- Waardering
- 1.077
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klopt...weak chest..strong delts..ik vind je incline een beetje matig net opzichte wat je weer met je DB shoulder press weg drukt...
Thanks Bart..welke foto's doel je op..Sodeju ik heb ff die foto's bekeken maar sodeju, not bad!

Haha Thanks!
Jij bent anders ook behoorlijk big!

WedstrijdenMwah ik was kei big in de vorm van pig style, heb nu een frigging jaar gecut en nu begin ik met big worden in de goeie vorm
Maar ik ga je volgen dude, wanneer wedstrijden dan?
Dan moet er eerst nog een 10kg VVM opgeplakt worden..WedstrijdenDan moet er eerst nog een 10kg VVM opgeplakt worden..

Hmm...Ow eind van het jaar, BAM en hoppa!
Ik doe je wel aanmoedigen hier, hup eten jij!
Chris als in Kwarkmixer?artemis cup
met een beetje geluk kom je in klasse samen met chris haha
Thanks!

Schema duurt nog 6 trainingen = 2 weken...en nog geen nieuwe bedacht..hoelang duurt dit schema nog trouwens? En al plannen voor een nieuwe?
Thanks Rob!Hehehehe ... wie een avatar van superman heeft, kan het maar beter waarmaken ook
Good job there mate. Net veel reps nog op je DB press na dat benchen

Niks mis met snack-a-jacks...behalve de suikersIk denk dat ik ook maar eens aan de snack a jacks ga, dan lift ik ook even 200kg met DL'en ghehe.
Succes alvast M
(= de helft)Ryan Kennely is een van de sterkste benchers ter wereld...hij ontwikkelde hiervoor een 10 weekse set-up om vanuit je oude 1RM een nieuwe 1RM te zetten of eigenlijk zelfs X xNieuwe 1RM (waarbij X > 1)Mooie Deadlift maaruh, is dat aparte stijl of zo omdat er Ryan achterstaat?
Zou ik ook wel aardig vinden