- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen straf toch met dit weer?Vandaag een rustdagje!
Of althans..alleen strafcardio!
#zuivelisdedduivelOns vreten lijkt best veel op elkar, behalve dat ik kwark neem en jij kip. Noten zijn top![]()

Nou, die dag stond er windkracht 1000 staat me bij..qua temperaturen is het verder goed te doen!
)
)
), 12 (3f.
)
)
), 12 (rammen!
)
)
)
), 10+zooitje hammer curls, 9+zooitje hammer curls (
)

(Was prima!)Nou, dat viel eigenlijk wel mee..uiteraard ook niet in een uurtje klaar, maar heb de tijd op zaterdag.Halve ochtend in de gym geweest als ik naar dat aantal oefeningen kijk![]()
)
)
)
)
)
), 25, 25 (Au!
), 29 (op=op
)
), 12
)
(Slappe hap, maar wel voldaan..)
), maar dat verloopt vooralsnog niet helemaal zoals ik wil..

(~850kcals)Ja, is puur voor wat bite die rozijnen. Als ik er meer in doe vind ik vaak niet lekker. Hoewel ik ze los wel graag eet..5 gr rozijnen, zijn dat niet 5 rozijnen ofzo? haha
Voor mij wordt het ook nog een opgaven om vanmiddag naar de sportschool te fietsen (8,5 km verderop)

Kan me er iets bij voorstellen

Het antwoord is ja, maar daarna ging er IT technisch iets mis..en nu kan ik me er niet meer toe zetten naar de gym te gaan. Gelukkig was vandaag een extra workout, dus is geen issue.Maar mocht die op tijd vertrekken, dan ga ik nog even naar de gym.
Haha, echt hè
)
), 10 (laatste 2 fucking moeizaam
)
)
)
), 10 (idem, rammen!
)
)
)
)
)
)
)
), 11 (op=op
)
)
), 10 (3f.
)

(Best tevreden!)Dat ligt aan je zelf, als je bergwandelingen maakt, of een fietsje of zelfs skates huurt kan je met een betere shape terugkomenMaar weer even loggen..cutten is en gaat kut..Maar goed, na 2 dagen vakantie is het toch weer verknald.

Dat zegt toch helemaal niks zoiets? Elk apparaat is anders. Op de ene leg curl doe ik 25 kg en op de andere 100 kg. Lekker boeiendBen ook blij dat je geen leg curls met 65 kg of zo doet, als ik mensen dat zie doen dan schaam ik mezelf altijd zo![]()

Is ook weer zoDat zegt toch helemaal niks zoiets? Elk apparaat is anders. Op de ene leg curl doe ik 25 kg en op de andere 100 kg. Lekker boeiend![]()

Klopt, alleen gaat mijn vakantie vermoedelijk niet zo verlopen..Dat ligt aan je zelf, als je bergwandelingen maakt, of een fietsje of zelfs skates huurt kan je met een betere shape terugkomen
Training dan wel weer prima. Ben ook blij dat je geen leg curls met 65 kg of zo doet, als ik mensen dat zie doen dan schaam ik mezelf altijd zo![]()

Ook weer waar..zo hebben we momenteel en vreselijk extension. Ik kan daarop met moeite 50kg en het loopt voor geen meterDat zegt toch helemaal niks zoiets? Elk apparaat is anders. Op de ene leg curl doe ik 25 kg en op de andere 100 kg. Lekker boeiend![]()

Haha, die had ik ook al opgeslagenWeet niet waarom maar moest bij dit plaatje aan jou denken
![]()

Daar refereerde ik ook naarWeet niet waarom maar moest bij dit plaatje aan jou denken
![]()

Scherp!