- Waardering
- 23.887
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 17%
Goeie tip. Thanks. Heb ik wat aanGeen idee meer. Alles wat ik kijk sla ik niet op jammergenoeg. Staat wel op YouTube

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goeie tip. Thanks. Heb ik wat aanGeen idee meer. Alles wat ik kijk sla ik niet op jammergenoeg. Staat wel op YouTube

Ik hoop wel dat jou uitvoering beter is..

Doe ik ook zeker!Dat is al snel resultaat! Ik zou nog blijven rekken hoor![]()
Hmm, heb geen foamroller en mijn gym ook niet geloof ik..Die zijn wel OK. Onderrug en hamstrings foamrollen aan het begin misschien?
hmm..Niet te diep je onderrug foamrollen is wat ik gehoord heb.
Dat dus!Mooie training deze keer Marv! Kunnen de kerstkilo’s er straks goed bij op.![]()

...
Geen idee meer. Alles wat ik kijk sla ik niet op jammergenoeg. Staat wel op YouTube

Haha, echt hè
Better!
Ik heb zelf geen idee behalve dat ik niet in die deadlift met mijn reet laag kan starten zonder een ontzettend bolle rug te hebben..O, mijn idee om wel te foamrollen is dat ik het idee heb dat Marvin te stram is, en vooral in onderrug en hams om goed in positie te komen voor de DL. Maar dat is maar een vermoeden ....
Ik ga zo eens kijken. Eerst mijn workout van vandaag loggen!Dat ben ik dan niet met Jeff Cavaliereathleanexdotcom eens. Houd er ook rekening mee dat filmpjes van youtubers die beginnen met 'Never do ....' or 'The worst exercise for....' hoofdzakelijk zijn om kliks te trekken. Als je ongediagnostiseerde afwijkingen aan je ruggegraat hebt zijn er wel ergere dingen die je niet moet doen (DL zelf bij voorbeeld).

), 12, 12 (rammen!
), 12 (2f.)
)
), 12 (lekker strict!), 12 (2f.
)
), 10 (2 licht forced
), 10 (2f.), 10 (2f.
)
)
), 12 (2f.
hier ook wat in 3 stappen)
)
)
), 7+10hammer (pumped!
)
)
), 12 (hnnng!
)
), 7 (net niet!), 5 (nog iets over), 4 (slow reps!
)
), 10 (idem
)
(Heel lekkere workout, wel wat koppijn nu
)
Ik ontken alles!Dit jaar deze onder de kerstboom?
![]()
Overwin je eetbuien | 9789057124532 | Christopher Fairburn | Boeken | bol
Overwin je eetbuien (Paperback). Heb jij regelmatig momenten dat je maar door blijft eten? Dat je alles wat er in huis te eten is in je mond stopt tot...www.bol.com
Ik ben ook eigenlijk niet gezellig wanneer ik eet
Was overigens een semi grappig bedoelde, maar ook serieuze post. Erg interessant boek over de psychologie achter eetbuien en eenvoudig stappenplan om te doorlopen om dit te bestrijden.Ik ontken alles!
Is bij mij altijd zo geweest..kerst draait voor mij meer om vreten, dan gezelligheid.Ik ben ook eigenlijk niet gezellig wanneer ik eet
![]()

Ik zie geen noodzaak om mijn gedrag aan te passen..En het is gelukkig niet vaak dat ik letterlijk alles vreet wat los en vast zit.Was overigens een semi grappig bedoelde, maar ook serieuze post. Erg interessant boek over de psychologie achter eetbuien en eenvoudig stappenplan om te doorlopen om dit te bestrijden.
En met jouw eetgedrag geen verkeerde om eens te lezen.
)
)
), 5 (pff!), 5 (nipt
), 3 (man, man!), 3 (
)
)
), 12, 12 (lekker!)
)
), 12 (nipt, man, man!), 10, 9 (t*ring
)
)
)
op = op)
(Die triceps begin ik wel irritant te vinden, maar shape is best ok. Nu met typen merk ik ook dat mijn linker arm eigenlijk gewoon klote voelt
)Ik ontken alles!
Is bij mij altijd zo geweest..kerst draait voor mij meer om vreten, dan gezelligheid.Ik ben ook eigenlijk niet gezellig wanneer ik eet
![]()
.
.
.Precies dat. Ik heb weleens bijna ruzie gekregen met mijn schoonzusje omdat ik liep te zeiken dat het te traag ging bij een all you can eat. Ben zowieso niet zo enorm sociaal, en er na een paar uurtjes met familie vaak wel klaar meeHoezo ben je niet gezellig als je eet? Omdat je dan gewoon aan het vreten bent en niet meer socialized ofzo.

