ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.914
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat gebakje op eten bedoel je?
Nee laten staan! Doe anders zo'n ding om voor een sterkere ruggengraat.
Kijk, DAT is nou eens een nuttige tipNee laten staan! Doe anders zo'n ding om voor een sterkere ruggengraat.
![]()

Verder het hele weekend zitten vreten en zuipen, dus nu weer 'normaal' doen..
.
.Zou het werken?Nee laten staan! Doe anders zo'n ding om voor een sterkere ruggengraat.
![]()
Whahaha, misschien helpt dat ook gelijk voor mijn bovenrug gezeik!
Whahaha, ik was even vergeten dat het weekend al weer voorbij was geloof ik...Je zou bijna denken dat wij samen weekend gehad hebben.
Maar ik had een geldig excuus deze keer.
, in jaaaaaaren niet zoveel gedronken
.
.
.Hoewel, zaterdag heb ik behalve een lichte lunch en een hapje gewoon gezopen en niet meer gegeten

Total loss gebeurt ook niet vaak gelukkig. Maar er worden toch wel ieder weekend wat drankjes genuttigd en rotzooi gegeten. Uiteraard niet enkel rotzooi, want dat voelt ook niet ok.Nouja...ja... Maar meestal probeer ik me toch wat in te houden.
Nu even total loss gegaan met, in jaaaaaaren niet zoveel gedronken
.
En tja, gezond eten komt er dan ook niet onmiddellijk bij natuurlijk.
Hoewel, zaterdag heb ik behalve een lichte lunch en een hapje gewoon gezopen en niet meer gegeten.

Eigenlijk gewoon goed bezig geweest dus!
.
.
.
Niks mis mee op zijn tijd! Spijt moet je niet hebben, nergens voor nodig.Ik denk eigenlijk van wel, haha.
Dag erna wel dik spijt natuurlijk, niet echt een kater maar wel suuuuuuuper futloos.
En dan wordt het weer afhaal eten i.p.v. vers te koken.
Wel voor Thaïs gekozen i.p.v. friet/pizza/..., dat leek the lesser of all evils.
Eigenlijk wel hé.
Kasteeltje is toch wel 1 van mijn favo gebakjes!@Skatermarvin heeft het kasteeltje je gesmaakt?
En hoeveel kruidnoten heb je intussen al op de teller vandaag?![]()

Niks mis mee op zijn tijd! Spijt moet je niet hebben, nergens voor nodig.
Kasteeltje is toch wel 1 van mijn favo gebakjes!
De kruidnotenteller staat inmiddel op: de halve pot: Ik schat dus een 'kleine' 400-500g.. (er mag dus nog circa 1600kcals en 320g koolhydraten bij mijn (rust)dag totaal opgeteld worden)
Goede bulkdag wel..
~2930kcals, E/K/V = 215g (22%) / 545g (55%) / 105g (24%)
.
.
.
.Living life to the fullest. Alles voor de gainzzzz Marvin!Niks mis mee op zijn tijd! Spijt moet je niet hebben, nergens voor nodig.
Kasteeltje is toch wel 1 van mijn favo gebakjes!
De kruidnotenteller staat inmiddel op: de halve pot: Ik schat dus een 'kleine' 400-500g.. (er mag dus nog circa 1600kcals en 320g koolhydraten bij mijn (rust)dag totaal opgeteld worden)
Goede bulkdag wel..
~2930kcals, E/K/V = 215g (22%) / 545g (55%) / 105g (24%)

Mwoah, ik ben vooral gek op kruidnoot variaties en mixen. Dus je maakt m vooral blij met een mix van kruidnoten, chocokruidnoten, maar ook zeker die schuimpjes en tumtummetjes (wat een woordIk vind het raar dat dat zo populair is in Nederland, zelf vind ik dat echt niet lekker.
De koekjes op het werk heb ik maar eens aangevuld.
Zelfkastijding enzo.
Donderdag breng ik taart mee voor de support collega's.
Gelukkig zegt dat me weinig, dus m'n eigen stukje gaat mee naar huis voor de wederhelft.
)
Ach deze gains ben ik niet blij mee. Heb wel weer een lekker zwembandje, maar weet dat ik dat ook zo weer weg heb..dus spijt heb ik zeer zeker niet!Living life to the fullest. Alles voor de gainzzzz Marvin!
Je kan het maar gehad hebben, toch? En zoals je zelf aangeeft: "Niks mis mee op zijn tijd! Spijt moet je niet hebben, nergens voor nodig."
![]()
Ik heb overal veel 'problemen' mee. Ik hou gewoon enorm van (vr)eten.Snoep/koek/taart boeit mij gewoon niet echt in het algemeen, dus heb daar geen (of toch weinig) problemen mee.
Friet/pizza/pasta/... eet hij enkel alleen als ik niet thuis ben. Dat kan ik ook niet aan hoor om daar naar te kijken terwijl ik een bord konijnenvoer zou hebben!
Yessss. +1.Ik heb overal veel 'problemen' mee. Ik hou gewoon enorm van (vr)eten.

Yessss. +1.
en nu ook nog zo'n leuke 'gezellige' tijd met sinterklaas en kerst. Overal pepernoten, speculaas, chocola,...
Heerlijk![]()
!
.Klaaskoeken, nog nooit gehad maar het klinkt FAN-TAS-TISCH!En Klaaskoeken (http://www.baksels.be/?p=20) met kaas en (warme) chocolade melk
Gezellige koude (weekend) namiddagen onder een dekentje met warme drankjes en pannenkoeken/wafels/rijstpap/ ofzo.
Fondue, cheesy ovenschotels, stamppot,...
Aaaah, de fluffy wintertime!
Edit: nu heb ik zin in klaaskoeken.