MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Jammer van je vriendin... :( Hopelijk kun je haar duidelijk maken dat ze niet hoeft te presteren bij je..

Laatst bewerkt:
Je bent niet de enigste Marvin, voorheen had ik veel meer contacten in mijn omgeving.
Heb het allemaal een beetje links laten liggen, enige wat me intresseert is BB'en/me vriendin/studie(met moeite) en gamen(srs).
Heel afentoe bel ik eens wat maten maar ook heel zelden.

Heb je ook toegevoegt btw.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.445
Jammer van je vriendin... :( Hopelijk kun je haar duidelijk maken dat ze niet hoeft te presteren bij je..
Hoop zo dat ze op tijd beseft wat we hebben opgebouwd..ze lijkt nu 100% voor haar nieuwe hobby (youtuben) en vrienden te gaan..:(

ik heb er ook maak maar 1, er hangen nog wel 3 andere goede vrienden om me heen. en de rest zijn gewoon vrienden.
Vind 1 te weinig..haha
Ga gewoon eens vaker uit en doe eens gek. Heb gisterenavond ook 3 nieuwe gasten leren kennen, waarvan 1 Nederlander:D.

Ik voeg je ff toe op msn als je tgoed vindt;)
Top...in je eentje uitgaan feels a bit ehm...ehm..strange;)
Je bent niet de enigste Marvin, voorheen had ik veel meer contacten in mijn omgeving.
Heb het allemaal een beetje links laten liggen, enige wat me intresseert is BB'en/me vriendin/studie(met moeite) en gamen(srs).
Heel afentoe bel ik eens wat maten maar ook heel zelden.

Heb je ook toegevoegt btw.
Nais Koen!:D!

Ik heb ook helemaal geen vrienden.
Van vrienden krijg je aids :p

Had je vroegah voor het BB'en wel veel vrienden?

• Like
Waarderingen: KEUN
Forever alone ftw! Ik heb er ook maar een stuk of 3 échte, en wel veel andere waar ik goed mee overweg kan ;)

Laatst bewerkt:
I don't do MSN anymore Marvin :p

• #4.451
Had je vroegah voor het BB'en wel veel vrienden?
Het komt niet door BB..BB mag soms best een beetje wijken..

Forever alone ftw! Ik heb er ook maar een stuk of 3 échte, en wel veel andere waar ik goed mee overweg kan ;)
3 is meer dan 1...forever alone dan maar, haha

I don't do MSN anymore Marvin :p
You only do DBB..;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• #4.453
Wheels and abs today!

3, Benen + buik
Squat Ryan Kennelly: 5x3x167.5kg
Bench squat: 8x3
Walking lunges: 3x6-10

Seated bb calfraise: 4x6-12
Standinbarbell calfraise: 4x6-8

+Abwork..

Voeding donderdag 17-03-2011: :meal:
7:30 30g whey + 3 pannekoeken + stroop + multivit
9:30 3 boterhammen (1 kipfilet, 1 pindakaas, 1 rosbief) + sinaasappel
11:00 1 mueslireep
12:30 3 boterhammen (1 kipfilet, 1 pindakaas, 1 rosbief) + appel
15:00 100g rijst + 160g kipfilet
17:15 1 zakje NO-Xplode NT
17:45 Avondeten
20:00 25g dextrojuice
20:30 30g whey + 200ml soya melk light +100g rijst + 160g kipfilet
~22:30 30g nightprotein

~3270kcals: E/K/V = 255g (31%) / 380g (47%) / 80g (22%)

• Like
Waarderingen: wwe
dat wordt een lekkere squat sessie !

Hoe zit t eigenlijk met de gewenning van NO-XPLODE Marf? Heb 2x met getrained en vond het wel een fijne supp.
Soms word ik er een beetje duf van, maar eenmaal aan het trainen kan ik er weer tegenaan. Gister bijv. totaal duf naar inname daarna als een beest tekeer gegaan ik was echt opgefokt op een goede manier. Wel merk ik als ik no-x of iets heb genomen voor een training dat ik super veel naar de wc moet en liters water drink, totaal uitgedroogt.

jij gaat dood vriend :) haha die squats worden echt sick :P

• #4.458
dat wordt een lekkere squat sessie !
Dat zeker!:eek:
Haha, vrienden zoeken die je niet anaal vernederen :rolleyes:

Hoe zit t eigenlijk met de gewenning van NO-XPLODE Marf? Heb 2x met getrained en vond het wel een fijne supp.
Kan ik nog niet veel over zeggen...vanavond wordt pas het 4e zakje! Weet wel dat ik het echt het besten ruimschoots na een maaltijd moet nemen en eigenlijk niet er voor of tijdens..;)
Soms word ik er een beetje duf van, maar eenmaal aan het trainen kan ik er weer tegenaan. Gister bijv. totaal duf naar inname daarna als een beest tekeer gegaan ik was echt opgefokt op een goede manier. Wel merk ik als ik no-x of iets heb genomen voor een training dat ik super veel naar de wc moet en liters water drink, totaal uitgedroogt.
Heb ik ook...en instant kakken ongeveer 5 minuten erna al:eek:
jij gaat dood vriend :) haha die squats worden echt sick :P
Ik ga inderdaad dood:(

Haha ja dat en me blaas legen zo kan ik soms 4 a 6 wc bezoekjes brengen in een training.

• #4.460
Haha ja dat en me blaas legen zo kan ik soms 4 a 6 wc bezoekjes brengen in een training.
Ik heb dat na en tijdens trainen zowieso altijd! Ik drink bijna 2L water tijdens trainen en NO-Xplode neem ik daarvoor al met 800/900ml:eek:

Training zit erop!:D

3, Benen + buik:
Squat Ryan Kennelly: 8x60kg, 5x100kg, 3x130kg, 2x150kg, 5x3x167.5kg (3e set, 3e hh zakte ik bijna door m'n poten heen!)
Bench squat: 8x3x90kg
Walking bb lunges (totaal aantal stappen x totaal gewicht): 20x62.5kg, 14x72.5kg, 12x72.5kg

Standing barbell calfraise: 6x15x100kg (Keihard knijpen, 2 sec. vast houden on top!)

Swissbal rollout: 3xveel reps
Swissball planck: 2 sets
Swissball crunch: 2x15+

Tevreden!:D:D

Terug
Naar boven