XXL Nutrition

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #42.181
Het is zo lullig dat het voor mannen wel okay is om al die extra's dan op te eten.

Ik denk oprecht dat wanneer Pun en ik naar zulk iets toe gaan, ik de Marvin van ons twee ben :roflol: Maar omdat ik een meisje van 1.50cm ben is het ongehoord, dus eet ik altijd net zoveel als pun :sad: (en zelfs dat vind ik dan wel een tikkeltje beschamend)
Maar dat is omdat je van Pun niet meer mag dan en dat is eindstand maar goed ook denk. Ik ben achteraf ook altijd blij als de vrouw een halt inroept en zegt dat het zo wel genoeg is.
Op dat moment baal ik dan even en denk ik dat er nog makkelijk 16 gerechtjes in hadden gekund, maar vanmorgen was ik daar uiteraard wel blij mee dat ik niet nog buikpijn had van gister..:rolleyes:
Ik ben ook niet gewend om in relatief korte tijd grote hoeveelheden te nuttigen. Als BBer ben je toch gewend om je 5-6K kcal te verspreiden over een maaltijd of 8 minimaal.

2,5K kcal bij de macdonalds is meestal wel de max, maar dat komt omdat je dat in 10m op hebt en na 20m komt bij mij de honger stilling omdat dit systeem bij mij gewoon adequaat werkt. Dus een AYCE is nooit echt aan mij besteed, omdat het veel te lang duurt allemaal en ik na 3 rondes al voldaan ben. Daarom haat ik het dat je niet in 1x 25 gerechtjes mag bestellen, treurig bestaan als snelle eter :emo:
Dan moet je eens naar Shizen gaan. Het is dat ik mijn vrouw ook een paar hapjs gunde van gerechtjes, maar het was niet normaal hoe snel alles er stond.
Ideaal voor mij, want ik eet ongelofelijk snel (kauwen is overrated..), maar minder leuk voor de vrouw want die eet minder snel..maar zat desondanks snel vol. :roflol:
Wat doen jullie liever maccie of sub way?
Voor mij Mac. Ik kan een goed en lekker broodje wel waarderen, maar die haal ik niet bij Subway..

• #42.182
Maar dat is omdat je van Pun niet meer mag dan en dat is eindstand maar goed ook denk. Ik ben achteraf ook altijd blij als de vrouw een halt inroept en zegt dat het zo wel genoeg is.
Op dat moment baal ik dan even en denk ik dat er nog makkelijk 16 gerechtjes in hadden gekund, maar vanmorgen was ik daar uiteraard wel blij mee dat ik niet nog buikpijn had van gister..:rolleyes:
Dan moet je eens naar Shizen gaan. Het is dat ik mijn vrouw ook een paar hapjs gunde van gerechtjes, maar het was niet normaal hoe snel alles er stond.
Ideaal voor mij, want ik eet ongelofelijk snel (kauwen is overrated..), maar minder leuk voor de vrouw want die eet minder snel..maar zat desondanks snel vol. :roflol:
Voor mij Mac. Ik kan een goed en lekker broodje wel waarderen, maar die haal ik niet bij Subway..

:roflol:

Als we uit eten gaan dan zegt pun niet wat ik wel en niet mag hoor hahaha. Dat is alleen in de 8 weken gedurende de cut in de zomer... verder bemoeit hij zich er vrijwel nooit mee

Ik zou zelf nooit nog bestellen als Pun al uitgegeten is, meer omdat ik me dan kapot schaam, niet omdat pun zegt dat het niet mag.

Het is inderdaad maar goed ook, want een uur later heb ik dan wel een vol gevoel, maar zolang ik aan het eten ben komt dat gevoel nooit. Dat is echt altijd pas later.. dat je uit je voegen knapt :roflol:

Als "ecto" die vroeger gewoon nooit genoeg at, omdat hij altijd snel vol zat, heb ik nu na 3j toch geleerd om op korte tijd 'veel' naar binnen te steken, want mijn vrouw maakt nu de opmerking dat ik niet zo mag zitten schrokken, edoch als ik dat niet doe haal ik nooit de beoogde calorieën tijdens de bulk :o

Ik merk nu de laatste weken wel dat ik al terug honger begin te hebben tussen mijn geplande maaltijden...

