- Waardering
- 23.832
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
zeker lang geleden, enorm zoet kan ik me herinneren....Oee witte bonen in tomatensaus! Das lang geleden, goeie tip![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zeker lang geleden, enorm zoet kan ik me herinneren....Oee witte bonen in tomatensaus! Das lang geleden, goeie tip![]()
Hangt van t merk af. Ik hou echt niet van zoet en over t algemeen zit er een sh*tzooi aan zout in de meeste merken.zeker lang geleden, enorm zoet kan ik me herinneren....
Is niet zwaar qua gewicht, maar meer lukt momenteel niet single arm..Dat zijn idd redelijk baby gewichtjes, of vergis ik me daar in?

ik hou niet van zoet.. Bah!zeker lang geleden, enorm zoet kan ik me herinneren....
klopt, van hak heb je ehm tegenwoordig ook zonder toegevoegd suiker.. Die heb ik natuurlijk niet genomenHangt van t merk af. Ik hou echt niet van zoet en over t algemeen zit er een sh*tzooi aan zout in de meeste merken.

Hangt van t merk af. Ik hou echt niet van zoet en over t algemeen zit er een sh*tzooi aan zout in de meeste merken.
Heb al een eeuw geen witte bonen met tomatensaus op en zou echt de ingredienten gaan vergelijken in de winkel (en mijn bril meebrengen omdat ze vaak expres van die kleine k.u.t.lettertjes gebruikenik hou niet van zoet.. Bah!
klopt, van hak heb je ehm tegenwoordig ook zonder toegevoegd suiker.. Die heb ik natuurlijk niet genomen
Ik zie witte bonen in tomatensaus ook zeker niet als 'gezonde' groenten, maar het is wel lekker op zijn tijd..
)Wat is er dan niet gezond aan?zie witte bonen in tomatensaus ook zeker niet als 'gezonde' groenten, maar het is wel lekker op zijn tijd..
Prima gezond!
Volgens mij ook prima gezond, al moet je er rekening mee houden dat het ook een stevige bron van carbs is die je even van je totaal moet aftrekken.
Het staat er met koeienletters op "geen suiker toegevoegd"Heb al een eeuw geen witte bonen met tomatensaus op en zou echt de ingredienten gaan vergelijken in de winkel (en mijn bril meebrengen omdat ze vaak expres van die kleine k.u.t.lettertjes gebruiken)
Zoals @neet61 hieronder ook al aangeeft is het meer een koolhydraatbron, dan een bron van vitamines etc.Wat is er dan niet gezond aan?
Je kan ook een zalige stoofschotel maken met vlees en groenten en dan de witte bonen als carb bron gebruiken en de tomatensaus als sausje.Prima gezond!
Erg lekker is om rundvlees te stoven met ui, knoflook, wortel en bier of wijn (of bouillon.... ) en dan op het eind een blik witte bonen in tomatensaus erdoorheen.
Dan met picalilly![]()
Dat dus..Volgens mij ook prima gezond, al moet je er rekening mee houden dat het ook een stevige bron van carbs is die je even van je totaal moet aftrekken.

Het zit je niet mee man! Krijg je houdingcorrigerende (rek)oefeningen mee naar huis? Sterkte en succes ermee !!Vanmorgen naar de chiropractor. Die mag wel even flink wat recht zetten, want heb al het hele weekend behoorlijk last![]()

Nee, vooralsnog niet. Meestal voelt het direct erna een stuk beter en dat was vrijdag ook..maar helaas begon er vanaf zaterdag langzaam aan weer een vastloper te ontstaan.Het zit je niet mee man! Krijg je houdingcorrigerende (rek)oefeningen mee naar huis? Sterkte en succes ermee !!![]()

Ja wat beweging doet wonderen hoor.Nee, vooralsnog niet. Meestal voelt het direct erna een stuk beter en dat was vrijdag ook..maar helaas begon er vanaf zaterdag langzaam aan weer een vastloper te ontstaan.
Echter ook niet raar gezien ik zowat het hele weekend Netflixend heb doorgebracht![]()
Als het weer het toelaat staat dat 1 en 2 januari op de planning. Dan is het hoogstwaarschijnlijk ook nodig..Ja wat beweging doet wonderen hoor.
Jij hebt nood aan meer straf cardio.
Dus je weet wat je te doen staat!

Perfecte dagen om wat beweging te stimuleren.Als het weer het toelaat staat dat 1 en 2 januari op de planning. Dan is het hoogstwaarschijnlijk ook nodig..![]()
Nou precies dat. Hebben het hele seizoen (2) 'You' gekeken..en verder nog een hoop televisieprogramma's. Verder nog een puzzel gemaakt (Perfecte dagen om wat beweging te stimuleren.
Maar bankhangen is echt wel zowat het slechtste wat je kan doen als je al last hebt.
Een goede mix tussen bewegen en rust.
Maar als je eenmaal iets begint te kijken en het is boeiend...
Je kijkt door je raam ziet dat weer ook tegen slaat. Wie heeft dan nog zin op eruit te komen?
) welk we voor onze bruiloft gehad hebben..dat gehang over de tafel is ook geen heel goed idee
You blijft wel goed hé!Nou precies dat. Hebben het hele seizoen (2) 'You' gekeken..en verder nog een hoop televisieprogramma's. Verder nog een puzzel gemaakt () welk we voor onze bruiloft gehad hebben..dat gehang over de tafel is ook geen heel goed idee
![]()
Kom op man! attitude!!! "walking in the rain with the one you love"Als het weer het toelaat staat dat 1 en 2 januari op de planning. Dan is het hoogstwaarschijnlijk ook nodig..![]()
ff bewegen is goed voor mind & body 
Dan nog zijn ze rustig in staat er bendes 'glucose siroop', 'inverted starch', 'HGCS' oid erin te gooien onder het motto: dat is toch geen suikerHet staat er met koeienletters op "geen suiker toegevoegd"

Mag je de 10 behandelingen van je vrouw ook gebruiken?Vanmorgen naar de chiropractor. Die mag wel even flink wat recht zetten, want heb al het hele weekend behoorlijk last![]()

Ik vond het ook vermakelijk!
Hij is nog niet af..
The one I love gaat hoe dan ook niet meeKom op man! attitude!!! "walking in the rain with the one you love"ff bewegen is goed voor mind & body
![]()
Die haat wandelen..True, true! Het moet natuurlijk wel lekker blijven!Dan nog zijn ze rustig in staat er bendes 'glucose siroop', 'inverted starch', 'HGCS' oid erin te gooien onder het motto: dat is toch geen suiker
Mag je de 10 behandelingen van je vrouw ook gebruiken?![]()
Fietsen dan hahaha jammer!! So be itThe one I love gaat hoe dan ook niet meeDie haat wandelen..