Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #43.283
  • #43.284
zeker lang geleden, enorm zoet kan ik me herinneren....
ik hou niet van zoet.. Bah!
Hangt van t merk af. Ik hou echt niet van zoet en over t algemeen zit er een sh*tzooi aan zout in de meeste merken.
klopt, van hak heb je ehm tegenwoordig ook zonder toegevoegd suiker.. Die heb ik natuurlijk niet genomen:roflol:

Ik zie witte bonen in tomatensaus ook zeker niet als 'gezonde' groenten, maar het is wel lekker op zijn tijd..

Hangt van t merk af. Ik hou echt niet van zoet en over t algemeen zit er een sh*tzooi aan zout in de meeste merken.
ik hou niet van zoet.. Bah!
klopt, van hak heb je ehm tegenwoordig ook zonder toegevoegd suiker.. Die heb ik natuurlijk niet genomen:roflol:

Ik zie witte bonen in tomatensaus ook zeker niet als 'gezonde' groenten, maar het is wel lekker op zijn tijd..
Heb al een eeuw geen witte bonen met tomatensaus op en zou echt de ingredienten gaan vergelijken in de winkel (en mijn bril meebrengen omdat ze vaak expres van die kleine k.u.t.lettertjes gebruiken :roflol:)

zie witte bonen in tomatensaus ook zeker niet als 'gezonde' groenten, maar het is wel lekker op zijn tijd..
Wat is er dan niet gezond aan?
Je kan ook een zalige stoofschotel maken met vlees en groenten en dan de witte bonen als carb bron gebruiken en de tomatensaus als sausje. :) Prima gezond!

Erg lekker is om rundvlees te stoven met ui, knoflook, wortel en bier of wijn (of bouillon.... ) en dan op het eind een blik witte bonen in tomatensaus erdoorheen.
Dan met picalilly drool:

• #43.288
Heb al een eeuw geen witte bonen met tomatensaus op en zou echt de ingredienten gaan vergelijken in de winkel (en mijn bril meebrengen omdat ze vaak expres van die kleine k.u.t.lettertjes gebruiken :roflol:)
Het staat er met koeienletters op "geen suiker toegevoegd"
Wat is er dan niet gezond aan?
Je kan ook een zalige stoofschotel maken met vlees en groenten en dan de witte bonen als carb bron gebruiken en de tomatensaus als sausje. :) Prima gezond!

Erg lekker is om rundvlees te stoven met ui, knoflook, wortel en bier of wijn (of bouillon.... ) en dan op het eind een blik witte bonen in tomatensaus erdoorheen.
Dan met picalilly drool:
Zoals @neet61 hieronder ook al aangeeft is het meer een koolhydraatbron, dan een bron van vitamines etc.

Groene groentes genieten normaliter de voorkeur..
Volgens mij ook prima gezond, al moet je er rekening mee houden dat het ook een stevige bron van carbs is die je even van je totaal moet aftrekken.
Dat dus..

De planning voor vandaag..

Vanmorgen naar de chiropractor. Die mag wel even flink wat recht zetten, want heb al het hele weekend behoorlijk last :sad:

Dan tijdens de lunch benen trainen..

Legs 1, focus quads + calves:
FSQ:

45kg: 8
55kg: 5 (warmup)
65kg: 3
75kg: 5x5

Incline legpress (Plate-loaded. Gewicht/kant. Normal stance):
153kg: 8
213kg: 8 (warmup)
313kg: 4x12

Smith calfraise:
100kg: 6
140kg: 3 (warmup)
160kg: 4x8-12

Leg extension:
31g: 12 (warmup)
47kg: 4x12

Seated calfraise:
25kg: 12 (warmup)
40kg: 4x8-12

Wide V-squat (Plate-loaded. Gewicht exclusief apparaat ~25kg):
65kg: 5
90kg: 3 (warmup)
115kg: 4x8

Abs:
?

En de voeding..