• #42.191
In volgorde van voorkeur; Bram Ladage » Burger King » KFC » Mac » Subway
En dan puur de friet bij Bram?
Want ik vind juist alles bij de friet zo fijn..Eindstand wissel ik bovenstaande gewoon het liefst af, want hé, variation = key ;)
:fries:
Die ken ik niet. Zeker een luxe tent? :)
Nee, niet bepaald:roflol: Gewoon een goede friet keten..
Beetje een streekdingetje van Zuid Holland :)

Wist niet eens dat dat niet landelijk was..

:roflol:

Als we uit eten gaan dan zegt pun niet wat ik wel en niet mag hoor hahaha. Dat is alleen in de 8 weken gedurende de cut in de zomer... verder bemoeit hij zich er vrijwel nooit mee

Ik zou zelf nooit nog bestellen als Pun al uitgegeten is, meer omdat ik me dan kapot schaam, niet omdat pun zegt dat het niet mag.

Het is inderdaad maar goed ook, want een uur later heb ik dan wel een vol gevoel, maar zolang ik aan het eten ben komt dat gevoel nooit. Dat is echt altijd pas later.. dat je uit je voegen knapt :roflol:
Aha, nu snap ik ehm :D Ach opzich wel verstandig die insteek denk..:rolleyes: Het dikgedrukte herken ik wel, dat duurt enorm lang. Terwijl mijn vrouw juist zegt snel vol te zitten door snel te (moeten) eten...
Als "ecto" die vroeger gewoon nooit genoeg at, omdat hij altijd snel vol zat, heb ik nu na 3j toch geleerd om op korte tijd 'veel' naar binnen te steken, want mijn vrouw maakt nu de opmerking dat ik niet zo mag zitten schrokken, edoch als ik dat niet doe haal ik nooit de beoogde calorieën tijdens de bulk :o

Ik merk nu de laatste weken wel dat ik al terug honger begin te hebben tussen mijn geplande maaltijden...
Had ik ook maar moeite met veel eten:roflol: Mijn vrouw zegt altijd dat ik wel moet kauwen op mijn eten. Als ik er echt op let betrap ik mezelf erop dat ik structureel <5x kauw:roflol:
Grappig, ik heb altijd honger.
Dat is eigenlijk totaal niet grappig...maar wel erg herkenbaar:sad:
Als ik om 12u30 mijn bakje rijst-kip-groenten eet en om 15u opnieuw eentje, was dat tot nu toe voldoende om gene honger te voelen, nu echter lust ik al een appelkoek of stukje chocolade ertussen :roflol:
Echt? Ik heb altijd wel zin om de volgende maaltijd erin te stoppen. En eigenlijk maakt het me niet uit of dat snoep, koek of gewoon een bakje rijst met kip is. Ik hou gewoon van eten..

De snacks eromheen boeien mij niet zoveel, maar de aardappels daarentegen :heart: Gaat niets boven een Brammetje, een grote met mayo en lekker kliederen :D

De snacks eromheen boeien mij niet zoveel, maar de aardappels daarentegen :heart: Gaat niets boven een Brammetje, een grote met mayo en lekker kliederen :D

Mmmmmm, wat zeg je er van :eyebrow: komend weekend naar de meubelboulevard en en en dan een patatje bij de bram om de terugweg? :cheer:

Naar de meubelboulevard... NAAR DE MEUBELBOULEVARD?! :fuckyeah:

HOW BOUT NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

We kunnen natuurlijk wel naar de Bram, denk dat de dichtstbijzijnde Bram in Dordrecht is :emo:

:roflol: Stahp me if you can :D

1 bordje dan...
patat.jpg

Die ken ik niet. Zeker een luxe tent? :)
Zeer luxe jaa :yes:
En dan puur de friet bij Bram?
Want ik vind juist alles bij de friet zo fijn..Eindstand wissel ik bovenstaande gewoon het liefst af, want hé, variation = key ;)
Ik vind mexicano's altijd lekker en de pindasaus vind ik daar ook erg goed, maar de friet is wel echt de hoofdreden
Dit klopt helemaal, ik herinner me nog van de zomer dat ik in frankrijk aan het strand eend zat te eten in een of ander luxe restaurant, en mezelf er op betrapte dat ik er naar uitkeek om weer in nederland te zijn voor een brammetje:o:roflol::roflol:

• Haha
Waarderingen: Vonk
Nu word ik toch wel erg benieuwd naar een Brammetje... toch eens op gaan letten als ik in Zuid-Holland ben :fries:

Niet schamen voor als je meer eet @HillR , dan moet @Punjab maar eens leren eten ;):p

Terug
Naar boven