MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Lijkt me best leuk zo'n foodtruck festival. Zal het eens in de gaten houden ook....

• Topic Starter Topic Starter
  • #41.824
  • #41.826
Ik switch even mijn legday met push! Gister weer als een debiel naar huis gefietst en wederom verotte aanhechtingen en gewoon een beetje een leeg gevoel.

Verder vanmorgen even gewogen en gemeten. Geen idee of ik daar nu wel of niet blij mee moet zijn..denk toch de eerste, want was nu niet een al te gezond weekend..:emo:

Meting & weging:
Gewicht: 81.3kg (+0.7kg t.o.v 23-05 (laatste meting???))
Taille: 75.0cm (gelijk gebleven)

Helaas speelt mijn bovenrug weer wat op en heb ik toch dagelijks behoorlijk wat last. Echter met trainen valt de belemmering wel mee..:dunno:

Push:
..

..

..

En de voeding..

Voeding, dinsdag 04-06-2019:
7:00 2 koppen koffie
9:00 2 koppen koffie
10:30 50g havermout + 30g whey isolaat (XXL) + 5g rozijnen + multivit + vit D
Pre-workout: 1 scoop Spazmatic (Tim Muriello)*
Post-workout: 30g whey delicious (XXL)
13:30 100g basmati rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
15:30 125g kipfilet roasted paprika + 100g wok verde mix + grapefruit
17:30 35g nightprotein (XXL)
18:30 Spelletjesavond: ~250g rijst + Ajam Bali + ~150g snijbonen (~850kcals) + Magnum mini witte choco & cookies (~146kcals)**

~2115kcals, E/K/V = 210g (40%) / 220g (42%) / 40g (18%)

* https://gympower.co.uk/products/tim-muriellos-spazmatic-pre-workout-351g-1
** https://www.jumbo.com/magnum-mini-ijs-white-chocolate--cookies-6-x-55ml/226089STK/

• #41.827
Die magnum white chocolate & cookies is echt goeie, kcal valt ook wel mee maar wel verraderlijk om er meteen 3 naar binnen te werken:o..

• #41.830
Die magnum white chocolate & cookies is echt goeie, kcal valt ook wel mee maar wel verraderlijk om er meteen 3 naar binnen te werken:o..
Gelukkig zitten er 6 in de doos en zijn we vanavond sowieso met 4. Nu kun je zeggen dat ik er dan 2 op kan eten, maar dat doe ik niet.

Soms kan ik me wel enigzins inhouden.

Baal wel, want heb de Ajam Bali gister zelf gemaakt, maar iets teveel gembersiroop toegevoegd. Nu mist het gerecht wat spice en is het helaas meer zoet. Maar goed sambal badjak of roti sambal zal vast uitkomst bieden!:woot:

:D

Lijkt me een goed plan, zo groot zullen de porties niet zijn, dus waarom kiezen :P
Dat is dus het 'probleem' de porties zijn soms niet klein..en vooral de kosten niet laag:roflol: Al boeide me dat zondag niet veel:rolleyes:

Dat is dus het 'probleem' de porties zijn soms niet klein..en vooral de kosten niet laag:roflol: Al boeide me dat zondag niet veel:rolleyes:
Wat ik zo op 24kitchen zie, houden de meeste foodtruckers wel van goede ingredienten, en dat kan nou eenmaal niet tegen rotzooi prijzen .....
Dan maar 2 of 3 porties, en verder rondlopen en geuren opsnuiven :D

Wat ik zo op 24kitchen zie, houden de meeste foodtruckers wel van goede ingredienten, en dat kan nou eenmaal niet tegen rotzooi prijzen .....

Man telkens als ik dat 24 kitchen er op zet krijg ik honger. Vreselijk :roflol:

• #41.833
True, het ziet er over het algemeen ook allemaal erg goed uit. Volgend jaar maar een keer een hele dag er heen..kan ik meer vreten.!:woot:

Man telkens als ik dat 24 kitchen er op zet krijg ik honger. Vreselijk :roflol:
Haha, wie kijkt daar ook naar???

Enfin, de training. Lekker tintelende wijsvinger weer..dus zit echt wat knel. Het zou zomaat kunnen dat mijn fysio er niet echt naast zit wat betreft de pectoralis minor.

Gelukkig zie hij de bahandeling van mij als een uitdaging en mag ik dus elke twee weken kosteloos bij hem langskomen. Opzich jammer dat hij er zo weinig is, want vermoed dat een frequentere behandeling wel wenselijk is..

Push:
Cable fly's (ramping):

7.5kg: 15 (warmup)
10kg: 10 (TUT, MMC & sqeez:fire:)
12.5kg: 10 (hoppa!:D)
15kg: 10 (pittig:fire:)
17.5kg: 9 (1f. op = op)

Incline dumbbell press (60°):
14kg: 15 (zoeken naar MMC, lang niet gedaan..)
20kg: 15 (nice:D)
26kg: 12 (TUT & MMC:fire:)
30kg: 10 (nipt:o), 8 (de t*ring:eek!:), 8 (oef!:fire::fire:)

In superset met fysio rehab (pectoralis minor stretchen): 6kg: 3x15 per kant. Niet echt succesvol! Iemand nog suggesties?

