ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.914
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Alcohol ook 😛Of het echt nuttig is weet ik niet, maar het voelt wel goed
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alcohol ook 😛Of het echt nuttig is weet ik niet, maar het voelt wel goed
Precies

)
), 10 (2f.), 10 (idem
)
)
), 12 (3 flink forced
)
)
)
)
)
)
)
), 6+dropset (10x15kg
)

(toch stiekem wel blij met deze workout!)
Waar ga je in godsnaam naar toe, dat jij daar zou opvallen als te dik, SomaliëOver precies 10 dagen ga ik op vakantie en moet toch eerlijk bekennen dat ik nog niet bepaald veel heb gedaan om wat minder dik te worden..en de komende dagen worden geen haar beter..

Egypte..beetje vreten, beetje zuipen, beetje snorkelen..Waar ga je in godsnaam naar toe, dat jij daar zou opvallen als te dik, Somalië![]()
Egypte..beetje vreten, beetje zuipen, beetje snorkelen..
Leuk vooruitzicht als het weer hier miserabel is. En in die landen is een buikje een teken van welvaart en gezondheidEgypte..beetje vreten, beetje zuipen, beetje snorkelen..

Heerlijk dit

Dat is dan ook weer zoLeuk vooruitzicht als het weer hier miserabel is. En in die landen is een buikje een teken van welvaart en gezondheid![]()

), 10 (2f.
), 9 (2 flink forced..)
)
)
)
)
), 10 (4 flink forced
)
)
) ss 7kg: 12+6 met 2 armen
(Beetje karig..)
), 11 (2 flink forced..beetje moeizaam:O)
)
), 10 (2f.)
)
)
)
)
)
)

(Prima om weer te beginnen na 8 dagen niks doen)
), 10 (paar licht forced
)
)
)
)
), 12 (4 flink forced
)
)
)
)
)

(Ik had duidelijk tijd en energie teveel zaterdag
)
)
)
)
)
), 10 (2f.
)
)
)
), 11 (2 flink forced
)
)

(Ondanks dat squats tegenwoordig om te janken zijn was dit een lekkere workout..)
Waar is je mind mosselkonnexie nou?- Rhomboids moeten sterker --> Hoe? Mijn lats lijken bijna alle oefeningen te overpoweren

Die is dus prima, maar niet wanneer ik oefeningen zwaar uitvoer

Eens kijken, of er iets specifieks is (want mmc)Marvin, miss heb je hier wat aan:
![]()
The 10 Best Exercises for Stronger Rhomboids – Fitness Volt
The rhomboids aren't a big muscle, but that doesn't mean they aren't important. We reveal the ten best exercises for working your rhomboids.fitnessvolt.com