Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Meer compounds trainen = meer verbranden. :D Ik snap die kuitdominante trainingen niet. :P

Of je loopt per ongeluk een beetje om en hebt ineens 15 km hardlopen. :roflol: Ach, nu kan ik tenminste lekker veel vreten (maar wel gezond). :)

Haha. Ik voel een contest aankomen. Wie vreet er het snelst ruim 1kg M&M's a 5000 kcal op. Ik kan mij de laatste keer M&M's niet meer herinneren.
mms-party-size-caramel.jpg
Bert goed idee. Ik zie graag geel/groen van de m&ms

• Topic Starter Topic Starter
  • #41.582
jij begrijpt het :meal:

ah, andersom....

idd, toch lekker legs gedaan zie ik, zelfs 2x calfs #teamcalfs
Misschien wordt het nog eens wat!

ikook!! ouwe trage stofwisseling!! :(
Waardeloos, ben ook verder niet al te actief..
Meer compounds trainen = meer verbranden. :D Ik snap die kuitdominante trainingen niet. :P

Of je loopt per ongeluk een beetje om en hebt ineens 15 km hardlopen. :roflol: Ach, nu kan ik tenminste lekker veel vreten (maar wel gezond). :)

Haha. Ik voel een contest aankomen. Wie vreet er het snelst ruim 1kg M&M's a 5000 kcal op. Ik kan mij de laatste keer M&M's niet meer herinneren.
mms-party-size-caramel.jpg
Ik had nog last van verotte knieen en benen door het fietsen de dag ervoor. Compounds was een kansloze missie geweest. Overigens is er niks mis met kuiten dominant trainen wanneer je de kuiten op een gemiddelde bodybuilding wedstrijd bekijkt ;)

Een kilo M&M's gaat er wel in..echter gaat je bloedsuiker je daar niet dankbaar voor zijn..

Bert goed idee. Ik zie graag geel/groen van de m&ms
Ik eet het liefst de gele M&M's..:windup:

Enfin, de planning voor vandaag!

Strafcardio, naar werk fietsen (totaal):
~90min / ~29km / ~700-800kcals

En de voeding..

Voeding, donderdag 16-05-2019:
6:15 Iomax
Post-cardio: 6g BCAA Recovery (XXL)
7:30 2 koppen koffie
9:00 2 koppen koffie
10:15 40g whey delicious (XXL) + 20g notenmix + multivit + vit D
12:30 150g kipfilet + 125g spinazie + blik monster energy ultra
15:00 150g kipfilet roasted paprika + 100g wok verde mix + 10g notenmix
Intra-cardio: 6g BCAA Recovery (XXL)
18:00 Avondeten (~850kcals)
19:30 30g nightprotein (XXL)

~1765kcals, E/K/V = 195g (44%) / 115g (26%) / 60g (30%)

Van zoveel m&ms word je super misselijk..

voor contest vorig jaar heb ik iets van 160gr gegeten om mee te laden, verdeeld over een paar uren.. :barf: is echt lang zo leuk niet als het klinkt :roflol:

voor contest vorig jaar heb ik iets van 160gr gegeten om mee te laden, verdeeld over een paar uren.. :barf: is echt lang zo leuk niet als het klinkt :roflol:

Blasphemy!

Ik eet gemakkelijk een zak van 400gr op :p

Als jij het zegt moet het wel waar zijn :p
Ik eet altijd de blauwe btw, mijn vriend laat die altijd liggen wegens "blauw is een onnatuurlijk kleur voor eten" :eyes:

Hoe is het vandaag met de beentjes @Skatermarvin ?

Maxi zak, geef me 5 minuten en het is op

edit: dan wel de blauwe zak, minder kauwen

• Topic Starter Topic Starter
  • #41.587

160g:roflol:
Blasphemy!

Ik eet gemakkelijk een zak van 400gr op :p
Dit dus..maar die kilo is wel echt een uitdaging!
Ik eet altijd de blauwe btw, mijn vriend laat die altijd liggen wegens "blauw is een onnatuurlijk kleur voor eten" :eyes:

Beentje voelen aardig gaar..en moet zo nog even terug tegen de wind in:woot:

Gelukkig morgen geen legday, want dat zou bij voorbaat niks worden.

Ik vind alleen de bruine M&M's geen reet aan!

• Like
Waarderingen: BB_

Gemiddeld bioscoop bezoek gaan er 300gr+ halve bakpopcorn+ bak nachos met kaassausje in. En als ik echt in een goede bui. Bugles met een busje saus

Gemiddeld bioscoop bezoek gaan er 300gr+ halve bakpopcorn+ bak nachos met kaassausje in. En als ik echt in een goede bui. Bugles met een busje saus

Hahaha, Ik was laatst met een stel vrienden naar de bios.
En toen hadden wij ook allemaal een bak nacho's en een bakje bugles maar de helft had alles al op voordat de film begon:1e:

Voorlopig niet naar de Bios dus.. Snap niet dat mensen zulke smerige troep vreten in een Bios. Geef mij een bak zoute popcorn en ik ben tevreden. Maar ik ga dan ook nooit naar de bios, geldklopperij en 9/10 val ik toch in slaap tijdens films :roflol:

• Like
Waarderingen: BB_
Voorlopig niet naar de Bios dus.. Snap niet dat mensen zulke smerige troep vreten in een Bios. Geef mij een bak zoute popcorn en ik ben tevreden. Maar ik ga dan ook nooit naar de bios, geldklopperij en 9/10 val ik toch in slaap tijdens films :roflol:
true ik ontwijk die vraag ook telkens. ga je mee naar die e die film, we kunnen ook gewoon bowlen?

• Like
Waarderingen: Vonk

Blauwe bessen, blauwe druiven etcetera.
Argument weerlegd.
Nu, is wel goed voor jou, want de blauwe zijn gewoon de lekkerste :)

Terug
Naar boven