- Waardering
- 23.887
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 17%
+1 karma voor je prioriteitenEn gister was een heel karige push workout. De vrouw was vrij, dus andere prioriteiten..

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
+1 karma voor je prioriteitenEn gister was een heel karige push workout. De vrouw was vrij, dus andere prioriteiten..

Over prioriteiten gesproken..gister weer vreten en zuipen..

Klopt..
Yes, dat is Cavenman style. Vreemgenoeg verbrand die nauwelijks en blijft er indien je dat goed doet er ook nauwelijks iets aanhangen. Maar het karameliseerd wel op een heel andere wijze, wat dan weer een andere smaak gaf. Was wel een leuk experiment.

)
)
)
)
(Alle apekoppen opgegeten helaas..)
Ik ken het.Man, wat is dat kut om zonder ruggegraat thuis te werken..echt overal ligt vreten hier in huis, van chocolade tot, drop, zoete snoep, koek en chips..

Tja, ik heb ook nog een vrouw in huis die het haalt en/of tevreden gehouden moet wordenIk ken het.
Koek, chocola, drop is allemaal op hier en ik koop het niet meer bij![]()

Ja, irritant en die schijnt er geen pondje zwaarder van te worden toch? Of is ze alleen een feeder voor jou en eet ze het niet zelfTja, ik heb ook nog een vrouw in huis die het haalt en/of tevreden gehouden moet worden

Mijn vrouw kan iets beter maat houden dan ik zeg maar. Die is er na een paar snoepjes bijvoorbeeld wel klaar mee..dan zit ik nog met die bodemdrangJa, irritant en die schijnt er geen pondje zwaarder van te worden toch? Of is ze alleen een feeder voor jou en eet ze het niet zelf![]()

bodemdrang, die ga ik onthoudenMijn vrouw kan iets beter maat houden dan ik zeg maar. Die is er na een paar snoepjes bijvoorbeeld wel klaar mee..dan zit ik nog met die bodemdrang![]()
Kende je die nog niet? Ik vermoed dat het zelfs in het woordenboek staat..

)
)
)
), 7
)
) - 8kg: 15, 15 (nipt
), 14 (1f.
) - 8kg: 22, 20, 17 (pumped as F*ck!
)
(Kort maar krachtig*)Nou, mag eigenlijk ook niet klagen. Buiten mijn buikvet zien zowaar mijn benen er best goed uit..trainingsgewicht-progressie gaat best lekker vind ik zelf!

Gelukkig weeg je dan wel weer iedere 5 gr rozijnenToch maar weer even wegen vanmorgen...was een maand geleden![]()

hoe doe je bss met mmc?
In zekere zin..als ik kijk hoe ik me de laatste tijd gedraag..Gelukkig weeg je dan wel weer iedere 5 gr rozijnen
Maar schade viel dus mee.
Focussen..Ik denk oprecht dat wanneer ik niet rete-zwaar ga ik zelfs mijn focus kan verleggen van mijn voor naar achterste been en vice versa. Ga je zwaar, wordt dat lastiger, maar indien je het opbouwd sluit ik niet uit dat het mogelijk is..