MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Good work soldier! :P

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.402
hmm zoek altijd nog een echt fijne 4de oefening voor de borst. Grote kans dat er in me sportschool een instructeur naar me toekomt die dan zegt. Dat moet helemaal niet zo.
Maargoed ga het morgen toch eens proberen :)
4e oefening voor borst...hoeveel sets pak je dan in totaal?

Schijt aan de instructeur..doen wat goed voelt!:D

als tie zegt dat het fout is, vertel hem maar een oma sibil op te zoeken. die oef is btw echt ****ing heavy!
Heavy is het zeker...vond <10kg eigenlijk niet kunnen op DBB, maar voor correcte uitvoering ga ik volgende keer toch voor de echte p*ssy weights!

Yeah1;rocknana:
nice work again ...

ik ga die oma fly's ook maar weer een proberen denk ik :)
Thanks again Rob:D!
nice incline's pres
zware shit imo
Was ook zwaar, maar voelde goed gister!
Thanks Mate!

BAM! Rug knallen vandaag!:D

2, Rug + traps + achterkant schouders
Deadlift Ryan Kennelly: 5x3x177.5kg
Chin-up: 20-30 reps
Reverse grip row: 3x6-8
Single arm row: 3x6-8

Dumbbell shrugs: 5x5
Machine shrugs: 3x8-12

Bent over side raise: 4x6-12

Voeding dinsdag 15-03-2011: :meal:
6:45 30g whey + 3 pannekoeken + stroop
9:30 3 boterhammen (2 kipfilet, 1 pindakaas) + sinaasappel
11:30 1 snack-a-jack
12:30 3 boterhammen (2 kipfilet, 1 pindakaas) + appel
15:00 100g rijst + 160g kipfilet + 1 snack-a-jack
17:15 1 zakje NO-Xplode NT
17:45 Avondeten
20:00 25g dextrojuice
20:30 30g whey + 200ml soya melk light +100g rijst + 160g kipfilet
~22:30 30g nightprotein

~3350kcals: E/K/V = 255g (31%) / 395g (47%) / 80g (22%)

• #4.403
Na het daverdend succes van 'Boer zoekt Vrouw' nu even wat nieuws....

Marvin zoekt vrienden

No joke!

Allen dit is natuurlijk het debielste wat je op DBB kan neer zetten, maar ach wat the ****!

Zoals jullie zien ben ik opzoek naar nieuwe gezellige contacten bij mij in de buurt...om gewoonweg mee te lachen, chillen, iets te drinken, trainen, ouwehoeren, you name it!

ben behoorlijk breed georienteerd....

Dus...voelk jij je aangesproken en lijkt je leuk om Marvin IRL te ontmoeten...reageer dan even gezellig in mijn topic

Oja..graag beetje in de buurt van utrecht/gouda (straal van 100km zeg maar..;))

JAJA lach maar...dit is niet leuk..;)

ik zou maar een groot bord eten als dat je training gaat worden :D

• #4.405
daten :$ hihih

wtfuk je had toch een vriendin gast?

hmm, woon wel heul ver bij jou vandaan :o Keer samen trainen oid lijkt me sowieso wel vet trouwens, iemand met wat ervaring kan sowieso dan een keer naar mijn uitvoering kijken ^^
Trouwens die oma fly's moet je dan nog op wat bijzonders letten? Want op 3,24 zien ze er wat anders uit dan iets later. Je hebt je armen als ik het goed zie niet helemaal horizontaal maar iets meer naar je middel toe?

• #4.408
daten :$ hihih

wtfuk je had toch een vriendin gast?
Zie prive bericht..:o..waar woon je eigenlijk Tymen?

hmm, woon wel heul ver bij jou vandaan :o Keer samen trainen oid lijkt me sowieso wel vet trouwens, iemand met wat ervaring kan sowieso dan een keer naar mijn uitvoering kijken ^^
Trouwens die oma fly's moet je dan nog op wat bijzonders letten? Want op 3,24 zien ze er wat anders uit dan iets later. Je hebt je armen als ik het goed zie niet helemaal horizontaal maar iets meer naar je middel toe?
Oei das een goede..volgende keer even kijken..balen dat je ver weg woont

nou zo ver weg is het ook niet. Almelo..
Maar de beschrijving die ik gaf van de fly's moeten ze zo worden uitgevoerd? Dus incline maar je armen niet horizontaal maar meer naar je middel?

