hendrie
Huge Freak
- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jup...maar was de bedoeling dat ik gewoon 6x2 zou doen!Dus van de 6x 2 met spot en 4 zelf. Nice toch?
Doe je trouwens paused, en waar kom je vast te zitten?

Nope...het boeit bijna niemand! Alleen me beste maat en nog iemand keken! Maar goed, doe het ook voor mezelf! Het is gewoon een fijn gezich 8 schijven 20 + nog 2 van 10kg!Gvd ben echt jaloers op je squat! Alle ogen op jou gericht dan zeker?

Thanks Koen!
Yes
!
Half 12 was het alweer afgelopen...dus wij eerst Hilversum in..beetje gek doen, maar dat was ruk...dus op naar Utrecht dan maar...Tivoli in...lekker uit me dak to een uur of kwart over 3...waar wederom de alcohol rijkelijk vloeide...
Toch maar even blijven liggen.. 10:00uur mijn bed uit...
True
!Volgende keer laat ik het je weten...het is wel ****ed..de spierpijn zat er nog in van donderdag..maar mijn triceps zijn nu helemaal zuur zeg!goed bezig marvin, ff losgaan is alleen maar goed man! alleen raad ik je aan om het nooit op benendag te doenheb ik zelf ook slechte ervaringen mee - die spierpijn zal ook niet zo snel weggaan vrees ik voor je.
gvd in m'n home town gaan stappen zonder dat ik er weet van heb heh![]()

hahaVolgende keer laat ik het je weten...het is wel ****ed..de spierpijn zat er nog in van donderdag..maar mijn triceps zijn nu helemaal zuur zeg!![]()
ja man...ik heb dat ook vrij vaak gehad, dus houd er nu wel meer rekening mee - sowieso vanwege dieet, maar ook omdat het je echt kan belemmerenSPIER-****ING-PIJN! Dit is slecht voor mijn herstel geweest...

een jaar of 2 geleden ben ik ook in utrecht in de tivoli geweest, vond het maar een ruk tent....
True...hahaja man...ik heb dat ook vrij vaak gehad, dus houd er nu wel meer rekening mee - sowieso vanwege dieet, maar ook omdat het je echt kan belemmeren
Inderdaad zonde van de spot!

Tivoli in de stad, tivoli de helling...? En wat voor avond?een jaar of 2 geleden ben ik ook in utrecht in de tivoli geweest, vond het maar een ruk tent....
je moet ook leven he!

IjzergodenDe ijzergoden straffen meteen
Je hebt tivoli en tivoli he. Allebei een behoorlijk gevarieerd programma.

Wel chill hoor! Vrijdag stappen, gister bij een mat langs en vandaag brak zijn!

Ik was ook een keer in tivoli, die een beetje buiten het centrum.,...
geen succes haha wij waren de enige die geen nike's aanhadden if ya know what I mean...
K*t spot!

)