- Waardering
- 23.832
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Ik heb dat uit de film, ja

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb dat uit de film, ja

Ik heb hem ook gezien

Alsof je een alcoholist vraagt wat het beste 0% biertje isMarv, nog aanraderz wat betreft caffein vrije pre workouts? Of doe je daar niet aan?![]()
.Dat kan ook niet anders in landen met een extreem verschil tussen rijk en arm... als jij of je kinderen sterven van gebrek is het erg aantrekkelijk zo'n miljionair neer te knuppelenIn Mexico was dat anders ook wel. Had je echt die wijken met de slagbomen en bewaking erbij.
Eens voorbij de slagbomen zag je dan villa's met grote auto's voor de deur.

Jammer! Denk krijg nu insider tips..
Hmm, en hij heet?
Grote contrasten!In Mexico was dat anders ook wel. Had je echt die wijken met de slagbomen en bewaking erbij.
Eens voorbij de slagbomen zag je dan villa's met grote auto's voor de deur.
In de kleine dorpjes hadden ze een hangmat en een ezel of paard![]()
Die bestaan nietMarv, nog aanraderz wat betreft caffein vrije pre workouts? Of doe je daar niet aan?![]()
Hoewel Epic van dedicated best ok was..Maar eindstand is dat echt een waste of moneyAlsof je een alcoholist vraagt wat het beste 0% biertje is.
dat dusTrue, true..Dat kan ook niet anders in landen met een extreem verschil tussen rijk en arm... als jij of je kinderen sterven van gebrek is het erg aantrekkelijk zo'n miljionair neer te knuppelen![]()
Wel voor de tweede keer wat echte sushi's gegeten en moet zeggen dat ik het langzaamaan lekkerder begin te vinden

Gelooft u mij maar, dan weet je het echt niet meer

#ikbentrotsopjeWel voor de tweede keer wat echte sushi's gegeten en moet zeggen dat ik het langzaamaan lekkerder begin te vinden

Dat werk kostte ook mijn training. Wat een slappe hap..
restaurantsumo.com
Dat is ook wel een hele kluif dat weg te krijgen.
Die gedachte gang herken ik wel..Oh.. ja ik zoek eigenlijk nog een pre workout zobder caffeine. Drink het namelijk 99% voor de smaak en placebo, maar drink ook regelmatig monster etc. Wil geen 500+ gram caf per dag binnen krijgen![]()
500gram

)
), 12 (redelijke MMC
), 12 (2f.
)
)
)
), 5 (nipt! VERDOMME!
)
Hoerenpuley loopt stroef!), 12 (moeizaam), 12 (2 lelijk!), 8+2+2 (hele korte pauzes..)
), 12 (1f.), 10 (pff
), 9 (2f.
)
)
)
(voor de moeite!)Het is ook vooral frustratie dan dat het echt ontzettend ruk ging. Tuurlijk zijn mijn triceps en borst slap, maar heb het borst trainen ook pas weer een paar weken opgepakt en ben natuurlijk nog steeds niet blessure vrij..
), 9 (prima!
), 8, 8 (TUT & sqeez
)
), 8, 8+1 stretch onderin, 8
), 10 (1 licht forced), 10 (1f.
)
)
), 10 (2f
), 8 (1f.
)
)
)
Beetje spelen qua angles en tempo..)
)
(Hier word ik een stuk blijer van!)
), 12, 12 (2 na korte pauze), 12 (mooi = anders
)
), 12, 10 (pff!), 10 (verzuring in onderarmen!)
)
), 12, 12 (hnng!
), 12 (2 flink forced
)
), 10 (mooi = anders
)
), 10 (zieke verzuring
)
)
)
), 10 (lekker!
)
)
), 4 (
)
)
(Was een fijne workout!
)Ik heb het nooit aangedurfd, maar ik ga me er nu ook aan wagen. Tijdens de vakantie afgelopen 2 weken bijna elke dag uitgeslapen tot 10:00/12:00 en ja dan kan je de rest van de dag natuurlijk gewoon meer eten in een korter tijdsbestek. Vandaag eerste werkdag, dus ook vroeger op dan in de vakantie. Hoop dat het me lukt om zo ongeveer tot 11:00/12:00 nuchter te blijven. Tot nu toe lukt het iig!En de voeding..
Voeding, maandag 06-01-2020: Chiropractor 10:10 + rust & cardio
Post-cardio: 6g BCAA (XXL)
7:30 2 koppen koffie
9:00 2 koppen koffie
11:00 40g whey isolaat (XXL) + 20g notenmix + multivit + vit D
12:30 150g kipfilet + 100g mexicomix + blik monster energy ultra
15:00 150g kipfilet roasted paprika + 100g wok verde mix + 10g notenmix
Intra-cardio: 6g BCAA (XXL)
18:00 Avondeten (~850kcals)
19:30 30g nightprotein (XXL)

Ik vond dat ook altijd een fijne manier van cutten. In mijn ervaring went het heel snel!Ik heb het nooit aangedurfd, maar ik ga me er nu ook aan wagen. Tijdens de vakantie afgelopen 2 weken bijna elke dag uitgeslapen tot 10:00/12:00 en ja dan kan je de rest van de dag natuurlijk gewoon meer eten in een korter tijdsbestek. Vandaag eerste werkdag, dus ook vroeger op dan in de vakantie. Hoop dat het me lukt om zo ongeveer tot 11:00/12:00 nuchter te blijven. Tot nu toe lukt het iig!
Kwam even bij Dr. Marvin spieken hoe jij het opbouwt![]()

Het zit er vrij vlot in hoor. Alleen dat extreem lange vasten wat ik sommige weleens zie doen dat lukt mij ook niet!Ik heb het nooit aangedurfd, maar ik ga me er nu ook aan wagen. Tijdens de vakantie afgelopen 2 weken bijna elke dag uitgeslapen tot 10:00/12:00 en ja dan kan je de rest van de dag natuurlijk gewoon meer eten in een korter tijdsbestek. Vandaag eerste werkdag, dus ook vroeger op dan in de vakantie. Hoop dat het me lukt om zo ongeveer tot 11:00/12:00 nuchter te blijven. Tot nu toe lukt het iig!
Kwam even bij Dr. Marvin spieken hoe jij het opbouwt![]()

jup..hij krijgt het los, maar het wil ook vrij graag weer vast

Tja, habit keeps you going..Ik vond dat ook altijd een fijne manier van cutten. In mijn ervaring went het heel snel!
OT: je traint wel echt heel netjes Marvin. Het verbaast me dat je ondanks de pijntjes nog gewoon gaat. Knap van je.![]()