istimewa
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 228
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nice training. En heeft die collega niet stiekem wat toegevoegd op t lab.
edit; bythefkinway, is dat niet iets wat je trekt om te onderzoeken in je lab. Zelf je PWO maken ofzo?
Heeft geen zin, no offence maar de miljarden industrie steekt genoeg in onderzoek. Denk niet dat marvin opeens wat nieuws vind. Wil je het nog legaal of gezond houden
pre workout bestandsdelen
- DMAA
- Cafeine
- Beta A
- Citruline
.Ja dat snap ik ook wel. Maar 't is toch ****ing vet om zelf wat te maken, gewoon voor eigen gebruik.

Hij heeft t niet over iets nieuws, maar gewoon iets inelkaarflansen met een enorm placebo-effect![]()

/mooie training weer man
dat je die no explode wegkrijgt... hahaha ik vind t niet te rammen![]()

Wat?
Verzin eens een ingrediënt wat nog niet is uitgevonden, laat staan onderzocht.
Alles wat zou werken mbt tot groei is allang uitgezocht.
Tuurlijk blijft het leuk, maar dat is proberen om het wiel te vervangen of te verbeteren. Als je na gaat hoeveel geld er in deze industrie omgaat, en welk aandeel daarvan naar research and development gaat. Is dat enorm veel.
Al blijft de gedachte om iets te kunnen uitvinden wat enorm goed is, blijft leuk. Maar dan is het nog altijd de vraag of je zoiets wilt uitvinden![]()
Haha, ja toch!"

Nee alles is voor Marvin!das idd wel aardig van die collega zeg, had die er niet wat voor mij kunnen bewaren?
lekkere training ook hoor!![]()
Ging mooi het weekend in, maar kom er helaas verkloot uit!Er gaat er eentje mooi het weekend in
Sterke armen bro
Mwoah..het lijkt me best leuk om op een dergelijk lab te werken, maar heb het er niet voor ovewr daarvoor te verhuizen of iets dergelijks!Nice training. En heeft die collega niet stiekem wat toegevoegd op t lab.
edit; bythefkinway, is dat niet iets wat je trekt om te onderzoeken in je lab. Zelf je PWO maken ofzo?
True, true..Zo inderdaad, je eigen Pre workout maken is echt wel gaaf
Mwoah..denk niet dat alles al ontdekt is hoor..Heeft geen zin, no offence maar de miljarden industrie steekt genoeg in onderzoek. Denk niet dat marvin opeens wat nieuws vind. Wil je het nog legaal of gezond houden
pre workout bestandsdelen
- DMAA
- Cafeine
- Beta A
- Citruline
Yes!

Ja dat snap ik ook wel. Maar 't is toch ****ing vet om zelf wat te maken, gewoon voor eigen gebruik.

Weet zeker dat nog niet alles is uitgezocht..gaan jaren overheen om aan te tonen dat iets wel of niet werkt..Wat?
Verzin eens een ingrediënt wat nog niet is uitgevonden, laat staan onderzocht.
Alles wat zou werken mbt tot groei is allang uitgezocht.
Tuurlijk blijft het leuk, maar dat is proberen om het wiel te vervangen of te verbeteren. Als je na gaat hoeveel geld er in deze industrie omgaat, en welk aandeel daarvan naar research and development gaat. Is dat enorm veel.
Al blijft de gedachte om iets te kunnen uitvinden wat enorm goed is, blijft leuk. Maar dan is het nog altijd de vraag of je zoiets wilt uitvinden![]()
Iets wat je zelf in elkaar flanst kan geen placebo effect hebben op mezelf als ik weet dat het placebo isHij heeft t niet over iets nieuws, maar gewoon iets inelkaarflansen met een enorm placebo-effect![]()

Dat werkt wel denk...klink als een goed supplement dat A....AS (Maar wat moet er op de puntjesIets wat begint met A en eindigt op AS
Marvin, kan je dat even fixen?
![]()
)Easy going! Suikerzoete snoepdrank!/mooie training weer man
Thanks!
dat je die no explode wegkrijgt... hahaha ik vind t niet te rammen![]()

Haha, NOX pump en met name die oude was inderdaad echt, echt, echt niet te doen!Als je eenmaal NOX Pump heb geprobeerd is NO XPLODE heel goed te zuipen![]()
True!Dat is mijn hele intentie niet. Het gaat mij om het fungehalte. Al maak je een bestaand product opnieuw, can be fun right?
Daarnaast is 't bullshit dat alles met mbt groei al lang is uitgezocht. Maarja dat was 't punt niet.

Over vieze smaken gesproken, heb sinds kort een nieuwe supp. gekocht; ''pure whey isolate'' natural smaak, om te kotsen gewoon, drink het met me neus dichtgeknepen op na me workouts.
Nox-pump is er niks tegen! lekker zelfs
ik vind no-x heerlijk! snap niet dat mensen dat al vies vinden smaken

ik vind no-x heerlijk! snap niet dat mensen dat al vies vinden smaken![]()

Marvin noteert zijn trainingen altijd met oefeningen voordat hij gaat trainen alvast, na z'n training dus de gehele training + weights etc.Lekker bezig!, zet je geen gewichten bij je trainingen?