istimewa
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 228
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
4e oefening voor borst...hoeveel sets pak je dan in totaal?hmm zoek altijd nog een echt fijne 4de oefening voor de borst. Grote kans dat er in me sportschool een instructeur naar me toekomt die dan zegt. Dat moet helemaal niet zo.
Maargoed ga het morgen toch eens proberen![]()

Heavy is het zeker...vond <10kg eigenlijk niet kunnen op DBB, maar voor correcte uitvoering ga ik volgende keer toch voor de echte p*ssy weights!als tie zegt dat het fout is, vertel hem maar een oma sibil op te zoeken. die oef is btw echt ****ing heavy!
Yeah1;rocknana:
Thanks again Robnice work again ...
ik ga die oma fly's ook maar weer een proberen denk ik![]()
!Was ook zwaar, maar voelde goed gister!
Thanks Mate!

)
Das ook wel de bedoeling!ik zou maar een groot bord eten als dat je training gaat worden![]()
die 177.5kg wordt pittig!
Keer samen trainen oid lijkt me sowieso wel vet trouwens, iemand met wat ervaring kan sowieso dan een keer naar mijn uitvoering kijken ^^Zie prive bericht..daten :$ hihih
wtfuk je had toch een vriendin gast?
..waar woon je eigenlijk Tymen?Oei das een goede..volgende keer even kijken..balen dat je ver weg woonthmm, woon wel heul ver bij jou vandaanKeer samen trainen oid lijkt me sowieso wel vet trouwens, iemand met wat ervaring kan sowieso dan een keer naar mijn uitvoering kijken ^^
Trouwens die oma fly's moet je dan nog op wat bijzonders letten? Want op 3,24 zien ze er wat anders uit dan iets later. Je hebt je armen als ik het goed zie niet helemaal horizontaal maar iets meer naar je middel toe?
daten :$ hihih
wtfuk je had toch een vriendin gast?

Goed plan..maar waarom alleen in de zomer? Waar vandaan dan?Dat was ook wat ik me afvroeg.
Wie weet kom ik je een keer in de zomer stalken, is niet zo ver voor mij.![]()
Net aan in mijn 100km straal

haha..

Dat denk ik wel jaeen keer gas geven vanuit mijn huis en je staat in Duitsland![]()

Ja klopt meer vanaf onder bewegen dus meer een omgekeerde incline frontraise met fly bewegingnou zo ver weg is het ook niet. Almelo..
Maar de beschrijving die ik gaf van de fly's moeten ze zo worden uitgevoerd? Dus incline maar je armen niet horizontaal maar meer naar je middel?

Ehm nee...Dus eigenlijk probeer je een trio te regelen met je vriendin?
I'm in![]()
Gewoon vrienden..want heb er momenteel maar 1..I feel itgewoon alsof je incline flies gaat doen alleen dan wat meer vanuit onderen halen. alsof je iets over je heen gooit. ya feel me?

Lukt welHmmz, ja ga 't eens testen. Ben benieuwd of 't me een beetje lukt![]()

Waar in utrecht/nieuwegein heb je getraind en welke dag/tijdstip vind jij ideaal?maare @ marvin
het lijkt me tof om een keer een training te doenben onlangs nog in utrecht/nieuwegein geweest om met me ex-zwager samen te trainen
![]()

Ehm...mijn vertrouwde kring bestaat uit mijn vriendin (nog wel) en 1 beste vriend...thats itHelemaal niet erg om hierlangs nieuwe contacten op te doen! Je hebt iig twee dingen gemeen.. Je wil allebei om de 3 uur eten, en je trained een aantal keer p/w!
Maar waar komt deze drang tot contact zoeken buiten je vertrouwde kring vandaan?
Dus mag wel wat bij..

allemaal proper gelift?
super mooie gym maar de DB's zijn een regelrechte ramp. telt btw ook voor de ez curl stangen... maar veel en mooi apparatuur. roth traint daar ook.