Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen leuke training! Heb nu twee blauwe schouders en een paar gekraste armen..300 kilo laminaat tillen... leuke training! whaha
succes vandaag kerel

Das ook lekkerik heb vandaag 10 label printers van 20kg mogen herzeulen. (uit de prehistorie) ...
net een bourbon op en dan maar even squatten. Ach ja, je moet toch iets hé![]()
ok...niet naar A'dam zaterdaglekker bezig met je huisje
Ik ga vrijdagavond naar Enschede, had zelf nog geen plannen voor zaterdag.![]()
?Mwoah..het verdoete IMO aardig mijn borst en schouder oefeningen!
)
Hoor het wel van je danniet slecht toch
Heb nog geen plannen voor zaterdag, maar alles kan nog amsterdam lijkt me opzich wel super chill![]()
Thanks! Vond de rest crappy..de UB power was op!
zo dadelijk haalt je MP je bench nog bij
goed gepressed man![]()

Welkom!
Ik weeg 85 at the moment...hoezo ben ik shredded...(totaal niet)Klopt je BW van je sig, volgens mij ben je zwaarder dan 83kg toch? Of gewoon shredded as ****![]()
Thanks nigtfly..love lunges
!

He, waardeloos! Gister mijn log niet gecheckt! Wil opzich nog wel gaan, maar voordat jij nu daar bent gaat nog wel even duren, haha..jo marvin,
ik heb opzich wel zin om mee te gaan, alleen geen van me maten wil mee. Je hebt me 06 toch? Zo niet mail ik deze wel even, als je nog wil gaan kan je me vnv nog wel even smsen, ben in enschede dus bellen zal niet gaan ivm geluid etc.

Let's hope so!toch dat schema
Succes vandaag met trainen, en gewoon weer even goed in dat ritme komen, en dan gaat 't vanzelf wel weer beter![]()
Thanks Bart!

Zie nog niks..

dubbele fail?nee man, in dit geval niet