XXL Nutrition

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
Je hebt de pest aan cardio?
Dan toch die voeding...
Gooi de helft van de noten eruit? Scheelt al best een hoop (en volgens mij eet je er veel!)
Cardio erbij gaat het bij mij vaak erg hard ook qua spiervelies, dan wordt ik vlak. En heb er een gruwelijke hekel aan + dat groeien en droger worden een slechte combi is! Wil eerst eens steady over de 90kg nuchter!

Ik eets gemiddeld 60g noten per dag verdeeld in 4en..lijkt me niet super veel en is me eens geadviseerd door???

Yo Loko breezah boy! :D

Hoeveel kg weeg je nou dan?
Had je wel je handschoentjes aan tijdens trainen? :p

Cardio erbij gaat het bij mij vaak erg hard ook qua spiervelies, dan wordt ik vlak. En heb er een gruwelijke hekel aan + dat groeien en droger worden een slechte combi is! Wil eerst eens steady over de 90kg nuchter!

Ik eets gemiddeld 60g noten per dag verdeeld in 4en..lijkt me niet super veel en is me eens geadviseerd door???
Hmmm... dan heb ik gewoon meer onthouden dan je eet: excuses daarvoor...

Dan gewoon harder je best doen zodat AL het Kcal-overschot naar je spieren gaat! :p

Goed bezig!

Vandaag is een rustdag!:D

Voeding:
8:00 200ml halfvolle melk + 35g whey + banaan, 2 beschuitjes aardbeien + visolie en multivit
9:20 4 boterhammen (2kipfilet (50g), 2 filet (30g)) + 15g notenmix
11:00 225ml magere kwark + halfblikje ananas + 15g notenmix
12:15 4 boterhammen (2kipfilet (50g), 2 filet (30g)) + 15g notenmix + appel
15:00 225ml magere kwark + halfblikje ananas + 15g notenmix + 1 boterham filet
17:30 Aardappels, bonen + vlees + 200ml magere yoghurt
Avond weet ik nog niet..

Kwark voor het slapen ftw.

ja ok..kwark zowieso;)

complete workout!

maar vind je 60 graden niet erg hoog voor inclines? je doet ook 40 zie ik...waarom doe je niet 40 als eerste en daarna nog een standje lager voor tweede exercise. op 60 is het erg veel schouder imo

buikje is een altijd een klein struikelblok. ik wil ook persee een gewicht bereiken - stabiel over de 100 - maar ga af en toe twijfelen aan m'n bulk en buik. gewoon doorgaan man! waarschijnlijk zit er ook een hoop vocht in nog enzo (bij mij wel :P).
eerst je streefgewicht halen kerel...daarna evalueren en plannen maken --> zomer is nog verweg

complete workout!

maar vind je 60 graden niet erg hoog voor inclines? je doet ook 40 zie ik...waarom doe je niet 40 als eerste en daarna nog een standje lager voor tweede exercise. op 60 is het erg veel schouder imo

buikje is een altijd een klein struikelblok. ik wil ook persee een gewicht bereiken - stabiel over de 100 - maar ga af en toe twijfelen aan m'n bulk en buik. gewoon doorgaan man! waarschijnlijk zit er ook een hoop vocht in nog enzo (bij mij wel :P).
eerst je streefgewicht halen kerel...daarna evalueren en plannen maken --> zomer is nog verweg
De keuze voor 60 graden is vrij simpel, ik voel me borst beter en val eigenlijk slechts terug naar 45 graden "Omdat iedereen dat doet voor upper". Tuurlijk weet ik dat een deel overgenomen wordt door schouders op 60, maar toch kan ik ehm zo beter isoleren.

Wat betreft die buik moet ik er maar mee dealen denk. en het is inderdaad ook een hoop vocht..je ziet gewoon een wat vreemde struktuur ontstaan vrij ondiep onder de huid, waarvan ik bijna cker weet dat dat vocht is. Maar het zit soms gewoon akelig in de weg.

Heeft iemand enig idee of ik wat aan m'n voeding kan doen zodat het cleaner is of iets dergelijks, want voor 95kg moet ik nog iets meer eten vrees ik.:eek:

Walnoten, amandelen zijn erg cleane voeding en ook nog eens goeie vetten!

Even snel de training en voeding loggen! Het is weer wielen dag vandaag! :D

Legs/Calfs & abs:
Squat: 15, 12, 10, 4x8
Legpress: 3x8-12
Single leg extention: 3x8-12
Standing single leg curl: 3x8-12

Standing barbell calfraise: 4x6-8
Toepress (imitatie seated calf): 4x10-12

Machine crunch: 4x8-12
Machine side crunch: 4x6-10

Voeding donderdag 17-09-2009:
6:30150ml magere yoghurt + 30g Cruesli + banaan + multivitamine en visolie + 200ml halfvolle melk + 30g Whey
9:00 4 boterhammen ( 2kipfilet (50g), 1 filet(15g + 1 pindakaas (15g))) + 15g notenmix pecan/amandel/pinda)
11:00 225ml magere kwark + 1 boterham filet (15g) 15g notenmix (pecan/amandel/pinda)
12:30 4 boterhammen ( 2kipfilet (50g), 1 filet (15g) + 1 pindakaas (15g)) + 15g notenmix pecan/amandel/pinda) + appel + kopje kippensoep
15:00 225ml magere kwark + 1 boterham filet (15g) 15g notenmix (pecan/amandel/pinda)+ appel
17:00 100ml melk + 15g Whey
17:30 Avondeten
20:00 37.5g dextrojuice
20:45 200ml halfvolle melk + 30g Whey (85% eiwit) + banaan en 10g notenmix
~22:30 225ml magere kwark + zoetstof + visolie

Laatst bewerkt:
Ik heb vorige week een zak dextrose gehaald alleen zit nog een beetje te kijken hoe ik die het beste in kan nemen. In mn shake vind ik niet chill want het wordt veels te vies. Hoe neem jij het in?

Het is donderdag by the way;)

Ik heb vorige week een zak dextrose gehaald alleen zit nog een beetje te kijken hoe ik die het beste in kan nemen. In mn shake vind ik niet chill want het wordt veels te vies. Hoe neem jij het in?

ik pak het gewoon met water.

Even veranderen...

Dextrose neem ik los met water (nu nog als dextrojuice van XXL) direct na de training (dus die gaat mee naar de gym evt met Creatine. Ongeveer 30/45 minuten later neem ik dan m'n Whey

Neem je er nog meer bij?
Ik heb nl. tijdens m'n training EAS, post-wo dextrojuice, glutamine en EAS, een kwartier later whey.

Als je alleen whey erbij neemt zou ik een kwartiertje tussen de 2 shakes nemen...

Terug
Naar boven