Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja ja..Als het alleen mannen waren had je wel een podium plaats moet je maar denken![]()
Welkom hier!Ik blijf ook hier nog steeds volgen @Skatermarvin !
Wahahaha..waarom geloof ik dit niet?

Zeker waar. Ik merk serieus dat ik daar minpunten voor krijg. Slaat natuurlijk nergens op, maar doe ik niks aan. Je gaat iemand die AAS gebruikt toch ook geen minpunten geven omdat hij het 'makkelijker' heeft gehad? Verder zie ik dat @Sanca Magni een hoop sympathie punten krijgt en dat gun ik hem zeker. Maar shape wise zou ik een echte bodybuilding wedstrijd wel van hem winnen..Beetje pech dat mannen en vrouwen (euhm vrouw) samen gerangschikt worden. Het is dan nog een sterke dame ook met een goede fysiek!
Het speelt natuurlijk mee dat je er voor uit komt dat je dieet niet strikt is. Dat levert een vermakelijk log op waar mensen graag meelezen. Toch is er dan een klein percentage van die meelezende leden die je, om dezelfde reden waardoor je log vermakelijk is, tijdens de contest wat minder waarderen.
Nu ja, alles kan nog![]()
Klinkt misschien weer zeer onsportief, maar hey..zo ben ik.
Welkom hier
Van de mannen wel ja..

Vrijdag weer uit eten

Maar wie was transformatie? Als ze enkel daarop zouden stemmen zat ik geworteld...Verder zie ik dat @Sanca Magni een hoop sympathie punten krijgt en dat gun ik hem zeker. Maar shape wise zou ik een echte bodybuilding wedstrijd wel van hem winnen..![]()

Gelukkig maarAls het na 5 uur is, is de week om en telt het niet meer![]()
Het is al jaren geen transformatie contest meer. De meeste lijken enkel foto's te beoordelen..Maar wie was transformatie? Als ze enkel daarop zouden stemmen zat ik geworteld...
En dan roepen ze ook dat jij de beste natty fysiek hebt maar clen en iomax noem ik niet natty![]()

Maar wie was transformatie? Als ze enkel daarop zouden stemmen zat ik geworteld...
En dan roepen ze ook dat jij de beste natty fysiek hebt maar clen en iomax noem ik niet natty![]()

Gelukkig maar
Het is al jaren geen transformatie contest meer. De meeste lijken enkel foto's te beoordelen..
Anders zouden we volgend jaar voor en na foto's moeten posten..
Ik ga niet ontkennen dat ik niet vies ben van stims, maar heb nog nooit iets aangeraakt qua verboden middelen waar ik ook maar 1kg spiermassa op heb gegained![]()

Maar je kan met die middelen wel dieper cutten met minder spierverliesIk ga niet ontkennen dat ik niet vies ben van stims, maar heb nog nooit iets aangeraakt qua verboden middelen waar ik ook maar 1kg spiermassa op heb gegained![]()

Wahahaha..complot theorieen!Klopt, ik heb ook 3x een 5 ster gegeven;
- Beste BB fysiek
- Beste resultaat qua progressie
- Beste natty fysiek (discutabel, maar dat is de hele contest en ik wil Marvin zijn 4e plek niet ontzeggen).
De rest heeft 4 sterren gekregen, dat is puur persoonlijk omdat ik vind dat de ingezonden resultaten allemaal minimaal 4 sterren verdienen.
En zo zijn er ook personen zoals @Ron-nie die heel anders punten toekennen![]()
True, true

Ik heb dit jaar geen clen aangeraakt. En Iomax is nu niet echt spiersparend..Maar je kan met die middelen wel dieper cutten met minder spierverlies![]()

Maar je kan met die middelen wel dieper cutten met minder spierverlies![]()

@SP1988 en @Guido32 steken er wat mij betreft bovenuit (puur op basis van de foto's)Sommige leden beoordelen de fotos op transformatie, anderen puur op de foto's en natuurlijk zijn er wat lieve punten tussen leden die het goed met elkaar vinden
De winnaar van de contest is altijd terecht, zover ik weet/herinner![]()

Ja... maar over de plek 3 en 4 valt nog wel wat te zeggen hoor.........![]()
Alles buiten plek 1 ben je gewoon nog steeds een loser 
FixedJa... maar over de plek 3 valt nog wel wat te zeggen hoor.........![]()
Iets met elke stim is catabool en een artikel van @JwdoetookmeeBurners zijn sowieso niet spiersparend. Zelfs voor clen is er niet echt eenduidig bewijs dat je minder spierverlies zou hebben.
Jup..zo heb ik het ook nooit ervaren..Burners zijn sowieso niet spiersparend. Zelfs voor clen is er niet echt eenduidig bewijs dat je minder spierverlies zou hebben.

True, true! De winnaar is IMO nooit onterecht geweest. Vaak een combi van een goed fysiek, droogheid en goede foto'sSommige leden beoordelen de fotos op transformatie, anderen puur op de foto's en natuurlijk zijn er wat lieve punten tussen leden die het goed met elkaar vinden
De winnaar van de contest is altijd terecht, zover ik weet/herinner@SP1988 en @Guido32 steken er wat mij betreft bovenuit (puur op basis van de foto's)
Ja... maar over de plek 3 en 4 valt nog wel wat te zeggen hoor.........![]()
Dit jaar..of over het algemeen
Eigenlijk wel..Alles buiten plek 1 ben je gewoon nog steeds een loser
![]()

Uhu..daarom raadt hij overmatig PWo gebruik ook af (tegenwoordig).Iets met elke stim is catabool en een artikel van @Jwdoetookmee
)
)
)
)
)
)
)
)

(Best voor vandaag!)