Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.941
Zeua! Met dank aan Sjaak een goede training voor mijn doen in mijn situatie (welk momenteel een dieptepunt heeft bereikt*)..

Sjaaks geadviseerde repranges aangehouden! Voelde lekker:fire:

UB-1 (maandag):
Pushpress: 3x70kg, Fx80kg, 4x3x70kg
T-bar: 12x60kg, 8x85kg, 6x85kg, 10x75kg
Incline db press: 4x8x34kg (Cleanen ging niet lekker, daarom niet zwaarder)
Strict Pulldowns: 12x64kg, 8x73kg, 10x68kg
Pushdowns: 2x10x32kg (Strict!)
Side Laterals: 2x15x14kg

*
Vakantie geannuleerd, m'n vriendin wil een break en weet niet of ze met me verder wil!...pff wat een drama! Sorry daarvoor dames en heren!:(:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 19:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:57 ----------

..
Thanks nog Sjaak!
Gaat het al beter tussen jou en je vriendin?
Nope:( Het heeft vandaag een absoluut dieptepunt bereikt:( (Zie spoiler)

Ondanks het klote nieuws toch een nette training kerel!

Helaas weet ik wat je voeld nu, bin there 2 jaar geleden en dat is geen happy place to be! Ik wens je alle sterkte voor komende periode en laat je zelf er niet onder door gaan kerel!

Pfff... That sucks. :(

Sterkte man. Effe deep shitty voelen de shit verwerken en gaan we samen op jacht ;) Nice train :thumbs:

hhhm crappy news brah :(

Ah damn bro :( K*t om horen...

Nuja, toch sterke pushpress..!

goeie workout marvin

klote man, ken je situatie wel, maar kan je echt geen advies geven. In ieder geval veel sterkte ermee man!

Focked up nieuws van je vriendin.. sterkte man!

Sterkte man. Emotionele problemen met meiden zijn sowieso echt k*t:(

****ed up ouwe! Lekkere training. En hou je haaks ;).

Brute PP man!

Mss een k*t vraag, maar waar ging de vakantie heen? Geannuleerd vanwege externe factoren?

Wat klote om te horen van die relatieproblemen, Marv ... ik hoop dat jullie het kunnen uitpraten: sterkte in ieder geval!

Toch goed getraind en misschien geeft dat je wat afleiding. ;)

Probeer ook te blijven genieten van bijvoorbeeld je nieuwe woning, hoor! :D

mooi om te zien hoe je tips meeneemt naar je training!

balen van je privé situatie man, shit kan je humeur flink bederven - been there, done that

Even je gedachte verzetten met het ijzer ipv enkel het ijzer verzetten ;) Jammer van je fail.

Succes met de vriendin man !

Niet druk in maken want het zal zeker niets uitmaken.. Ik weet waarvan je spreekt, ik was 2jaar en 8maanden samen met mijn ex.. Plots zag ze het totaal nietmeer zitten , maar ik wou ze zeker niet verliezen.. Je kan er toch niets tegen doen als ze het echt nietmeer ziet zitten , je sterk houden en niet teveel aan denken.. Je best doen om het goed te krijgen maar jezelf niet laten in de put zakken ! Brother x

• #4.957
Ondanks het klote nieuws toch een nette training kerel!

Helaas weet ik wat je voeld nu, bin there 2 jaar geleden en dat is geen happy place to be! Ik wens je alle sterkte voor komende periode en laat je zelf er niet onder door gaan kerel!

jup..hopefully it gets well soon (3 weken break nu:()
Sterkte man. Effe deep shitty voelen de shit verwerken en gaan we samen op jacht ;) Nice train :thumbs:
Nog geen jacht voor Marvin...heb nog wel wat hoop
Jup..:(
Ah damn bro :( K*t om horen...

Nuja, toch sterke pushpress..!
Das waar...
Thanks Hendrie!
klote man, ken je situatie wel, maar kan je echt geen advies geven. In ieder geval veel sterkte ermee man!
Thanksgozer!:thumb:
Focked up nieuws van je vriendin.. sterkte man!
Thanks we zetten maar weer door!

Sterkte man. Emotionele problemen met meiden zijn sowieso echt k*t:(
Jup:( sucks monkeyballs

****ed up ouwe! Lekkere training. En hou je haaks ;).
Dank..

Brute PP man!

Mss een k*t vraag, maar waar ging de vakantie heen? Geannuleerd vanwege externe factoren?
We gingen naar Turkije, maar ze zag het dit jaar zowieso niet zo zitten op vakantie te gaan, omdat ze volgend jaar evt. weer aan de studie wilde en het geld wel 'beter' kon gebruiken..

Wat klote om te horen van die relatieproblemen, Marv ... ik hoop dat jullie het kunnen uitpraten: sterkte in ieder geval!

Toch goed getraind en misschien geeft dat je wat afleiding. ;)

Probeer ook te blijven genieten van bijvoorbeeld je nieuwe woning, hoor! :D
Klopt Sigi! Vind het ook leuk hoe mijn huisje steeds meer vorm krijgt..alleen had ik dat graag met haar gedeeld, dus hoop dat het goed komt inderdaad..

mooi om te zien hoe je tips meeneemt naar je training!

balen van je privé situatie man, shit kan je humeur flink bederven - been there, done that
Thanks nog voor de tips, zijn altijd welkom! Als ik zelf mij repranges bedenk veranderd er vaak erg weinig aan de algemene trainingsinhoud... dus zeker die low rep shit was goed! Heb ook behoorlijk spierpijn nu!

Dank daarvoor:thumbs:

Even je gedachte verzetten met het ijzer ipv enkel het ijzer verzetten ;) Jammer van je fail.

Succes met de vriendin man !
Thanks Rob!
Niet druk in maken want het zal zeker niets uitmaken.. Ik weet waarvan je spreekt, ik was 2jaar en 8maanden samen met mijn ex.. Plots zag ze het totaal nietmeer zitten , maar ik wou ze zeker niet verliezen.. Je kan er toch niets tegen doen als ze het echt nietmeer ziet zitten , je sterk houden en niet teveel aan denken.. Je best doen om het goed te krijgen maar jezelf niet laten in de put zakken ! Brother x
Ik hoop dat ze in onze breek inziet wat ze aan mij heeft en wat ze precies wil in haar leven...ik denk dat we er wel bovenop kunnen komen en ga daar ook voor!

Deze 3 weken gaan wel moeilijk worden, want weet graag hoe het haar vergaat met van alles en nog wat en zie haar gewoon erg graag!..

Hopelijk kan ik wat negatieve energie omzetten in positieve kilo's!:D

aan de andere kant marv, geen hand vol maar een land vol. het is wel ff crappy. dat zeker!

misschien kan je je gedachten een beetje verzetten in de gym :)

• #4.959
aan de andere kant marv, geen hand vol maar een land vol. het is wel ff crappy. dat zeker!

misschien kan je je gedachten een beetje verzetten in de gym :)
Ik weet dat er nog zat andere chicks zijn, maar vind deze gewoon erg leuk, dus wacht de komende drie weken (on)geduldig af...:rolleyes:

Ik weet dat er nog zat andere chicks zijn, maar vind deze gewoon erg leuk, dus wacht de komende drie weken (on)geduldig af...:rolleyes:

ja dat snap ik. ik vidn die van mij ook erg leuk, maar als het ophoud... tja dan houd het op. hoe nasty het ook is. idd gewoon lekker afwachten en niks forceren en dan weet je vanzelf wel waar je aan toe bent.

Terug
Naar boven