AndroidHealthClinic

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

I ken brammetje helemaal niet. Zie dat er ook 1 zit in Tilburg. Keer proberen als ik weer in brabant zit.

Ik zou mezelf niet zijn als ik niet netjes had bijgehouden wat ik allemaal op heb..

Ronde 1:
- Frietjes
- Beef teriyaki
- Courgette met knoflook
- Gyoza
- Zalm
- Tomatensoep met garnalen
- Carpaccio
- Gamba's
- Cola light

Ronde 2:
- Ebi maki
- Tori Maki
- Biefrolletjes
- Kipspies
- Eendenborstfilet
- Courgette
- Thai spicy chicken
- Garnalenkroketten
- Glas prosecco

Ronde 3 (vanaf hier al een gevalletje: alles is voor Marvin):
- Aardappelkoeken
- Zalm
- Courgette (groente is gezond:rolleyes:)
- Gyoza
- Black pepper beef
- Szechuan chicken
- Caramel chicken
- Asian BBQ beef

Ronde 4 (alles is voor Marvin:marvin:):
- 1.5 zoet puddingbroodje
- 2 bolletjes mango ijs
- Spekkoek
- Fruit
- Cola zero

Er hadden bij mij nog wel wat gerechtjes ingekund. Dat houden we maar te goed voor de DBB meet..:marvin:

Shiiiiit, goed gebunkerd!

Ik morgen AYCEN met de team building. Voor lunch én diner, en dan nog ga ik niet aan zo een joekel van een boodschappenlijst raken vrees ik.

Ronde 1:
- Frietjes
- Beef teriyaki
- Courgette met knoflook
- Gyoza
- Zalm
- Tomatensoep met garnalen
- Carpaccio
- Gamba's
- Cola light

Ronde 2:
- Ebi maki
- Tori Maki
- Biefrolletjes
- Kipspies
- Eendenborstfilet
- Courgette
- Thai spicy chicken
- Garnalenkroketten
- Glas prosecco

Ronde 3 (vanaf hier al een gevalletje: alles is voor Marvin):
- Aardappelkoeken
- Zalm
- Courgette (groente is gezond:rolleyes:)
- Gyoza
- Black pepper beef
- Szechuan chicken
- Caramel chicken
- Asian BBQ beef

Ronde 4 (alles is voor Marvin:marvin:):
- 1.5 zoet puddingbroodje
- 2 bolletjes mango ijs
- Spekkoek
- Fruit
- Cola zero
Hahaha! Holy crap! Goed gewerkt. Ik ben trots. :D

Grappig, Bram Ladage roept bij mij ook altijd goede herinneringen op. Altijd als ik als klein mannetje met mijn ouders naar Rotterdam ging een patatje op de Hoogstraat (waar hij overigens nu niet meer zit).
Overigens is Bram’s ook een aanrader, de vertrouwde Bram Ladage patat gecombineerd met diverse soorten stoofjes!
Hij zit overigens ook in Gouda Marvin, voor het geval je dat nog niet wist.

Een brammetje schijnt niet eens zo slecht voor je te zijn! :p

Haha ik ben komend weekend bij mn ma in Middelharnis...zit nu serieus te twijfelen of ik op de terugweg een omweggetje zou rijden om even langs Bram Ladage te gaan

:roflol:

Als we uit eten gaan dan zegt pun niet wat ik wel en niet mag hoor hahaha. Dat is alleen in de 8 weken gedurende de cut in de zomer... verder bemoeit hij zich er vrijwel nooit mee

Ik zou zelf nooit nog bestellen als Pun al uitgegeten is, meer omdat ik me dan kapot schaam, niet omdat pun zegt dat het niet mag.

Het is inderdaad maar goed ook, want een uur later heb ik dan wel een vol gevoel, maar zolang ik aan het eten ben komt dat gevoel nooit. Dat is echt altijd pas later.. dat je uit je voegen knapt :roflol:

Know the feeling, als ik wil kan ik ook met gemak meer eten dan mijn vriend :o.
Maar dan heb je het idee dat iedereen je gaat aanstaren omdat je als vrouw van amper 1m57 nog lekker bijbesteld en je vriend die een stuk groter is al vol zit :emo:.
Kreeg over mijn gezonde trek al vaker opmerkingen van vrienden/collega's tbh, en dat is écht wel genant...

