Balen zeg dat het zo lang duurt. Cupping ben ik een beetje gereserveerd over, maar over dry-needling ook en dat heeft bij mijn ruge rugpijn wel enorm geholpen. De twwede keer verboog de naald helemaal omdat er 2 spierlagen gingen verschuiven tov elkaar. Die kon die weggooien

Foamrollen kan wel lekker ontspannend werken (na initiele pijn)
Het is nogal een neverending story..wordt ook steeds weer opgegeven. Merkte nu ook aan de sportmassage en cupping dame dat ze niet helemaal weet wat ze er mee moet
Verder vrijdag met de personal trainer van mijn maat mee getraind (crossfit). Die zou ook nog naar mijn schouder kijken. Was een uitdagende WOD, en er was niks mis met mijn schouder mobiliteit.
Wel lijkt het erop dat alle stabiliserende spieren wat slap zijn, dus ga op zijn advies een beetje instabiliteit probern in te brengen. Hij kon mogelijk nog wel meer voor me betekenen, maar dat is zowel financieel al qua tijd een behoorlijke investering..dus nu eerst hier maar mee aan de slag..
De WOD was een buddy workout welk we zo snel mogelijk uit moesten voeren. Bestond uit de volgende 3 onderdelen:
WOD:
1) 3 x touwklimmen
2) 20 stappen overheid lunges (met waterbag)
3) Yoke walk (1x de zaal afstand)
Alles 3x binnen zo kort mogelijke tijd
Wanneer ik bezig was met nummer
1, moest mijn maat wachten en pas wanneer ik klaar was kon hij starten met
2 en ik klaar gaan staan bij
3
Zo deed ik 1, 3, 2, 1, 3, 2, 1, 3 , 2 en mijn maat 2, 1, 3, 2, 1, 3, 2, 1, 3
Daarna nog 60kcals totaal op de echo/assault bike (om en om 15 kcals), daarna was ik zo goed als overleden

en was ik enorm blij dat ik geen preworkout had genomen

Dat touwklimmen was het allerkutst..ik kon dat vroeger al niet fatsoenlijk..het was ook nog een ruw dik touw, dus heel mijn handen waren naar de klote!
Rating:

(
Best leuk...voor 1x 
)
Op zaterdag benen getraind (waaronder OH kettlebell bulgarian split squats) en gisteren pull, maar geen zin om te loggen verder.
Vanmorgen weer braaf naar mijn werk gefietst, was wel weer nodig na alle gevreet en gezuip..
Strafcardio, naar werk fietsen (totaal):
~29km / ~90min / ~700-800kcals
En de voeding..
Voeding, maandag 27-06-2022:
6:15 2 koppen koffie
Post-cardio: 5g BCAA (
GoodGameNutrition)
9:00 2 koppen koffie
10:30 40g whey isolaat (
XXL) + 20g notenmix + multivit + vit D
13:30 150g kipfilet + 100g mexicomix + blik Bang Energy
15:00 150g kipfilet roasted paprika + 100g mexicomix + 10g notenmix