Klinkt anders best lekker morgen! Wel weinig voorbereidingstijd...Morgen werken tot 18u, mijn ouders komen rond 19u om te eten en dat wordt easy peasy apero - soep - fondue - taart.
Met kerstdag zelf bekomen van het eten en de wijn van de avond ervoor.
En dan de rest van de week weer werken.
Haha..ik heb dus geen dagen om bij te komen..het is 3 dagen lang stouwen, stouwen, stouwen..
Precies dat. Ik heb weleens bijna ruzie gekregen met mijn schoonzusje omdat ik liep te zeiken dat het te traag ging bij een all you can eat. Ben zowieso niet zo enorm sociaal, en er na een paar uurtjes met familie vaak wel klaar mee
Klinkt anders best lekker morgen! Wel weinig voorbereidingstijd...Haha..ik heb dus geen dagen om bij te komen..het is 3 dagen lang stouwen, stouwen, stouwen..
Niet helemaal waar.. 2e kerstdag overdag heb ik nog niks. Dan ga ik maar in mijn nest liggen denk (om kcals te sparen). Verder morgen en vrijdag ook gewoon werken en morgen en tweede kerstdag nog even naar de gym.
In ieder geval veel plezier Bubs!![]()
.
.
.
.Oooh, helemaal prima!De soep is al gemaakt, pomme duchesses in de oven voor bij de fondue = lekker makkelijk en taart halen we bij de beste patissier van de streek, dus daar ook geen werk aan.
Morgen werk ik thuis overigens, dus ik kan tussendoor en in mijn lunchpauze wel een en ander doen voor de bijgerechten.
Mijn vriend heeft wel verlof, en die is dan zo lief om de apero voor te bereiden.
Voor de rest zijn mijn ouders super makkelijke mensen die geen behoefte hebben aan veel tralala of duizenden soorten groenten etc.
Dus no stress.
Hou op schei uit!Drie dagen stouwen, jeetje. Ik zou de rest van de week op bed liggen met een indigestie denk ik!
Maar het klinkt alsof jij dat donderdag ook gaat doen.
Krijg altijd mixed feelings hiervan..ik hou echt van vreten, maar mijn shape elke dag kutter zien worden vind ik dan gewoon weer klote..
)Alleen als je naar de nachtmis bent geweest

Hou je dan goddome eens een keer een beetje in MarvHou op schei uit!Krijg altijd mixed feelings hiervan..ik hou echt van vreten, maar mijn shape elke dag kutter zien worden vind ik dan gewoon weer klote..
![]()

Correct..dat deden mijn ouders vroeger ook. Toen ik jonger was werd dat de kindermis, die was 20:00uur afgelopen..nu hoef ik niet meer naar die onzin gelukkig.
Dat neem ik me ieder jaar voor inderdaad!Hou je dan goddome eens een keer een beetje in Marv![]()
Ik ben in dit log gewoon aan het zoeken naar je vreetlijstje, maar heb nog niks voorbij zien komen. Wat staat er op het menu als je drie dagen lang gaat vreten?![]()

)
), 8 (re-racken = kut!!
), 8, 6 (slow controlled reps..)
), 8 (TUT & MMC
), 7 (t*ring..)
), 8
)
), 12 (fik erin!
), 9 (1f.)
), 10 (2 licht forced..), 10 (3f.)
)
), 10 (t*ring!), 10 (2f.