- Waardering
- 1.077
- Lengte
- 1m78
Wat nou twijfels bij zn rug, die shit is sterk! goed gedaan!
ik doel op dat het lijkt alsof zijn rug erg krom lijkt te gaan...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat nou twijfels bij zn rug, die shit is sterk! goed gedaan!
ik doel op dat het lijkt alsof zijn rug erg krom lijkt te gaan...
bstja je bedoeld dat zn rug niet helemaal recht is. Komt omdat het zoveel gewicht is. Bijna iedereen die zo zwaar gaat bolt zn rug. Ook hier op dbb.
Zo voelde het niet

Damn! Kom ik wel weer eens liften bij all-in..nice van die 220 man, alsnog een flink PR. je had niet hoeven hitchen, maar als je iig achterover was gaan hangen en je heupen hard naar voren had geduwd had je hem wel omhoog kunnen strainen. technisch valt er nog wel wat uit te halen man...dan pull je in korte tijd een hoop meer denk ik

Thanks WWE!Wat nou twijfels bij zn rug, die shit is sterk! goed gedaan!
Thanks mate

Boven misschien, onder is volgens mij nog goed recht..ik doel op dat het lijkt alsof zijn rug erg krom lijkt te gaan...
Geen last gehad..+1 voor tymen
Ziet er pijnlijk uit... Bijna zo erg als mijn rug few weeks ago![]()

Thanks Nightfly!zoo hee marvin, sterk man!!! gaat nog steeds goed vooruit.

Lijkt me ook niet waar...maar beetje bolling kan IMO geen kwaad..Tja je bedoeld dat zn rug niet helemaal recht is. Komt omdat het zoveel gewicht is. Bijna iedereen die zo zwaar gaat bolt zn rug. Ook hier op dbb.
haha..

Gebruik straps..dat vind ik mixed waardeloos..Gewoon nette techniek voor een 1rm poging, bovenrug bolt beetje. Onderrug is gewoon nog prima daar gaat het om.
Why pronated ipv van mixed grip? En het lijkt wel of je aardig breed staat met je voeten, doe je dit express?
Voor de rest solid lift!

Nope..deze lift was @85kg...niet echt aan het bulken momenteel..vind het wel even best zo..Nice filmpje man, zag er netjes uit.
---------- Toegevoegd om 23:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:06 ----------
Hoe staat het nu met je gewicht, ben je al op de 90kg?![]()

jij zegt dat bijna iedereen op dbb die zo zwaar gaat als dit met deadlift bolling krijgt in z'n rug...dat is bullshit man.Hoezo lijkt het je niet waar? Als ik in het powerlift gedeelte deadlift filmpjes zie dan zie ik toch bijna altijd wel een bolling in de rug
1 pak uit z'n benen...uit z'n algehele techniek wel 2 pakkenmooie lift, je kan imo wel nog een pak meer kracht uit je benen halen lijkt me
jij zegt dat bijna iedereen op dbb die zo zwaar gaat als dit met deadlift bolling krijgt in z'n rug...dat is bullshit man.
kerel, dat zijn allemaal PR pogingen. jij benoemde dit gewicht van 220...er zijn toch zat gasten die daar sets mee draaien op dit forum en nee, die posten logischerwijs geen filmpjes ervan (te ver van hun max), dus kun je dat niet zien. ik begrijp je punt wel trouwens hoor mbt heavy lifts op dit forum en rugbolling, maar jij maakte een statement wat imo gewoon onjuist wasKijk naar alle geposte deadlift filmpjes met flinke gewichten(lees +-3x bw) hier op dbb en oordeel zelf.
Later als ik groot ben...
Ja maar je stelt dat bijna iedereen.Hoezo lijkt het je niet waar? Als ik in het powerlift gedeelte deadlift filmpjes zie dan zie ik toch bijna altijd wel een bolling in de rug
Das mooi..dan zit er nog meer in de tank..mooie lift, je kan imo wel nog een pak meer kracht uit je benen halen lijkt me

Das nog beter..op naar de 500kg..of ging het om pakken melkjij zegt dat bijna iedereen op dbb die zo zwaar gaat als dit met deadlift bolling krijgt in z'n rug...dat is bullshit man.
---------- Toegevoegd om 12:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:53 ----------
1 pak uit z'n benen...uit z'n algehele techniek wel 2 pakken

Tijd voor verbetering is er altijD!Voor een max-attempt valt dit reuze mee. De beste deadlifters houden hun rug ook niet kaarsrecht bij een lift.
http://www.youtube.com/watch?v=dVTm-sfB6YM
Verder goede poging Marvin, er is altijd ruimte voor verbetering maar het gaat nu zeker goed!
Thanks Yosh!

84/85kg ongeveerIk heb altijd al geweten dat Marv talent heeft om te gaan powerliften: gefeliciteerd met je PR!
Echt mooi, man ... 220kg @ 82 ong.? Op naar de 3x BW!![]()
Shit, dit is niet 3xbwKijk naar alle geposte deadlift filmpjes met flinke gewichten(lees +-3x bw) hier op dbb en oordeel zelf.
..even m'n techniek bijvijzelen..
kerel, dat zijn allemaal PR pogingen. jij benoemde dit gewicht van 220...er zijn toch zat gasten die daar sets mee draaien op dit forum en nee, die posten logischerwijs geen filmpjes ervan (te ver van hun max), dus kun je dat niet zien. ik begrijp je punt wel trouwens hoor mbt heavy lifts op dit forum en rugbolling, maar jij maakte een statement wat imo gewoon onjuist was
sets met 220kg!