Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hahaha, even een onherkenbaar youtube accountje aanmaken. Nee joh, leuk om te zien
. Blijkt dat je ook nog wat anders doet dan squatten en eten
.

Yup..doe ook nog andere dingen...niet veel eigenlijkHahaha, even een onherkenbaar youtube accountje aanmaken. Nee joh, leuk om te zien
. Blijkt dat je ook nog wat anders doet dan squatten en eten
.

Klopt...squaten? Die trainingen fake ik...

Thanks gozer!

Dank u zal het doorgeven!
Sorry Mate..was mijn verjaardags/valentijnscadeau van m'n girl...kan het niet maken om dan te gaan trainen!Niet dat je even zegt, kom even trainen bij snowworld broski.
Snowworld is maar 5-10min fietsen van mijn huis dus.
Had je die trap trouwens gezien?

Thanks Flower!

Haha...Ik vind ze ook superleuk!

Sorry Mate..was mijn verjaardags/valentijnscadeau van m'n girl...kan het niet maken om dan te gaan trainen!
Die trap was wel zwaar ziek! Kun je flinke Frank mc grath kuitjes mee kweken!
2, Rug + traps + achterkant schouders
Deadlift Ryan Kennelly: 8x60kg, 6x100kg, 3x130kg, 6x3x165kg
BOR: 14x80kg, 12x80kg, 10x80kg
Reverse grip pulldown: 12x86kg, 8x91kg, 10x86kg
Single arm cable row: 12x46kg, 10x46kg, 12x41kg
Cable shrugs: 15x100kg, 10x128kg, 12x118kg, 15x100kg
Lying lateral raise: 15x6kg, 12x9kg, 12x8kg
3 sets misbruiken van vertical chest apparaat voor rear delts. Voelde best aardig!
Zeau..dat zit er weer op...!![]()

Thanks!
Dank u
!Had ik maar zo'n trap in de buurt! Fijne cardio lijkt me dat..is ook gelijk goed voor m'n ****ed up calfs!Hehe no hard feelings, volgende x als je weer 196(?)km naar landgraaf af rijd.
Leuk cadeau en ook tof dat ze die vlog/blogs doet op youtube + zo heb je ook alle leuke uitstapjes op video.
Ik ben van plan hem deze zomer weer een aantal x op/af te rennen, moet toch shredded erbij staan he
Heavy DL's en die BOR's gaan ook goed voorruit

. Waar halen jullie rosbief eigenlijk?
Halen dan!
Ik haal het gewoon bij de super..heel soms bij de slager..Moet ik ook maar 's aanschaffen, constant kipfilet wordt ik wel wat simpel van. Waar halen jullie rosbief eigenlijk?