- Waardering
- 10.406
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 64kg
- Vetpercentage
- 12%
58 Smaken Luxe Kruidnoten
Probeer een van onze 50 overheerlijke smaken | Binnen 2 werkdagen in huis
Graag gedaan

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Thanks![]()
Probeer een van onze 50 overheerlijke smaken | Binnen 2 werkdagen in huiswebshop.pepernotenfabriek.nl
Graag gedaan![]()

Thanks! Ben op zoek ergens in de buurt van Gouda en Utrecht (Woon zelf in Oudewater, wat er tussenin ligt). Maar reis ook gerust naar Rotterdam voor een goede therapeut.Foamrollen is prima om te doen maar je moet er reeele verwachtingen van hebben: het zorgt voor tijdelijke pijndemping (net als massage, een eventuele manipulatie of dryneedling). Dit tijdbestek kan worden gebruikt om te werken aan een langere termijnsoplossing (vaak oefeningen).
@Skatermarvin
Er zijn genoeg goede therapeuten in Nederland, maar herkennen is lastig inderdaad. In welke regio ben je op zoek naar hulp?
Probeer bij je therapeut altijd antwoord te krijgen op bovengestelde vragen en zet een plan uit samen met korte en lange termijndoelen en evalueer dit plan elke 6 weken. Op deze manier weet je wat je aan elkaar hebt en kun je echt aan je probleem werken.
Sommige klachten (met name neurogene klachten) kunnen langere tijd nodig hebben om te verdwijnen, bespreek dus wat een reeël tijdpad is voor de behandeling.
succes![]()
Het schijnt er in februari altijd al een beetje in de carnavals vibe te zitten..Die bonken vind ik vaak wat taai trouwens, maar de smaak is goed!Oh.... die chocolade kruidnoten idd .... maar ook die bonken met anijssmaak zijn :
Nice.... pre-carnavallen?
![]()
Probeer een van onze 50 overheerlijke smaken | Binnen 2 werkdagen in huiswebshop.pepernotenfabriek.nl
Graag gedaan![]()

Dat is toch goud!
)! De rest post ik straks..pmThanks! Ben op zoek ergens in de buurt van Gouda en Utrecht (Woon zelf in Oudewater, wat er tussenin ligt). Maar reis ook gerust naar Rotterdam voor een goede therapeut.
Mocht je toevallig iemand weten in de buurt van Zeist, stuur mij dan ook even een berichtje

Thanks!
Geen probleem! Ik hoop dat hij iemand weet!Mocht je toevallig iemand weten in de buurt van Zeist, stuur mij dan ook even een berichtje
Sorry voor de kaping Marvin.

)
)
), 9 (2 flink forced), 9 (idem
)
) ss 198kg: 12 (top
)
) ss 243kg: 10, 12 (rammen!
), 10 (2f. t*ring
)
)
), 6 (laatste kortere ROM), 4+3partials (
)
)
), 8 (2f.)
)
)

(Training ging lekker, pijn nu is klote! Twijfel of ik nu thuis wel of niet rehab moet doen..
)Tuurlijk wel, maar niet forceren als het echt fout voelt....Twijfel of ik nu thuis wel of niet rehab moet doen..![]()

Het voelt echt fout. Vooral de serratus oefeningen welk ik moet doen (serratus push). Voel ik bij het uitstrekken enorm op de plek waar het pijn doetTuurlijk wel, maar niet forceren als het echt fout voelt....
Hopelijk kan de pm therapeut nog iets met je![]()

Hielp @chrash 'm van z'n rugpijn af?De oplossing voor jullie probleem! @Skatermarvin @Galen
![]()
De harde crash in Oostenrijk hielp Bottas van zijn chronische rugpijn af
Hij kreeg bij die crash 25 G-krachten te verdurentopgear.nl

Dingen stuk maken is eerder @Sanca Magni 's specialiteit.
Die kiepert gelijk ook je auto om.Dingen stuk maken is eerder @Sanca Magni 's specialiteit.

Ik hoop het ook zeg!
De oplossing voor jullie probleem! @Skatermarvin @Galen
![]()
De harde crash in Oostenrijk hielp Bottas van zijn chronische rugpijn af
Hij kreeg bij die crash 25 G-krachten te verdurentopgear.nl
Goede tip, gelijk proberen!
Dingen stuk maken is eerder @Sanca Magni 's specialiteit.

Vroeger misschien, nu is @Sanca Magni bodybuilder!

Wat was er niet normaal in het weekend dan? (sorry, kon deze inkopper niet laten liggenVerder het hele weekend zitten vreten en zuipen, dus nu weer 'normaal' doen..
)Voor de meeste mensen hier op het forum schijnt het niet normaal te zijn om snoep te vreten, cocktails & wijn te drinken, een high tea te hebben, een hele kippiepan leeg te eten en daar bovenop nog te gaan gourmetten..Wat was er niet normaal in het weekend dan? (sorry, kon deze inkopper niet laten liggen)
*