- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Zo dat is lang geleden! Hoe gaat het nu dan?
Goed hoor Marv, Lees nog steeds wel mee overal maar ik log zelf niet meer.
En met de klachten welk je toentertijd had? Staat me niet helemaal meer bij wat..(evenwicht? ogen? Schouder)Goed hoor Marv, Lees nog steeds wel mee overal maar ik log zelf niet meer.
Omg sterf je niet helemaal af met nog geen 2k cal? En dan dat lichaamsgewicht?Vandaag een uitje/etentje van werk, dus maar op de fiets gegaan..
Strafcardio, naar werk fietsen (totaal):
~29km / ~90min / ~700-800kcals
Voeding, woensdag 18-05-2022:
6:15 2 koppen koffie
Post-cardio: 5g BCAA
9:00 2 koppen koffie
10:30 40g whey isolaat (XXL) + 20g notenmix + multivit + vit D
13:30 150g kipfilet + 100g mexicomix + blik Bang Energy
15:00 150g kipfilet roasted paprika + 100g wok verde mix + 10g notenmix
17:30 Avondeten (~850kcals)
Intra-cardio: 5g BCAA (DutchGiantNutrition)
20:30 35g nightprotein (XXL)
~1775kcals, E/K/V = 205g (46%) / 95g (21%) / 65g (33%)
Verder nog even op de weegschaal gaan staan vanmorgen..ben weer niet bepaald mijn best aan het doen voor mijn vakantie...
Weging & meting (11 dagen voor vakantie):
Gewicht: 81.5kg
Taille: 75.8cm
Zo heb ik dus vanavond een etentj, komen er morgen vrienden BBQ'en en een drankje doen en heb ik volgende week donderdag nog een BBQ..![]()
Evenwicht had uiteindelijk te maken met teveel trainen en te weinig eten. Ik was te gefixeerd op m'n sixpack en droog worden. Uiteindelijk met de ambulance naar het ziekenhuis na 3x wegvallen op het werk, dat was even een harde les. Weeg nu flink wat meer zonder duidelijke sixpack maar voel me weer 18.En met de klachten welk je toentertijd had? Staat me niet helemaal meer bij wat..(evenwicht? ogen? Schouder)
)Moest lachenik ga er niet dood aan (of ik moet een auto van rechts over het hoofd zien)
Jawel, maar dit is meestal enkel geplande voeding..Omg sterf je niet helemaal af met nog geen 2k cal? En dan dat lichaamsgewicht?

Goed om te lezen, dat in ieder geval 2 van de klachten weg zijnEvenwicht had uiteindelijk te maken met teveel trainen en te weinig eten. Ik was te gefixeerd op m'n sixpack en droog worden. Uiteindelijk met de ambulance naar het ziekenhuis na 3x wegvallen op het werk, dat was even een harde les. Weeg nu flink wat meer zonder duidelijke sixpack maar voel me weer 18.
Rechteroog was het, is progressief en wordt steeds slechter maar ik ga er niet dood aan (of ik moet een auto van rechts over het hoofd zien)
Schouder is helemaal ok nu trouwens.

De wetenschap vind vast wel een verborgen klacht.Jawel, maar dit is meestal enkel geplande voeding..
Dat loopt tegenwoordig regelmatig uit de hand. Vroeger ging het alleen in de weekenden fout, en at ik eindstand netjes op onderhoud
Goed om te lezen, dat in ieder geval 2 van de klachten weg zijn
En meer eten is stiekem toch ook wel lekker
![]()

Je moet tegenwoordig ook erg uitkijken met champagne kurken.
Ojee..

WhahahahaJe moet tegenwoordig ook erg uitkijken met champagne kurken.
Ik had geen zin om mijn berekening aan te passenAls jij met een etentje van werk 850 cals binnen krijgt doe je dat heel netjes. Of reken je vloeibare calorieën niet mee?![]()

Oei, zeker een harde les. Beter maar focussen op GEZOND fit worden/blijven.Evenwicht had uiteindelijk te maken met teveel trainen en te weinig eten. Ik was te gefixeerd op m'n sixpack en droog worden. Uiteindelijk met de ambulance naar het ziekenhuis na 3x wegvallen op het werk, dat was even een harde les. Weeg nu flink wat meer zonder duidelijke sixpack maar voel me weer 18.
Rechteroog was het, is progressief en wordt steeds slechter maar ik ga er niet dood aan (of ik moet een auto van rechts over het hoofd zien)
Schouder is helemaal ok nu trouwens.

Ik heb geloof ik weinig gemist in 3 wekenVandaag een uitje/etentje van werk, dus maar op de fiets gegaan..
Strafcardio, naar werk fietsen (totaal):

Deze vakantie niet, was ook niet het doel.Doe jij op vakantie ook nog andere dingen naast vreten en zuipen?![]()