Skatermarvin
Superior Athlete
Elite Member
15 jaar lid
Stimjunk
Oliebol
10.000 likes
10.000 berichten
10 media-items
- Waardering
- 33.490
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 50%
Maar dat is omdat je van Pun niet meer mag dan en dat is eindstand maar goed ook denk. Ik ben achteraf ook altijd blij als de vrouw een halt inroept en zegt dat het zo wel genoeg is.Het is zo lullig dat het voor mannen wel okay is om al die extra's dan op te eten.
Ik denk oprecht dat wanneer Pun en ik naar zulk iets toe gaan, ik de Marvin van ons twee benMaar omdat ik een meisje van 1.50cm ben is het ongehoord, dus eet ik altijd net zoveel als pun
(en zelfs dat vind ik dan wel een tikkeltje beschamend)
Op dat moment baal ik dan even en denk ik dat er nog makkelijk 16 gerechtjes in hadden gekund, maar vanmorgen was ik daar uiteraard wel blij mee dat ik niet nog buikpijn had van gister..

Dan moet je eens naar Shizen gaan. Het is dat ik mijn vrouw ook een paar hapjs gunde van gerechtjes, maar het was niet normaal hoe snel alles er stond.Ik ben ook niet gewend om in relatief korte tijd grote hoeveelheden te nuttigen. Als BBer ben je toch gewend om je 5-6K kcal te verspreiden over een maaltijd of 8 minimaal.
2,5K kcal bij de macdonalds is meestal wel de max, maar dat komt omdat je dat in 10m op hebt en na 20m komt bij mij de honger stilling omdat dit systeem bij mij gewoon adequaat werkt. Dus een AYCE is nooit echt aan mij besteed, omdat het veel te lang duurt allemaal en ik na 3 rondes al voldaan ben. Daarom haat ik het dat je niet in 1x 25 gerechtjes mag bestellen, treurig bestaan als snelle eter![]()
Ideaal voor mij, want ik eet ongelofelijk snel (kauwen is overrated..), maar minder leuk voor de vrouw want die eet minder snel..maar zat desondanks snel vol.

Voor mij Mac. Ik kan een goed en lekker broodje wel waarderen, maar die haal ik niet bij Subway..

(en zelfs dat vind ik dan wel een tikkeltje beschamend)

Ach opzich wel verstandig die insteek denk..
komend weekend naar de meubelboulevard en en en dan een patatje bij de bram om de terugweg?