- Waardering
- 8.521
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat is er lopend skelet dat je dr bent?
Een skelet heeft tenminste een ruggengraat
Is goed botje
Was het ook! Ga ik zeker nog eens maken!

Dat is ook wat waard..

Wat is deze? Is het kuurseizoen weer begonnen of zijn mensen gewoon onvriendelijk tegen elkaar?
)
)
), 12 (2 flink forced
), 10 (2f.
)
)
)
)
)
), 12 (2 flink forced
)
)
(had nog wel iets meer willen doen..)Denk zolang het niet plate-loaded is je je niet moet blind staren op leg exstension machines, maar dat zeg je gelukkig zelf ook alNou zijn leg extension machines niet helemaal vergelijkbaar, maar 70 kg is flink hooren goeie bulgarians
![]()

Heel veel ligt aan de hefboom. Ik moet mijzelf met 45 kg vasthouden aan de zitting, anders druk ik mijn lichaam omhoog ipv het gewichtDenk zolang het niet plate-loaded is je je niet moet blind staren op leg exstension machines, maar dat zeg je gelukkig zelf ook al![]()

Meer eten Neet, meer etenHeel veel ligt aan de hefboom. Ik moet mijzelf met 45 kg vasthouden aan de zitting, anders druk ik mijn lichaam omhoog ipv het gewicht![]()

)
)
), 8 (pittig
), 9 (2f.
)
), 14 (3f.
)
)
), 10 (2 flink forced..)
)
) ss 47kg: 10 (2f.) + nog 1 set licht met TUT + sqeez

(en toen was het tijd voor terras!)Neeeeee ....

met 75 kg trek je jezelf ook bijna de lucht in lijkt me....Machine pulldown:
33kg: 20
47kg: 15 (top MMC)
61kg: 15 (top)
75kg: 10 (2f.), 8 (pittig
), 9 (2f.
)
Goede vooruitzichten!Neeeeee ....
Woensdag wel de eerste terrassessie van het seizoen gehad met bitterballetjes en foute happen..... heerlijk weer hoor
met 75 kg trek je jezelf ook bijna de lucht in lijkt me....
Echt hoor!

)
)
)
), 12
)
), 12 (4 flink forced
)
), 8+4 alternate ss 3kg: 20, 20
) ss 3kg: 20
(Voelde als veel meer..
)
)
)
)
)
)
)
)
)
), 12 (2f.), 12 (2f.), 10 (3f.
t*ring!)
), 12 (3f.
)

(Nu ik het allemaal zo op schrijf was het eigenlijk best een goede training! De palmboom was gewoon erg zwaar en moest in een gat met een diameter van 70cm en 70cm diep..
)Ik wou toch zeggen, FSQ, RDL + leg ext. heel netjes toch. Alleen die ham curls zijn een beetje huilenNu ik het allemaal zo op schrijf was het eigenlijk best een goede training!

Was al over mijn gereserveerde tijd heen..dus heb maar gewoon gedaan met wat er nog aan hingIk wou toch zeggen, FSQ, RDL + leg ext. heel netjes toch. Alleen die ham curls zijn een beetje huilen![]()