XXL Nutrition

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Dat gebakje op eten bedoel je?
Nee laten staan! Doe anders zo'n ding om voor een sterkere ruggengraat.

dorso_direxa_posture.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #42.306
Nee laten staan! Doe anders zo'n ding om voor een sterkere ruggengraat.

dorso_direxa_posture.jpg
Zou het werken?
Kijk, DAT is nou eens een nuttige tip :P
Whahaha, misschien helpt dat ook gelijk voor mijn bovenrug gezeik!
Je zou bijna denken dat wij samen weekend gehad hebben :roflol: .
Maar ik had een geldig excuus deze keer :p.
Whahaha, ik was even vergeten dat het weekend al weer voorbij was geloof ik...

Weekend ansich is toch al een excuus?

• Like
Waarderingen: Bubs
Nouja...ja... Maar meestal probeer ik me toch wat in te houden.
Nu even total loss gegaan met :zuip:, in jaaaaaaren niet zoveel gedronken :o.
En tja, gezond eten komt er dan ook niet onmiddellijk bij natuurlijk :rolleyes:.
Hoewel, zaterdag heb ik behalve een lichte lunch en een hapje gewoon gezopen en niet meer gegeten :roflol:.

• #42.309
Nouja...ja... Maar meestal probeer ik me toch wat in te houden.
Nu even total loss gegaan met :zuip:, in jaaaaaaren niet zoveel gedronken :o.
En tja, gezond eten komt er dan ook niet onmiddellijk bij natuurlijk :rolleyes:.
Hoewel, zaterdag heb ik behalve een lichte lunch en een hapje gewoon gezopen en niet meer gegeten :roflol:.
Total loss gebeurt ook niet vaak gelukkig. Maar er worden toch wel ieder weekend wat drankjes genuttigd en rotzooi gegeten. Uiteraard niet enkel rotzooi, want dat voelt ook niet ok.

Merk ik overigens nu ook, door de shitload kruidnoten voel ik me niet echt top nu..maar desondanks heb ik nog steeds zin erin:roflol:

Mooi binnen je caloriebehoefte gebleven dus :roflol:
Eigenlijk gewoon goed bezig geweest dus!:thumbs:

@Skatermarvin heeft het kasteeltje je gesmaakt?
En hoeveel kruidnoten heb je intussen al op de teller vandaag? :p

• #42.312
Ik denk eigenlijk van wel, haha :P.
Dag erna wel dik spijt natuurlijk, niet echt een kater maar wel suuuuuuuper futloos.
En dan wordt het weer afhaal eten i.p.v. vers te koken.
Wel voor Thaïs gekozen i.p.v. friet/pizza/..., dat leek the lesser of all evils :roflol: .

Eigenlijk wel hé :thinking:.
Niks mis mee op zijn tijd! Spijt moet je niet hebben, nergens voor nodig.
@Skatermarvin heeft het kasteeltje je gesmaakt?
En hoeveel kruidnoten heb je intussen al op de teller vandaag? :p
Kasteeltje is toch wel 1 van mijn favo gebakjes!:heart:

De kruidnotenteller staat inmiddel op: de halve pot: Ik schat dus een 'kleine' 400-500g.. (er mag dus nog circa 1600kcals en 320g koolhydraten bij mijn (rust)dag totaal opgeteld worden)

Goede bulkdag wel..

~2930kcals, E/K/V = 215g (22%) / 545g (55%) / 105g (24%)

De kruidnotenteller staat inmiddel op: de halve pot: Ik schat dus een 'kleine' 400-500g.. (er mag dus nog circa 1600kcals en 320g koolhydraten bij mijn (rust)dag totaal opgeteld worden)

Goede bulkdag wel..

Ik vind het raar dat dat zo populair is in Nederland, zelf vind ik dat echt niet lekker :o.

De koekjes op het werk heb ik maar eens aangevuld.
Zelfkastijding enzo :rolleyes:.
Donderdag breng ik taart mee voor de support collega's :roflol: .
Gelukkig zegt dat me weinig, dus m'n eigen stukje gaat mee naar huis voor de wederhelft :p.

Goede bulkdag wel..

Living life to the fullest. Alles voor de gainzzzz Marvin! :flexbiceps:
Je kan het maar gehad hebben, toch? En zoals je zelf aangeeft: "Niks mis mee op zijn tijd! Spijt moet je niet hebben, nergens voor nodig."
:)

• #42.315
Ik vind het raar dat dat zo populair is in Nederland, zelf vind ik dat echt niet lekker :o.

De koekjes op het werk heb ik maar eens aangevuld.
Zelfkastijding enzo :rolleyes:.
Donderdag breng ik taart mee voor de support collega's :roflol: .
Gelukkig zegt dat me weinig, dus m'n eigen stukje gaat mee naar huis voor de wederhelft :p.
Mwoah, ik ben vooral gek op kruidnoot variaties en mixen. Dus je maakt m vooral blij met een mix van kruidnoten, chocokruidnoten, maar ook zeker die schuimpjes en tumtummetjes (wat een woord:roflol:)

Respect hoor betreft die taart! Ik deed dat in het begin van mijn relatie ook. Dan vond ik het prima wanneer mijn wederhelft snoep, koek of frituur at en zat ik ernaast en keek ik er naar..

