Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.961
ja dat snap ik. ik vidn die van mij ook erg leuk, maar als het ophoud... tja dan houd het op. hoe nasty het ook is. idd gewoon lekker afwachten en niks forceren en dan weet je vanzelf wel waar je aan toe bent.
Ga ook niks forceren..daarom heb ik ook ingestemd met deze break...ze wil zien wat onze relatie waard is en nadenken over van alles en nog wat...

Maar goed even genoeg daarover...

Weet nog niet zeker of ik ga trainen…we’ll see!

Als ik ga trainen word dit de training:

LB1 – Squat
Squat 5x5
Walking lunges: 4x8-12
Leg Press: 3x10-15
Barbel calf raise: 6 sets
Abs

Voeding dinsdag 03-05-2011: :meal:
6:45 65g brinta + 35g rozijnen + 40g whey + stukje pure chocolade + multivit & visolie
9:00 2 boterhammen filet + appel
11:00 2 snack-a-jacks
12:30 3 boterhammen (2 filet, 1 pindakaas) + appel
15:15 100g rijst + 160g kipfilet
17:30 Avondeten
20:00 25g dextrojuice (als ik ga trainen)
20:30 30g whey + 200ml soya melk light + 100g rijst + 160g kipfilet
~22:00 30g nightprotein

~2980kcals: E/K/V = 245g (33%) / 340g (46%) / 70g (21%)

hier heb je niets aan waarschijnlijk, maar ik vind breaks onzin en vooral egocentrisch - als je bij elkaar wilt zijn/blijven dan knok je daar samen voor en ga je niet alleen een tijdje nadenken over zaken die je beter kunt bespreken, terwijl je de ander in het ongewisse laat.

die training zal ik gewoon lekker gaan doen als ik jou was - reageer je ff goed af in de gym baas!

• #4.963
hier heb je niets aan waarschijnlijk, maar ik vind breaks onzin en vooral egocentrisch - als je bij elkaar wilt zijn/blijven dan knok je daar samen voor en ga je niet alleen een tijdje nadenken over zaken die je beter kunt bespreken, terwijl je de ander in het ongewisse laat.

die training zal ik gewoon lekker gaan doen als ik jou was - reageer je ff goed af in de gym baas!
Is misschien wel een beetje zo..maar wil haar niet forceren en hoop gewoon op een goede outcome..vervelend is het wel..want ik heb er behoorlijk GEEN invloed op...

Training hangt een beetje af van het feit ofdat ik wel of niet ga klussen...

Ben wel weer ****ing moe zo na de lunch! Moeite met ogen open houden!!!

• #4.964
Er is getraind!!:D

LB1 – Squat
Squat 8x60kg, 2x90kg, 5x140kg (easy!), 4x5x160kg
Walking lunges (aantal stappen X gewicht): 24x57.5kg, 20x67.5kg, 2x16x67.5kg
Leg Press: 14x224.8kg, 2x12x224.8kg (Fullstack)
Toepress: 6 sets

Side machine crunch: 20x30kg, 15x36kg
Swissball plank: 2 sets

Best aardige training! Mindset was weer ruk..krijg m'n kop niet offtopic:( Maar zeker niet ontevreden met squats en lunges!

Ps: Weet iemand een merk boxers die niet verrot gaan met benen trainen! Er zit nu een 25cm groot gat in mijn boxer namelijk:mad:

Komt dat gat door je c0ck:trollface:

Goeie workout Marvin, doe je ook wel eens DB-lunges trouwens? Ik zelf kan hellaas niet fatsoenlijk BB-lunges uitvoeren maar als ik DB-lunges neem dan pak ik een paar sets weighted en vervolgens neem ik 80m+ bodyweighted lunges als afmaker.

---------- Toegevoegd om 20:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:01 ----------

Ik heb toen vorig jaar voor die shoot van DW basic Hema onderbroeken gehaald, ik moet zeggen ze zitten erg goed en niet duur!

• #4.966
Komt dat gat door je c0ck:trollface:

Goeie workout Marvin, doe je ook wel eens DB-lunges trouwens? Ik zelf kan hellaas niet fatsoenlijk BB-lunges uitvoeren maar als ik DB-lunges neem dan pak ik een paar sets weighted en vervolgens neem ik 80m+ bodyweighted lunges als afmaker.

