- Waardering
- 1.339
In elk oor eentje?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

is een optie haha, alleen links is ook nog superdude - rechts is gay toch?![]()
Oeps..heb ooit op een blauwe maandag een hele tijd geleden voordat het 'hip'werd een gaatje in m'n rechterbovenoor laten shieten..zit nu een klein diamantje in...Yes ik ben een homocoïtusuele superdude!!is een optie haha, alleen links is ook nog superdude - rechts is gay toch?![]()

Daar gaan al mijn trouwe logbezoekersWat mij betreft wel, maar zie vaak van die gare gasten met in elk oor een nep-diamantje (ik vind het er nogal verwijfd uitzien!)...

Oeps..heb ooit op een blauwe maandag een hele tijd geleden voordat het 'hip'werd een gaatje in m'n rechterbovenoor laten shieten..zit nu een klein diamantje in...Yes ik ben een homocoïtusuele superdude!!
Daar gaan al mijn trouwe logbezoekers![]()

. Redelijke lekkere training, maar erger me zoals elke superdude dat zou doen aan m'n steeds meer in de weg zittende buik, maar als ik minder ga eten val ik terug naar 85kg ofzo, wat doe ik eraan? Help!!
Not true..heb nog nooit een sikspack gezien (ok, en nog nooit goed gecut, maar massa is ook wat waard)dat buikje.. ach zeur niet zo man, ik heb je foto's gezien. valt reuze mee allemaal.
ik heb gewoon altijd een buikje, maakt niet uit hoe droog ik sta.
Als jij gaat cutten dan ben je zo weer strak
bij mij blijft er altijd iets xD
en het is toch geen strandweer meer!
Not true..heb nog nooit een sikspack gezien (ok, en nog nooit goed gecut, maar massa is ook wat waard)
Laten we zo zeggen dat ik een beetje een koelkast frame heb..maar ga eens die vacuum dingen proberen..eerst evensixpack komt wel als je goed cut.
ik heb dan alleen de bovenste 4 xD
maarja, als je echt met dat buikje zitt..puilt die uit?
misschien moet je dan vacuum oefeningen gaan doen?
en je obliques trainen, die schijnen je buikje ook wat in te houden zeg maar.

Ergens wel waar..

Laten we zo zeggen dat ik een beetje een koelkast frame heb..maar ga eens die vacuum dingen proberen..eerst even
---------- Toegevoegd om 20:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:06 ----------
Ergens wel waar..![]()
?