MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.421
deads are good brah :) allemaal proper gelift?

golds gym in nieuwegein :D super mooie gym maar de DB's zijn een regelrechte ramp. telt btw ook voor de ez curl stangen... maar veel en mooi apparatuur. roth traint daar ook.
ik ga al een paar weekje niet meer naar school omdat het niet wou lukken dus het lijkt erop dat ik bijna altijd wel kan :)

mijn persoonlijke voorkeur ligt op zondag om 04:00 :)
Like 04:00 in the morning?

Wat kost golds voor een losse training? En wat heb je op de planning staan?

Deads waren redelijk proper, onderrrug voelt nog goed hoewel die wel iets opbolde IMO:(..maar denk dat ze zeker nog proper te noemen zijn:thumbs:

Ik heb die oma fly's gevoeld hoor shit zeg:P
Almelo is trouwens 94km van jou woonplaats ^^

lekker die deadjes.....en de rest ook natuurlijk:)

• #4.424
keertje samen trainen oid. Denk alleen dat mijn sportschool niet aan jou gewichten voldoet:P Mjah lijkt me handig om eerst eens keertje samen te trainen ofzo, wie weet mogen we elkaar namelijk helemaal niet ;)

• #4.426
keertje samen trainen oid. Denk alleen dat mijn sportschool niet aan jou gewichten voldoet:P Mjah lijkt me handig om eerst eens keertje samen te trainen ofzo, wie weet mogen we elkaar namelijk helemaal niet ;)
Sounds like a plan..word wel in het weekend dan denk...
maar kan evt. ook even vrij nemen als jij graag doordeweeks traint...trainen hebben we in ieder geval gemeen, haha

lekker DL marvin nice!!

Sounds like a plan..word wel in het weekend dan denk...
maar kan evt. ook even vrij nemen als jij graag doordeweeks traint...trainen hebben we in ieder geval gemeen, haha

Haha daarom, ik kan ook met 8/10 mensen redelijk goed opschieten hoor, meeste vinden me alleen soms te rustig:rolleyes:
Als we door de weeks gaan kan ik wel naar jou komen (met trein, heb geen rijbewijs) Weekend vind ik ook prima is alleen de sportschool tot half 3 open. En als ik een beetje lief vraag daar kan je gratis naar binnen.

Like 04:00 in the morning?

Wat kost golds voor een losse training? En wat heb je op de planning staan?

Deads waren redelijk proper, onderrrug voelt nog goed hoewel die wel iets opbolde IMO:(..maar denk dat ze zeker nog proper te noemen zijn:thumbs:

jazeker :) heerlijk!

10 euro ;) ik heb vrij weinig op de planning :D

marvin....waddup man? wat is dat met je vriendenverzoeken? je kan altijd in utrecht langskomen - dat weet je! trainen kan...maar als je wilt stappen ofzo ben je ook welkom

• #4.432
Haha daarom, ik kan ook met 8/10 mensen redelijk goed opschieten hoor, meeste vinden me alleen soms te rustig:rolleyes:
Als we door de weeks gaan kan ik wel naar jou komen (met trein, heb geen rijbewijs) Weekend vind ik ook prima is alleen de sportschool tot half 3 open. En als ik een beetje lief vraag daar kan je gratis naar binnen.
Kom ik wel een keer in het weekend naar jou dan..Oudewater is niet echt lekker bereikbaar;)
jazeker :) heerlijk!

10 euro ;) ik heb vrij weinig op de planning :D
4 uur sóchtends..chill?

marvin....waddup man? wat is dat met je vriendenverzoeken? je kan altijd in utrecht langskomen - dat weet je! trainen kan...maar als je wilt stappen ofzo ben je ook welkom
Relatie is een beetje naar de knoppen aan het lopen...:( Mijn vriendin weet het even niet meer:(

Ehm waar ga je altijd stappen (al ben ik daar al wel een beetje uit, haha) Maar lijkt me chill!

Btw hier even mijn msn (anders wordt het hier een behoorlijk slow chat):
marvinxxx@hotmail.com
:D

Heavy shit bro :D

Okj, is prima ik voeg je wel even toe op msn, overleggen we daar wel

@Skatermarvin, sterke deadlift man!

Betreft, meeten kan pas keer in de zomer vanwege studie en andere hobby's zo hou ik weinig vrije tijd over.

Kom ik wel een keer in het weekend naar jou dan..Oudewater is niet echt lekker bereikbaar;)
4 uur sóchtends..chill?

Relatie is een beetje naar de knoppen aan het lopen...:( Mijn vriendin weet het even niet meer:(

Ehm waar ga je altijd stappen (al ben ik daar al wel een beetje uit, haha) Maar lijkt me chill!

Btw hier even mijn msn (anders wordt het hier een behoorlijk slow chat):
marvinxxx@hotmail.com
:D

Ready to be stalked?:D:D

2t.: ****ed up van je gf man, toen ik laatst dat filmpje zag, leek 't allemaal zo leuk :).

Laatst bewerkt:
Tof dat jullie samen gaan trainen, is wel gezellig denk ik zeker omdat jullie elkaars log zo gevolgt hebben. Helaas woon ik wat te ver weg daarvoor..

Nice deads man

edit: K*t dat het niet goed gaat met je relatie broh. he je msn adden..;)

• #4.438
Yes!

Okj, is prima ik voeg je wel even toe op msn, overleggen we daar wel
Top!:D

@Skatermarvin, sterke deadlift man!

Betreft, meeten kan pas keer in de zomer vanwege studie en andere hobby's zo hou ik weinig vrije tijd over.
Geen probleem, zomer is chill!

Ready to be stalked?:D:D

2t.: ****ed up van je gf man, toen ik laatst dat filmpje zag, leek 't allemaal zo leuk :).
I'm ready to be stalked! Het is ook nog leuk...althans dat vind`ik...Zei heeft het gevoel te moeten presteren bij mij..terwijl ze enkel zichzelf moet zijn..:(

Tof dat jullie samen gaan trainen, is wel gezellig denk ik zeker omdat jullie elkaars log zo gevolgt hebben. Helaas woon ik wat te ver weg daarvoor..

Nice deads man

edit: K*t dat het niet goed gaat met je relatie broh. he je msn adden..;)
Add maar WWE! Hoe meer DBB hoe meer vreugd;)

Na het daverdend succes van 'Boer zoekt Vrouw' nu even wat nieuws....

Marvin zoekt vrienden

No joke!

Allen dit is natuurlijk het debielste wat je op DBB kan neer zetten, maar ach wat the ****!

Zoals jullie zien ben ik opzoek naar nieuwe gezellige contacten bij mij in de buurt...om gewoonweg mee te lachen, chillen, iets te drinken, trainen, ouwehoeren, you name it!

Niks mis met zo'n oproep, maar realiseer je dat niemand meer echte vrienden heeft dan een stuk of 3, althans, zo ziek ik het.

• #4.440
Terug
Naar boven