Voeding, maandag 30-12-2019:
7:00 2 koppen koffie
9:00 2 koppen koffie
10:30 50g havermout + 30g whey isolaat (XXL) + 5g rozijnen + grapefruit + multivit + vit D
Pre-workout: 10g Psycho
Post-workout: 30g whey isolaat (XXL)
13:30 100g basmati rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
15:30 125g kipfilet roasted paprika + 100g mexicomix
18:00 Avondeten (~750kcals)
19:30 35g nightprotein (XXL)

~1880kcals, E/K/V = 200g (43%) / 185g (39%) / 40g (18%)

• #43.290
Het zit je niet mee man! Krijg je houdingcorrigerende (rek)oefeningen mee naar huis? Sterkte en succes ermee !! :(
Nee, vooralsnog niet. Meestal voelt het direct erna een stuk beter en dat was vrijdag ook..maar helaas begon er vanaf zaterdag langzaam aan weer een vastloper te ontstaan.

Echter ook niet raar gezien ik zowat het hele weekend Netflixend heb doorgebracht:roflol:

Nee, vooralsnog niet. Meestal voelt het direct erna een stuk beter en dat was vrijdag ook..maar helaas begon er vanaf zaterdag langzaam aan weer een vastloper te ontstaan.

Echter ook niet raar gezien ik zowat het hele weekend Netflixend heb doorgebracht:roflol:
Ja wat beweging doet wonderen hoor.
Jij hebt nood aan meer straf cardio.
Dus je weet wat je te doen staat!

• #43.292
Als het weer het toelaat staat dat 1 en 2 januari op de planning. Dan is het hoogstwaarschijnlijk ook nodig..:roflol:
Perfecte dagen om wat beweging te stimuleren.

Maar bankhangen is echt wel zowat het slechtste wat je kan doen als je al last hebt.
Een goede mix tussen bewegen en rust.
Maar als je eenmaal iets begint te kijken en het is boeiend...
Je kijkt door je raam ziet dat weer ook tegen slaat. Wie heeft dan nog zin op eruit te komen?

• #43.294
Perfecte dagen om wat beweging te stimuleren.

Maar bankhangen is echt wel zowat het slechtste wat je kan doen als je al last hebt.
Een goede mix tussen bewegen en rust.
Maar als je eenmaal iets begint te kijken en het is boeiend...
Je kijkt door je raam ziet dat weer ook tegen slaat. Wie heeft dan nog zin op eruit te komen?
Nou precies dat. Hebben het hele seizoen (2) 'You' gekeken..en verder nog een hoop televisieprogramma's. Verder nog een puzzel gemaakt (:oud:) welk we voor onze bruiloft gehad hebben..dat gehang over de tafel is ook geen heel goed idee:no:

Nou precies dat. Hebben het hele seizoen (2) 'You' gekeken..en verder nog een hoop televisieprogramma's. Verder nog een puzzel gemaakt (:oud:) welk we voor onze bruiloft gehad hebben..dat gehang over de tafel is ook geen heel goed idee:no:
You blijft wel goed hé!
Had het minder verwacht.

Pics van puzzel?

Het staat er met koeienletters op "geen suiker toegevoegd"
Dan nog zijn ze rustig in staat er bendes 'glucose siroop', 'inverted starch', 'HGCS' oid erin te gooien onder het motto: dat is toch geen suiker :roflol:

Vanmorgen naar de chiropractor. Die mag wel even flink wat recht zetten, want heb al het hele weekend behoorlijk last :sad:
Mag je de 10 behandelingen van je vrouw ook gebruiken? :D

• #43.299
You blijft wel goed hé!
Had het minder verwacht.
Ik vond het ook vermakelijk!
Hij is nog niet af..
Kom op man! attitude!!! "walking in the rain with the one you love" :heart: ff bewegen is goed voor mind & body :)
The one I love gaat hoe dan ook niet mee:roflol: Die haat wandelen..
Dan nog zijn ze rustig in staat er bendes 'glucose siroop', 'inverted starch', 'HGCS' oid erin te gooien onder het motto: dat is toch geen suiker :roflol:

Mag je de 10 behandelingen van je vrouw ook gebruiken? :D
True, true! Het moet natuurlijk wel lekker blijven!

Dat zou nog eens fijn zijn wanneer je als getrouwd stel of binnen geregistreerd partnerschap onderling van elkaars verzekering gebruik kon maken..

Terug
Naar boven