Tegenwoordig vreet ik meestal gewoon mee:roflol:
Living life to the fullest. Alles voor de gainzzzz Marvin! :flexbiceps:
Je kan het maar gehad hebben, toch? En zoals je zelf aangeeft: "Niks mis mee op zijn tijd! Spijt moet je niet hebben, nergens voor nodig."
:)
Ach deze gains ben ik niet blij mee. Heb wel weer een lekker zwembandje, maar weet dat ik dat ook zo weer weg heb..dus spijt heb ik zeer zeker niet!

Snoep/koek/taart boeit mij gewoon niet echt in het algemeen, dus heb daar geen (of toch weinig) problemen mee.
Friet/pizza/pasta/... eet hij enkel alleen als ik niet thuis ben. Dat kan ik ook niet aan hoor om daar naar te kijken terwijl ik een bord konijnenvoer zou hebben :roflol: !

• #42.317
Snoep/koek/taart boeit mij gewoon niet echt in het algemeen, dus heb daar geen (of toch weinig) problemen mee.
Friet/pizza/pasta/... eet hij enkel alleen als ik niet thuis ben. Dat kan ik ook niet aan hoor om daar naar te kijken terwijl ik een bord konijnenvoer zou hebben :roflol: !
Ik heb overal veel 'problemen' mee. Ik hou gewoon enorm van (vr)eten.

Vanmorgen naar het MCVSA geweest. Daar heeft Dhr Scheele even mijn houding gecheckt en daartoe zijn mijn zooltjes weer iets aangepast en hij heeft ergens in mijn bovenrug nog iets gekraakt.
Het eerste uur na de aanpassing van mijn zooltjes echt duidelijk minder last, maar bureau werk is nog steeds niet chill.
Ook hij gaf aan dat de stabiliserende spieren wel meer getraind moeten gaan worden, dus even kijken hoe ik dat moet aanpakken. Merk dat maar weinig fysio's daar echt een plan voor hebben qua wat te doen..
Er zijn legio oefeningen genoemd en moest maar even googlen naar 'schouder(blad) stabilisatie'..Vind het lastig nu te kiezen welke oefeningen ik hoe vaak moet doen.

De lichte rows en external shoulder rotations waren zowieso goed, dus die blijf ik doen. Verder was het goed om ook wat core-stabillity te doen en ook wat oefeningen waar ik juist wat instabiliteit creeer zoals serratus push bewegingen met bijvoorbeeld elastiek of kabel..lastig, lastig!

Zo naar de gym voor UB en misschien wat rehab, maar denk dat ik dat vanavond thuis doe.

UB:
..

..

..

En de voeding..

Voeding, woensdag 09-10-2019:
7:00 2 koppen koffie
9:00 2 koppen koffie
10:30 50g havermout + 30g whey isolaat (XXL) + 5g rozijnen + grapefruit + multivit + vit D
Pre-workout: 12g cocaine (Pure cut supps)
Post-workout: 30g whey isolaat (XXL)
13:30 100g basmati rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
15:30 125g kipfilet roasted paprika + 100g mexicomix
18:00 Boerenkool met worst (~750kcals)
19:30 35g nightprotein (XXL)

~1880kcals, E/K/V = 200g (43%) / 185g (39%) / 40g (18%)

Yessss. +1.

en nu ook nog zo'n leuke 'gezellige' tijd met sinterklaas en kerst. Overal pepernoten, speculaas, chocola,...
Heerlijk :o

En Klaaskoeken (http://www.baksels.be/?p=20) met kaas en (warme) chocolade melk
Gezellige koude (weekend) namiddagen onder een dekentje met warme drankjes en pannenkoeken/wafels/rijstpap/ ofzo.
Fondue, cheesy ovenschotels, stamppot,...
Aaaah, de fluffy wintertime :D !

Edit: nu heb ik zin in klaaskoeken :(.

En Klaaskoeken (http://www.baksels.be/?p=20) met kaas en (warme) chocolade melk
Gezellige koude (weekend) namiddagen onder een dekentje met warme drankjes en pannenkoeken/wafels/rijstpap/ ofzo.
Fondue, cheesy ovenschotels, stamppot,...
Aaaah, de fluffy wintertime :D !

Edit: nu heb ik zin in klaaskoeken :(.
Klaaskoeken, nog nooit gehad maar het klinkt FAN-TAS-TISCH!
Vrijdag maak ik een engelse pie met wintergroenten. Vooraf een soepje van geroosterde pompoen.
Mannnnn ik hou van de herfst!

okay nu heb ik ook trek.

Terug
Naar boven