Dus eigenlijk probeer je een trio te regelen met je vriendin?:hornyna:

I'm in:bukkake:
:trollface:

gewoon alsof je incline flies gaat doen alleen dan wat meer vanuit onderen halen. alsof je iets over je heen gooit. ya feel me?

Hmmz, ja ga 't eens testen. Ben benieuwd of 't me een beetje lukt :D

maare @ marvin

het lijkt me tof om een keer een training te doen ;) ben onlangs nog in utrecht/nieuwegein geweest om met me ex-zwager samen te trainen :p

Helemaal niet erg om hierlangs nieuwe contacten op te doen! Je hebt iig twee dingen gemeen.. Je wil allebei om de 3 uur eten, en je trained een aantal keer p/w :D!

Maar waar komt deze drang tot contact zoeken buiten je vertrouwde kring vandaan?

• #4.419
Dat was ook wat ik me afvroeg.

Wie weet kom ik je een keer in de zomer stalken, is niet zo ver voor mij. ;)
Goed plan..maar waarom alleen in de zomer? Waar vandaan dan?

Net aan in mijn 100km straal;)

haha..:P
een keer gas geven vanuit mijn huis en je staat in Duitsland ;)
Dat denk ik wel ja:eek:
nou zo ver weg is het ook niet. Almelo..
Maar de beschrijving die ik gaf van de fly's moeten ze zo worden uitgevoerd? Dus incline maar je armen niet horizontaal maar meer naar je middel?
Ja klopt meer vanaf onder bewegen dus meer een omgekeerde incline frontraise met fly beweging;)
Dus eigenlijk probeer je een trio te regelen met je vriendin?:hornyna:

I'm in:bukkake:
:trollface:
Ehm nee...;) Gewoon vrienden..want heb er momenteel maar 1..

En omdat hier een hoop gelijk gezinde mensen dacht ik ach waarom niet...
gewoon alsof je incline flies gaat doen alleen dan wat meer vanuit onderen halen. alsof je iets over je heen gooit. ya feel me?
I feel it:D;)
Hmmz, ja ga 't eens testen. Ben benieuwd of 't me een beetje lukt :D
Lukt wel;)

maare @ marvin

het lijkt me tof om een keer een training te doen ;) ben onlangs nog in utrecht/nieuwegein geweest om met me ex-zwager samen te trainen :p
Waar in utrecht/nieuwegein heb je getraind en welke dag/tijdstip vind jij ideaal?

Lijkt mij ook wel chill btw..beetje kennis delen!:D
Helemaal niet erg om hierlangs nieuwe contacten op te doen! Je hebt iig twee dingen gemeen.. Je wil allebei om de 3 uur eten, en je trained een aantal keer p/w :D!

Maar waar komt deze drang tot contact zoeken buiten je vertrouwde kring vandaan?
Ehm...mijn vertrouwde kring bestaat uit mijn vriendin (nog wel) en 1 beste vriend...thats it:o Dus mag wel wat bij..:D

Training zit er weer op...en O mijn god wat vielen de deads zwaar! Is ook een VPR denk!

2, Rug + traps + achterkant schouders:
Deadlift Ryan Kennelly: 8x50kg, 6x100kg, 3x130kg, 2x160kg, 5x3x177.5kg
Reverse grip row: 3x8x90kg
Chin-up: 8xbw, 6xbw+2negatief, 5xbw+3negatief
Dumbbell row: 14x40kg, 12x40kg, 10x40kg

Dumbbell shrugs: 5x5x40kg
Machine shrugs: 15x71kg, 2x12x84kg

Face pull ss rear fly's: 15x46kg, 2x15x55kg SS 2x20x23kg (Pumpin')

:D

Vrienden zijn nog steeds welkom! Stuur desnoods maar een p.b. :rolleyes::P

deads are good brah :) allemaal proper gelift?

golds gym in nieuwegein :D super mooie gym maar de DB's zijn een regelrechte ramp. telt btw ook voor de ez curl stangen... maar veel en mooi apparatuur. roth traint daar ook.
ik ga al een paar weekje niet meer naar school omdat het niet wou lukken dus het lijkt erop dat ik bijna altijd wel kan :)

mijn persoonlijke voorkeur ligt op zondag om 04:00 :)

Terug
Naar boven