- Waardering
- 751
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mwoah weet niet..pfff zware training man, die lunges springen er ook goed uit.....poten moeten goed vol zijn!!
ben ook wel tevreden met jou.....contest weer van de zomer?

Yes! Wel gehaald...even erover heen zetten en knallen!

Ik denk dat je gewoon je beeld moet bijstellen over hoe je er uitziet na een cut, want massa verlies is echt zwaar overdreven als je je eiwit inname hoog houd.Mwoah weet niet..
moet eerst eens uitvogelen hoe ik mezelf echt goed droog krijg met enigsinds massa behoud..![]()
Ok, ok..heb jack shit aan VVM..Ik denk dat je gewoon je beeld moet bijstellen over hoe je er uitziet na een cut, want massa verlies is echt zwaar overdreven als je je eiwit inname hoog houd.

Is totaal aantal stappen...Lekker Marvin! en dan nog eens box squats erachter aan.
Die BB-lunges, zijn dat het aantal stappen p.been of tel je links/rechts samen op?

Dat zeg ik helemaal niet..
Maybe you're right!Dat zeg ik helemaal niet..
Maar je loopt altijd maar een beetje te zeiken over genen en dat je al je massa verliest tijdens het cutten, dat is gewoon bullshit man. Vooral als je je er teveel op gaat focussen lijkt het alleen maar erger. Ik zou zeggen ga niks fancy's doen met cutten deze keer maar blijf lekker trainen zoals je normaal doet en eet gewoon wat minder en doe niet te moeilijk met carbs cyclen dit en dat.

++pfff zware training man, die lunges springen er ook goed uit.....poten moeten goed vol zijn!!
ben ook wel tevreden met jou.....contest weer van de zomer?
Haha...en dan mag je ook de barbell eerst cleanen..Wat een zieke training man! Haha die lunges ook, kdenk dat ik meteen door mijn poten knak![]()
Yes!

Thanks maat!
Thanks Dennis Ben er ook tevreden over..en het word maar zwaarder en zwaarder!
Zolang zijn macro's kloppen gaat dat echt niet veel uit maken.no offense marvin, maar als je deze zomer goed droog wilt staan moet je gewoon af van die avondmaaltijd waar je geen invloed op hebt - je weet wel waar ik op doel.
heft in eigen handen en dan is er veel mogelijk man!
beentrainingen van jou blijven onnozel![]()
Lijkt mij niet dat 1 avondmaaltijd het verschil gaat maken. Mits je podium ambitie's hebt.
Of ik mis het punt waarop sjaak doelt, dan kan ik het niet weten.
aangezien marvin zelf aangeeft na te moeten denken hoe hij droger kan staan t.o.v. van vorig jaar, waar hij uiteindelijk dus niet heel tevreden over was, dan is wat ik aangeef een simpele stap om te zetten - niet meer niet minder.Zolang zijn macro's kloppen gaat dat echt niet veel uit maken.