ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.914
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Op stokbroodje is ook lekker.correctie: uitgelopen-grasgevoerde-scharrel-boerenkees![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op stokbroodje is ook lekker.correctie: uitgelopen-grasgevoerde-scharrel-boerenkees![]()
als je over de A29 naar Middelharnis rijd, hoef je niet eens om te rijden, neem afslag numansdorp en daar vind je een seizoens bram ladage, afgelopen zomer daar een paar keer lekkere frietjes gegetenHaha ik ben komend weekend bij mn ma in Middelharnis...zit nu serieus te twijfelen of ik op de terugweg een omweggetje zou rijden om even langs Bram Ladage te gaan
Je bent ook een lekkerbek eeeeey?als je over de A29 naar Middelharnis rijd, hoef je niet eens om te rijden, neem afslag numansdorp en daar vind je een seizoens bram ladage, afgelopen zomer daar een paar keer lekkere frietjes gegeten
is nog t/m a.s zaterdag open, dus het zijn wel de laatste dagen
toko staat aan de groene kruisweg
Ehm, daar heb je een punt. Alleen start ik meestal pas om 19:00uur op vrijdag ofzo..en niet om 9:00 in de ochtend..Is vrijdag niet standaard de dag dat de ruggengraat beetje bij beetje verdwijnt, om dan op maandag terug hersteld te zijn voor vier dagen?![]()
Dùùùs!correctie: uitgelopen-grasgevoerde-scharrel-boerenkees![]()
Oef, die is wel lekker ja!
Jij weet de pareltjes wel te vindenals je over de A29 naar Middelharnis rijd, hoef je niet eens om te rijden, neem afslag numansdorp en daar vind je een seizoens bram ladage, afgelopen zomer daar een paar keer lekkere frietjes gegeten
is nog t/m a.s zaterdag open, dus het zijn wel de laatste dagen
toko staat aan de groene kruisweg

)
), 8 (2 fucking lelijke reps..)
)
)
)
)
), 8, 7 (rammen!), 6+1F (op=op)
(Op papier best ok, maar die pijn baal ik van! Verder verdiend het eigenlijk 0 apekoppen of zelfs negatieve apekoppen, omdat ik ze allemaal heb opgegeten..)Beter skinny dan dik IMOHet is vrijdag dus kan en mag het. Waar is die skere skinny crossfitter

Geweldig

)
)
)
)
)
)
), 10, 10 (nipt)
), 8 (2f.), 7+5pompreps (
)
(Lekkere workout!)

Ik vind vooral de Grolsch radler erg lekker. Die barebells zijn zeker wel goed: goede smaak, textuur en vooral ook voedingswaarde. Alleen de prijs..Die radler is wel best goed te drinken hee
Zijn die barebells zo goed? Nogal veel mensen hier op het forum eten ze in de topics te lezen.
Die BCAA is puur omdat ik het lekker vind. Qua functie weten we allemaal dat het onzin is.

)
)
), 11 (2f.)
)
)
)
)
(Prima rehab workout..)Whahaha, hret is zelfs een halve scoop (sample zakje)
Whahahahaha, doen we!We wissen de dagen woensdag tem gisteren uit ons collectief geheugen. It actually never happened...
Vandaag gewoon opnieuw met hernieuwde moed beginnen.![]()
Graag, dan hoef ik het niet te doen!Ik zal deze week donderdag t.e.m. zondag wel van je overnemen om het (feest)varken uit te hangen.
Kun jij je lekker aan je kcals houden.
en waar leid je die kou naar toe?

Nou, zo koud was het dus..dat ik lijd met 'ei' schreef!
)
)
)
)
), 9, 10 (2f.
)
), 6 (nipt!), 5 (1f.
)
)
)
(Tevreden!)