Vertical chest press (plate-loaded. gewicht/kant) ss Dumbbell front raise (chest focus):
15kg: 15 (easy!) ss 6kg: 20 (top MMC)
25kg: 15 ss 7kg: 20 (pumped!)
35kg: 12 (top:D) ss 8kg: 15 (superzwaar ineens...)
50kg: 6+4+3+2 (rest-pause:fire:)

Shoulder press in V-squat (inspired by Jelle Starreveld) (gewicht exclusief slee ~25kg):
20kg: 12 (TUT & MMC:fire:)
30kg: 11 (1 licht forced)
40kg: 10 (2f.)
50kg: 10 (2f.:fire:), 9 (2 flink forced:fire:)

Reverse grip pushdown:
10kg: 15 (TUT & sqeez:fire:)
15kg: 12 (2f.), 12 (idem:fire:), 12 (same:fire:), 10 (2f.:fire:)

Long rope pushdown (long head):
7.5kg: 12 (beetje zoeken..)
10kg: 10 (matig..)

Nope..dit is niks!

Rope pushdown:
10kg: 10
12.5g: 8+15 met vuisten tegen elkaar (:fire::fire:)

Incline pushup (1 set = under bar / skullcrusher/ pushup):
Bw: 15 (pff!) - 10 (nipt!:eek!:) - 12 (op=op!)

Rating: :marvins::marvins::marvins: (Beetje jammer van de pijntjes weer her en der, maar wel lekker getraind!)

Mijn vriendin kookt wel eens een zelfde soort gerecht en dan kijkt ze mee, en dan kijk ik ook standaard mee maar ik krijg altijd zin in andere dingen ipv dat mijn vriendin zit te maken :pizza:

Ik kijk 24Kitchen als vorm van zelfkastijding. Hetzelfde principes als de folders van de plaatselijke pizzaboer doorlezen, terwijl je weet dat je toch niets mag. :o

Mijn vriendin kookt wel eens een zelfde soort gerecht en dan kijkt ze mee, en dan kijk ik ook standaard mee maar ik krijg altijd zin in andere dingen ipv dat mijn vriendin zit te maken :pizza:
Oei, man, dat gaat niet lang meer goed :D

• #41.840
Whahaha, dat schiet niet op natuurlijk

Ik kijk 24Kitchen als vorm van zelfkastijding. Hetzelfde principes als de folders van de plaatselijke pizzaboer doorlezen, terwijl je weet dat je toch niets mag. :o
Haha, cut/kut-struggles

Is dit niet normaal als je zwaar traint? Heb dit continue in de top setjes.
Ehm, nee..lijkt me niet normaal toch:roflol:

Overigens doet mijn bovenrug weer zo hinderlijk pijn vandaag dat ik bijna zou overwegen om het trainen te skippen..:sad:

Ikkuh :o
(soms als ik aan het koken ben staat ie als achtergrond behang aan)
Aha, ik moet ook wel bekennen, dat ik het uberhaupt nog nooit heb gekeken..
Oei, man, dat gaat niet lang meer goed :D
:windup:
Ik denk dat ik haar gewoon lekker haar eigen ding laat koken en ik een pizza er in knal, maar uhm ja de cut begint dus ja uhh kut drool:
Kut-cutten!!

Zoals ik hierboven ook al aangaf doet mijn bovenrug weer zo hinderlijk veel pijn, dat ik overweeg de gym te skippen..maar goed, overwegen is 1, het ook daadwerkelijk doen is wat anders...

Legday it is!!

Legs:
..

..

..

En de voeding..goed bezig alweer! Stond nog traktatie van gister in de koelkast. Een soort van klein cheesecakeje in een glaasje met bastogne koek op de bodem..

Voeding, woensdag 05-06-2019:
7:00 2 koppen koffie
9:00 1 kop koffie
10:30 50g havermout + 30g whey isolaat (XXL) + 5g rozijnen + appel + glaasje kwarktaart (~200kcals) + multivit + vit D
Pre-workout: 1 scoop Attack (Kodiak Nutrition)*
Post-workout: 30g whey isolaat (XXL)
13:30 100g basmati rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
15:30 125g kipfilet roasted paprika + 100g wok verde mix
18:15 Muscle meat pizza BBQ chicken (~750kcals)
19:30 35g nightprotein (XXL)

~2070kcals, E/K/V = 210g (41%) / 200g (39%) / 50g (20%)

* https://gympower.co.uk/products/kodiak-nutrition-attack-250g-1

Terug
Naar boven