VERBRAND ELKE DAG WEL 500KCAL!!!!!! EN IK ZIT DENK IK OOK WEL 1000 ONDER ONDERHOUD!!!Ik zal je vanavond een witte voet geven!!!!
Lol'd op de spoilerEentje is geentje!
Ik neem ook de dag na leg day mijn hardloopspullen mee naar het werk. En hoor je mij klagen? .... eigenlijk welDe planning voor vandaag legs! En heb er gewoon nu al geen zin in..
Hoe kan ik het ook zo plannen dat ik twee cardio dagen rondom vandaag heb? De dag na legday fietsen naar werk gaat nog wel..maar de dag ervoor verneukt toch eigenlijk wel mijn legday!
Benen voelen al verrot, beetje gevoelige knieen..ellende!

De roerbakpasta is ook een aanrader hoor. Wel voeg ik zelf meestal een extra teentje (of 3) knoflook toe, een uitje en soms wat cherry tomaten in de laatste minuutHoe is die roerbakpasta? Ik neem zelf altijd de noodles en die vind ik echt mega chill.
Succes met legday. Gewoon doorzetten.Dat kun je wel!

Zelfs ik wordt vet op 3000kcals...Vroeger gaf ik ook nog alle kruiden nauwkeurig in, maar daar ben ik na een tijdje mee gestopt...
Bij sommige opgeslagen maaltijden staan ze er wel nog bij
Ik kan niet eens bulken op 3000kcal zonder moddervet te worden
Lol'd op de spoiler

Precies!

Ho, ho..ik heb nog nooit geklaagd om cardio te doen de dag na legday. Morgen fiets ik gerust weer naar werk, maar het is meer dat de cardio mijn legday in de weg zitIk neem ook de dag na leg day mijn hardloopspullen mee naar het werk. En hoor je mij klagen? .... eigenlijk wel
We zien wel.... sterkte Marvin![]()

De storm is weer gaan liggen zie ik. Kan ik even rustig loggen
vanaf hier alles met straps)
), 4 (nipt
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
), 20, 20 (beetje varieren qua voetstand) ss 17.5kg: 18 (sloww controlled), 16 (laatste 4 met 5 sec. hold)
(Tja, de kuiten zijn in ieder geval goed getraind..
)jij begrijpt het

ah, andersom....Ho, ho..ik heb nog nooit geklaagd om cardio te doen de dag na legday. Morgen fiets ik gerust weer naar werk, maar het is meer dat de cardio mijn legday in de weg zit![]()
idd, toch lekker legs gedaan zie ik, zelfs 2x calfs #teamcalfsDe storm is weer gaan liggen zie ik. Kan ik even rustig loggen![]()

Ik snap die kuitdominante trainingen niet. 
Of je loopt per ongeluk een beetje om en hebt ineens 15 km hardlopen.IK DOE ELKE DAG EEN UUR CARDIO, DUS JA!!! IK VERBRAND ELKE DAG WEL 500KCAL!!!!!! EN IK ZIT DENK IK OOK WEL 1000 ONDER ONDERHOUD!!!Ik zal je vanavond een witte voet geven!!!!
Ach, nu kan ik tenminste lekker veel vreten (maar wel gezond). 
Haha. Ik voel een contest aankomen. Wie vreet er het snelst ruim 1kg M&M's a 5000 kcal op. Ik kan mij de laatste keer M&M's niet meer herinneren.