---------- Toegevoegd om 20:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:01 ----------

Ik heb toen vorig jaar voor die shoot van DW basic Hema onderbroeken gehaald, ik moet zeggen ze zitten erg goed en niet duur!
Jup epic big balls Koen!:D

lekkere training marvin, boxers tja.....ik gebruik MEN....rekken lekker mee, ook makkelijk als je een odel heb:)

toch lekker getraind hoor!:D

• #4.969
Lekker bezig geweest kerel!

En wat de boxers betreft, lekker Björn Borgjes halen, die zitten toch 't fijnst :).

Nice squats! sterk

Er is getraind!!:D

Ps: Weet iemand een merk boxers die niet verrot gaan met benen trainen! Er zit nu een 25cm groot gat in mijn boxer namelijk:mad:

:cheer:

En ik heb dat ook, van die irritante gaten bij je scrotum haha. Had het er een keer over met Sjaak, die vond dat t van de droger kwam maar mn shit gaat tegenwoordig helemaal niet meer in de droger. Heb nu ipv Bjorns Cavallo ofzo eens gekocht, zitten ongeveer hetzelfde. I'll keep you posted :p

En wat de boxers betreft, lekker Björn Borgjes halen, die zitten toch 't fijnst :).

True :) Of Cavallo oid dus, ongeveer dezelfde pasvorm heb ik me laten vertellen in een of andere lingeriezaak in Zwolle. Had die gaten wel in Bjorns trouwens.

die squats, man o man. Echt sterk dude:)

• #4.974
Lekker bezig geweest kerel!

Ik heb allemaal bjorn borgs...prijs/kwaliteit = ruk!

Thanks dennis!
:cheer:

En ik heb dat ook, van die irritante gaten bij je scrotum haha. Had het er een keer over met Sjaak, die vond dat t van de droger kwam maar mn shit gaat tegenwoordig helemaal niet meer in de droger. Heb nu ipv Bjorns Cavallo ofzo eens gekocht, zitten ongeveer hetzelfde. I'll keep you posted :p

True :) Of Cavallo oid dus, ongeveer dezelfde pasvorm heb ik me laten vertellen in een of andere lingeriezaak in Zwolle. Had die gaten wel in Bjorns trouwens.
Ok..keep me updated! Ik ben er zeker van dat het squat en benen train gaten zijn!

die squats, man o man. Echt sterk dude:)
Thanks Bart!:D

hey kerel! ik krijg steeds een errrorr van deze log als ik op die link van je posts hiernaartoe klik.
via omweggetje wel weer gelukt haha.

Bjork vin is ook wel goed onderbroeken merk:)

mooie trainingen weer, maar niet echt heel anders dan anders of wat

die squats van jou blijven top man !

• #4.977
hey kerel! ik krijg steeds een errrorr van deze log als ik op die link van je posts hiernaartoe klik.
via omweggetje wel weer gelukt haha.

Bjork vin is ook wel goed onderbroeken merk:)

mooie trainingen weer, maar niet echt heel anders dan anders of wat
Doe nu UB/LB met deels andere rep ranges..s voor mij wel degelijk wat anders! Had van maandag tot gister spierpijn in mijn rug en rear delts:eek:
die squats van jou blijven top man !
Thanks Rob!:D

Vanmiddag weer even UB volknallen! Mental state is nog steeds k*t...zit de hele dag te malen of het nu wel of niet goed komt...it makes me crazy :(

Negatieve energie omzetten in positieve kilo's!:D:fire:

UB2
Bench Press 5x5
PullUps: 4 sets
Incline db Flyes: 3x8-10
Dumbbell row: 2x10-15
Face Pulls: 3x8-15
Db curls: 2x8-10

Voeding vrijdag 06-05-2011: :meal:
7:15 35g whey + 3 pannekoeken + stroop
9:00 3 boterhammen (2 filet, 1 pindakaas) + appel
11:00 100g rijst + 160g kipfilet + snack-a-jack
12:30 3 boterhammen (2 filet, 1 pindakaas) + appel
15:00 100g rijst + 160g kipfilet + snack-a-jack
17:30 25g dextrojuice
18:00 Avondeten
20:30 30g whey + 200ml soya melk light
~22:00 30g nightprotein

~3240kcals: E/K/V = 255g (32%) / 380g (47%) / 80g (21%)

Nice, en hoe smaakt whey met soya melk?! En doe je nog wat bij die 200ml want je "moet" altijd met 250ml mixen toch?

Minder piekeren :D No good, ik weet er alles van :( :P

• #4.980
Terug
Naar boven