• Topic Starter Topic Starter
  • #42.210
De snacks eromheen boeien mij niet zoveel, maar de aardappels daarentegen :heart: Gaat niets boven een Brammetje, een grote met mayo en lekker kliederen :D
Dat kliederen vind ik dus eigenlijk helemaal kut. En zelfs wanneer je halverwege de zak een tweede portie saus laat doen is het nog steeds te weinig saus.
Mmmmmm, wat zeg je er van :eyebrow: komend weekend naar de meubelboulevard en en en dan een patatje bij de bram om de terugweg? :cheer:
Ik reken het goed!
Naar de meubelboulevard... NAAR DE MEUBELBOULEVARD?! :fuckyeah:

HOW BOUT NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

We kunnen natuurlijk wel naar de Bram, denk dat de dichtstbijzijnde Bram in Dordrecht is :emo:
:roflol: In de buurt zal toch ook wel friet zijn wat erop lijkt?
:D:D
Nou, dan gaan we ook niet naar de bram! :grumble::sad:
:sad:
Das lullig om @HillR achter je aan te laten rennen met die korte beentjes..
1 bordje dan...
patat.jpg
Precies!:eating:
Zeer luxe jaa :yes:

Ik vind mexicano's altijd lekker en de pindasaus vind ik daar ook erg goed, maar de friet is wel echt de hoofdreden

Dit klopt helemaal, ik herinner me nog van de zomer dat ik in frankrijk aan het strand eend zat te eten in een of ander luxe restaurant, en mezelf er op betrapte dat ik er naar uitkeek om weer in nederland te zijn voor een brammetje:o:roflol::roflol:
Mexicano pinda:heart:
Nu word ik toch wel erg benieuwd naar een Brammetje... toch eens op gaan letten als ik in Zuid-Holland ben :fries:

Niet schamen voor als je meer eet @HillR , dan moet @Punjab maar eens leren eten ;):p
Zeker doen!
I ken brammetje helemaal niet. Zie dat er ook 1 zit in Tilburg. Keer proberen als ik weer in brabant zit.
:angstig:
Shiiiiit, goed gebunkerd!

Ik morgen AYCEN met de team building. Voor lunch én diner, en dan nog ga ik niet aan zo een joekel van een boodschappenlijst raken vrees ik.
Vond het maar matig bunkeren!:sad: Veel plezier alvast!
Hahaha! Holy crap! Goed gewerkt. Ik ben trots. :D
:woot:
Ik ken het ook niet, en woon zelfs in ZH :o
:eek!:
Grappig, Bram Ladage roept bij mij ook altijd goede herinneringen op. Altijd als ik als klein mannetje met mijn ouders naar Rotterdam ging een patatje op de Hoogstraat (waar hij overigens nu niet meer zit).
Overigens is Bram’s ook een aanrader, de vertrouwde Bram Ladage patat gecombineerd met diverse soorten stoofjes!
Hij zit overigens ook in Gouda Marvin, voor het geval je dat nog niet wist.
Uiteraard ken ik Brams, maar ben er nog nooit echt geweest! Misschien toch maar eens doen!

Patatje roti of iets dergelijks lijkt me wel wat:meal:
Oh, ook in Tilburg! Daar kom ik wel wat vaker, dus daar maar eens proberen.
:fries:
Een brammetje schijnt niet eens zo slecht voor je te zijn! :p

Tja, je kunt alles goed praten. Al moet ik zeggen dat wanneer er op goede temperatuur in goede olie gefrituurd wordt de hoeveelheid vet niet heel veel gekker is als op bijvoorbeeld gebakken aardappels en die eet ik ook regelmatig..
Haha ik ben komend weekend bij mn ma in Middelharnis...zit nu serieus te twijfelen of ik op de terugweg een omweggetje zou rijden om even langs Bram Ladage te gaan
Gewoon doen ;)
Know the feeling, als ik wil kan ik ook met gemak meer eten dan mijn vriend :o.
Maar dan heb je het idee dat iedereen je gaat aanstaren omdat je als vrouw van amper 1m57 nog lekker bijbesteld en je vriend die een stuk groter is al vol zit :emo:.
Kreeg over mijn gezonde trek al vaker opmerkingen van vrienden/collega's tbh, en dat is écht wel genant...
Ik hou ervan als mijn vrouw zit te vreten. Ook echt hilarisch wanneer we in het weekend een jointje roken en vervolgens van frituur, naar chocolade, naar chips en vervolgens naar snoep gehopt wordt:roflol:

Ik hou ervan als mijn vrouw zit te vreten. Ook echt hilarisch wanneer we in het weekend een jointje roken en vervolgens van frituur, naar chocolade, naar chips en vervolgens naar snoep gehopt wordt:roflol:

Mijn vriend vindt dat ook niet erg hoor, die is altijd blij als ik eens met smaak lekker veel zit te eten i.p.v. de gewoonlijke hamster porties :p.
Neemt niet weg dat andere daar wel opmerkingen over maken als in "Jij kunt nogal eten ('s ochtends)", "Ben je nu nog aan het eten??", "Waar steek jij dat toch allemaal",... :eyes:

Mmmmmm, wat zeg je er van :eyebrow: komend weekend naar de meubelboulevard en en en dan een patatje bij de bram om de terugweg? :cheer:
Naar de meubelboulevard... NAAR DE MEUBELBOULEVARD?! :fuckyeah:

HOW BOUT NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

We kunnen natuurlijk wel naar de Bram, denk dat de dichtstbijzijnde Bram in Dordrecht is :emo:

Als je naar het Alexandrium komt heb je all-in-one :p

Kan je mooi uit schuldgevoel meteen nog om de hoek effe trainen bij Fox. ;)

• #42.213
Mijn vriend vindt dat ook niet erg hoor, die is altijd blij als ik eens met smaak lekker veel zit te eten i.p.v. de gewoonlijke hamster porties :p.
Neemt niet weg dat andere daar wel opmerkingen over maken als in "Jij kunt nogal eten ('s ochtends)", "Ben je nu nog aan het eten??", "Waar steek jij dat toch allemaal",... :eyes:
Haha, wat is dat toch altijd met mensen met dat commentaar leveren op hoeveel en wat je eet!

Ik zat daarnet havermout met vanille whey en kaneel te eten..kreeg ik weer opmerkingen over dat het naar kaneel ruikt..

Eet ik mijn kip met rijst krijg ik daar weer opmerkingen over..Ik zeg toch ook niks over je witte puntjes met kaas, of wel KEES!:mad:
Als je naar het Alexandrium komt heb je all-in-one :p

Kan je mooi uit schuldgevoel meteen nog om de hoek effe trainen bij Fox. ;)
Dan kun je inderdaad werkelijk een heuse AYCE houden..Bram's, Roasters, Dunkin Donuts, KFC, Cinnabon, Starbucks, McD, jamin...en dan ben ik er vast nog wat vergeten:o

Enfin..de planning voor vandaag! UB!

Daarnet naar de fysio geweest, heeft mijn bovenrug weer wat los gemaakt en ook weer een stuk of 3 ribben wat meer op hun plek gezet. Moest toch de serratus push meer gaan doen en uitkijken dat ik niet de reverse fly's, external shoulder rotations e.d te veel belastte.

UB:
..

..

Qua voeding is het al sinds de AYCE een puinhoop! Gister tijdens de lunch een zak snoep gehaald bij de Jamin en geloof dat ik die samen met de vrouw bijna helemaal heb leeg gewerkt:angstig:

En dan vandaag..besloot rond 9:15 5 autodropjes te nemen..ging ik tussendoor naar de fysio..is die pot gevuld met apekoppen en winegums.
Dus nu blijkt..heeft de fysio mijn ruggegraat er weer uit getrokken!:marvin:

Voeding, vrijdag 27-09-2019:
7:00 2 koppen koffie
9:00 1 kop koffie + 5 autodropjes
10:15 ~8 apekoppen + paar handjes winegums + 50g havermout + 30g whey isolaat (XXL) + 5g rozijnen + kiwi + multivit + vit D
Pre-workout: 10g Cocaine (Pure cut supps)
Post-workout: 30g whey isolaat (XXL)
13:30 100g basmati rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
15:30 125g kipfilet roasted paprika + 100g mexicomix + passievrucht
18:00 Rijst + ~350g rendang + zoetzure komkommer (~700kcals)
20:00 35g nightprotein (XXL) + passievrucht

~3060kcals, E/K/V = 240g (31%) / 440g (58%) / 40g (11%) :fluit:

• #42.218
Nu snap ik het:roflol:

Is vrijdag niet standaard de dag dat de ruggengraat beetje bij beetje verdwijnt, om dan op maandag terug hersteld te zijn voor vier dagen? :engel:

Terug
Naar boven