Mijn vriendin kookt wel eens een zelfde soort gerecht en dan kijkt ze mee, en dan kijk ik ook standaard mee maar ik krijg altijd zin in andere dingen ipv dat mijn vriendin zit te maken
Whahaha, dat schiet niet op natuurlijk
Ik kijk 24Kitchen als vorm van zelfkastijding. Hetzelfde principes als de folders van de plaatselijke pizzaboer doorlezen, terwijl je weet dat je toch niets mag.
Haha, cut/kut-struggles
Is dit niet normaal als je zwaar traint? Heb dit continue in de top setjes.
Ehm, nee..lijkt me niet normaal toch
Overigens doet mijn bovenrug weer zo hinderlijk pijn vandaag dat ik bijna zou overwegen om het trainen te skippen..
Ikkuh

(soms als ik aan het koken ben staat ie als achtergrond behang aan)
Aha, ik moet ook wel bekennen, dat ik het uberhaupt nog nooit heb gekeken..
Oei, man, dat gaat niet lang meer goed
Ik denk dat ik haar gewoon lekker haar eigen ding laat koken en ik een pizza er in knal, maar uhm ja de cut begint dus ja uhh kut
Kut-cutten!!
Zoals ik hierboven ook al aangaf doet mijn bovenrug weer zo hinderlijk veel pijn, dat ik overweeg de gym te skippen..maar goed, overwegen is 1, het ook daadwerkelijk doen is wat anders...
Legday it is!!
Legs:
..
..
..
En de voeding..goed bezig alweer! Stond nog traktatie van gister in de koelkast. Een soort van klein cheesecakeje in een glaasje met bastogne koek op de bodem..
Voeding, woensdag 05-06-2019:
7:00 2 koppen koffie
9:00 1 kop koffie
10:30 50g havermout + 30g whey isolaat (XXL) + 5g rozijnen + appel + glaasje kwarktaart (
~200kcals) + multivit + vit D
Pre-workout: 1 scoop Attack (
Kodiak Nutrition)*
Post-workout: 30g whey isolaat (XXL)
13:30 100g basmati rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
15:30 125g kipfilet roasted paprika + 100g wok verde mix
18:15 Muscle meat pizza BBQ chicken (
~750kcals)
19:30 35g nightprotein (
XXL)
~2070kcals, E/K/V = 210g (
41%) / 200g (