- Waardering
- 1.339
Toch wat cardio erbij gooien voor je buik?
Terugvallen zal niet zo snel gebeuren, wel buik minder hard laten groeien

En anders harder sleutelen aan je voedingsschema!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toch wat cardio erbij gooien voor je buik?

Optie 1: Nee!Toch wat cardio erbij gooien voor je buik?
Terugvallen zal niet zo snel gebeuren, wel buik minder hard laten groeien
En anders harder sleutelen aan je voedingsschema!![]()

Optie 1: Nee!
Optie 2: Is nodig, maar vind ik moeilijk..![]()
Cardio erbij gaat het bij mij vaak erg hard ook qua spiervelies, dan wordt ik vlak. En heb er een gruwelijke hekel aan + dat groeien en droger worden een slechte combi is! Wil eerst eens steady over de 90kg nuchter!Je hebt de pest aan cardio?
Dan toch die voeding...
Gooi de helft van de noten eruit? Scheelt al best een hoop (en volgens mij eet je er veel!)

Als ik letterlijk nu ga wegen 89.5kg ofzo, s'ochtends 88 denk..Yo Loko breezah boy!
Hoeveel kg weeg je nou dan?
Had je wel je handschoentjes aan tijdens trainen?![]()

Hmmm... dan heb ik gewoon meer onthouden dan je eet: excuses daarvoor...Cardio erbij gaat het bij mij vaak erg hard ook qua spiervelies, dan wordt ik vlak. En heb er een gruwelijke hekel aan + dat groeien en droger worden een slechte combi is! Wil eerst eens steady over de 90kg nuchter!
Ik eets gemiddeld 60g noten per dag verdeeld in 4en..lijkt me niet super veel en is me eens geadviseerd door![]()

Thanks!

).De keuze voor 60 graden is vrij simpel, ik voel me borst beter en val eigenlijk slechts terug naar 45 graden "Omdat iedereen dat doet voor upper". Tuurlijk weet ik dat een deel overgenomen wordt door schouders op 60, maar toch kan ik ehm zo beter isoleren.complete workout!
maar vind je 60 graden niet erg hoog voor inclines? je doet ook 40 zie ik...waarom doe je niet 40 als eerste en daarna nog een standje lager voor tweede exercise. op 60 is het erg veel schouder imo
buikje is een altijd een klein struikelblok. ik wil ook persee een gewicht bereiken - stabiel over de 100 - maar ga af en toe twijfelen aan m'n bulk en buik. gewoon doorgaan man! waarschijnlijk zit er ook een hoop vocht in nog enzo (bij mij wel).
eerst je streefgewicht halen kerel...daarna evalueren en plannen maken --> zomer is nog verweg

Ik heb vorige week een zak dextrose gehaald alleen zit nog een beetje te kijken hoe ik die het beste in kan nemen. In mn shake vind ik niet chill want het wordt veels te vies. Hoe neem jij het in?
Het is donderdag by the way![]()
Ik heb vorige week een zak dextrose gehaald alleen zit nog een beetje te kijken hoe ik die het beste in kan nemen. In mn shake vind ik niet chill want het wordt veels te vies. Hoe neem jij het in?
Het is donderdag by the way![]()
Neem je er nog meer bij?Ik heb vorige week een zak dextrose gehaald alleen zit nog een beetje te kijken hoe ik die het beste in kan nemen. In mn shake vind ik niet chill want het wordt veels te vies. Hoe neem jij het in?