- Waardering
- 23.887
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 17%
Kreeg je een acute aanval van geenzinnitus?Raad eens wie er thuis alleen fysio rehab oefeningen heeft gedaan op zijn pull dag?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kreeg je een acute aanval van geenzinnitus?Raad eens wie er thuis alleen fysio rehab oefeningen heeft gedaan op zijn pull dag?
Van 0.0 ondervind ik ook geen last

Ja zo iets, en toch ook weer druk op (thuis)werk..
I see what you did there..
), 15, 15 (lekker
)
)
)
)
), 10 (2f.
)
)
), 12 (2 flink forced
)
)
), 3 (geen spotter, dus rustig aan..)

(ach, mocht niet klagen..)De zondag ook een soort mijn best gedaan. Ik ga weer even niet meer squatten. Om 1 of andere reden krijg ik daar een enorm litteken van op mijn rug. Hoe ik die barbell ook plaatst, het blijft ellende. Verder was er vandaag ook nog een powerlifter bezig in het squatrack, dus kon het zowiezo al niet..

)
)
) ss 30kg: 12, 12, 12 (beetje spelen met tempo's)

(Beetje wijvige oefening keuze, maar was prima
)

Dat viel nog wel mee toch, maar het 'enorm litteken op je rug' misschien wel een beetje

In het weekend zowieso niet meer, en doordeweeks ontbijt ik alleen laat (10:30-11:00, maar ook niet altijd). In de avond probeer ik na 20:30 niet meer te eten, maar dat is tegenwoordig ook vaak een puinhoop.
Tja, ik ben nu eenmaal best ijdel..en dan wil je niet 'lelijker' worden in de jacht op grotere benen..Dat viel nog wel mee toch, maar het 'enorm litteken op je rug' misschien wel een beetje![]()

Tegenwind => extra calorieën => meer snoepWe kunnen wel vaststellen dat het vandaag geen fietsweer is![]()
LOL, dat dan weer wel

Klopt, maar had ook al gepland te gaan sporten. De tent waaide nog net niet weg daarWe kunnen wel vaststellen dat het vandaag geen fietsweer is![]()

Hmm, dat klinkt dan wel weer goed...

)!
), 13 (2f.
) ss 54kg: 12 (2f.), 12 (2f.
)
) ss 47kg: 12
)
)
)
(matig!)
)
)
), 6 (man, man..
)
)
) ss Bw+10kg: 12
) ss Bw+10kg: 10 (pff
)
)
), 12 (3f.
)
) ss 10kg: 12, 12, 12 (2f.
)

(lekker workout!)
) ss 8kg: 12
) ss 8kg: 12
), 10 (3f.
) ss 8kg: 12, 14 (pumped
)
(Trok natuurlijk nergens op..)
(Geen 5, maar 4 bao buns gegeten, pan leeg, maar volgende keer wel iets minder chilli vlokken..
)Was ook super! Eergister weer vreten en zuipen en gisteren weer gebak op werk..