Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.981
Waarom is mijn log kapot? Kan niet multi-quoten en mijn link is kapot..

Dat gebeurt er als je niet hard genoeg traint :)

:trollface:

50ml meer of minder maakt niet heel veel uit..maar soya melk is gewoon even wennen..ik doe het enkel om lactose intake te beperken..:D

Tell me how...:(

Aight, wij hebben hier thuis ook wel 's soya melk staan, dus dacht kan dat ook wel 's proberen :). Het is wel duurder geloof ik?

• #4.987
Moet je mij niet vragen :D Pieker zelf ook al weken aan een stuk hoor :D

BTW: forum is gewoon naar de klllllll, je kan ook niet zien wie je gequote heeft :(
Ook piekeren about a girl or somewhat else?

Alle links zijn kapot. Ik denk dat er iets veranderd is ..
ooh ok..ik dacht logsabbotage!

Aight, wij hebben hier thuis ook wel 's soya melk staan, dus dacht kan dat ook wel 's proberen :). Het is wel duurder geloof ik?
Het is inderdaad duurder!:( Misschien als ik straks op mezelf zit toch weer gewone melk:rolleyes:

Er is weer getraind! Ging best lekker zo direct na mijn werk!

UB2
Bench Press 3x5x90kg, 2x5x85kg
PullUps: 12xbw, 10xbw, 8xbw, 5xbw+3neg.
Incline db Flyes: 10x22kg, 8x26kg, 10x22kg
Dumbbell row: 2x15x40kg (Behoorlijk strict!)
Face Pulls: 15x41kg (te licht!), 15x55kg, 12x59kg
Db curls: 8x22kg, 8x20kg

Nu eten!!:D

Sterke training bro :D

& ja

nice fly's Marv!!

klasse dat je ondanks de shit goed blijft trainen! respect

Even paginatje of 4 doorgelezen. Klote van je relatie met je vriendin man. Kan me heel erg goed voorstellen dat het zwaar is. Kzou persoonlijk niet weten wat te doen zonder mijn vriendin. Hoelang waren jullie al samen? Khoop echt dat het goedkomt!

Nu over de trainingen: Kzie dat je ook overgestapt bent naar een ub/lb schema. Hoe bevalt het tot nu toe? En die lunges zijn echt niet normaal meer man!

• #4.991
Thanks

& sterkte!

nice fly's Marv!!

klasse dat je ondanks de shit goed blijft trainen! respect
Thanks Bart!:D Will do my best!
Even paginatje of 4 doorgelezen. Klote van je relatie met je vriendin man. Kan me heel erg goed voorstellen dat het zwaar is. Kzou persoonlijk niet weten wat te doen zonder mijn vriendin. Hoelang waren jullie al samen? Khoop echt dat het goedkomt!

Nu over de trainingen: Kzie dat je ook overgestapt bent naar een ub/lb schema. Hoe bevalt het tot nu toe? En die lunges zijn echt niet normaal meer man!
Jup is ****ed up...bijna 3 jaar nu:(..

UB/LB bevalt goed..is een powerbuilding schema van Sjaak..maar hoop af en toe nog op comentaar op mijn deels zelf gefabriceerde repranges..;)

je hoopt op commentaar dus :p haha. training ziet er goed uit man, alleen wat mij betreft iets teveel high-rep werk. die db rows kunnen niet zwaarder in je gym geloof ik? overweeg dan om db rows is met 2 armen tegelijk te doen...is echt killing voor je core en een lekkere oefening voor je upper back. Pull Ups misschien proberen om wat gewicht toe te voegen en continu 6-jes te draaien ofzo met één gewicht. je kan alle kanten op, maar dit is wat ik zou doen

Have a nice weekend marvin !
+ Leuke training !

@ die links: forumstructuur is wat veranderd, ff nieuwe url plakken :)

• #4.995
je hoopt op commentaar dus :p haha. training ziet er goed uit man, alleen wat mij betreft iets teveel high-rep werk. die db rows kunnen niet zwaarder in je gym geloof ik? overweeg dan om db rows is met 2 armen tegelijk te doen...is echt killing voor je core en een lekkere oefening voor je upper back. Pull Ups misschien proberen om wat gewicht toe te voegen en continu 6-jes te draaien ofzo met één gewicht. je kan alle kanten op, maar dit is wat ik zou doen
Wat betreft die dumbbellrows met 2 armen heb je wel gelijk denk! Dan kan ik gelijk behoorlijk terug ibn gewicht ivm core!

Pullups deed ik voor het eerst! En verwachte ze net zo zwaar als chinn-ups maar dat viel mee! Eens kijken of ik ze kan verzwaren met mijn rugzak..want hebben geen dipbelt;)

Uiteraard bedankt voor de adviezen Sjaak!

Have a nice weekend marvin !
+ Leuke training !
Thanks gozer1 Jij ook!

@ die links: forumstructuur is wat veranderd, ff nieuwe url plakken :)
ooh ok..;) Ga eens kijken!

UB/LB is zeker lekker, ben er ook al weer een tijdje mee bezig. tussen door nog wat FBtjes haha....nice weekend marv.

Marvin ook overgestapt naar een powerbuilding-schema? Klasse, gozer! :D

Fijn weekend nog. ;)

Doe nu UB/LB met deels andere rep ranges..s voor mij wel degelijk wat anders! Had van maandag tot gister spierpijn in mijn rug en rear delts:eek:

Aight!:D

Eindbaas!:D

Sterkte verder met je chick, kan je nu moeilijk drbij hebben midden in een verbouwing lijkt mij... Wel ****ed up

hoe staat het er inmiddels voor?:)

• #5.000
UB/LB is zeker lekker, ben er ook al weer een tijdje mee bezig. tussen door nog wat FBtjes haha....nice weekend marv.
Thanks Nightfly!
Marvin ook overgestapt naar een powerbuilding-schema? Klasse, gozer! :D

Fijn weekend nog. ;)
Done :D
Aight!:D

Eindbaas!:D

Sterkte verder met je chick, kan je nu moeilijk drbij hebben midden in een verbouwing lijkt mij... Wel ****ed up
Thanks gozer!
hoe staat het er inmiddels voor?:)
Could be better! Ik kan niet tegen het ontbreken van zekerheid!

Vorige week niet toegekomen aan LB2, dus daar starten we deze week mee! Goodmornings doe ik niet te zwaar want dan gaan ze echt nergens meer over!

LB2 – Deadlift
Deadlift: 5x3
Goodmornings: 3x8-12
Single Leg Curls: 3x6-10
Calf Raise: 5 sets

Abs: ??

Voeding maandag 09-05-2011: :meal:
7:15 35g whey + 3 pannekoeken + stroop + multivit
9:00 3 boterhammen (2 kipfilet, 1 rosbief) + appel
11:00 35g pinda’s
12:30 3 boterhammen (2 kipfilet, 1 rosbief) + appel
15:00 100g rijst + 160g kipfilet
17:30 Avondeten
20:00 Dextrojuice
20:30 30g whey + 200ml soya melk light + 100g rijst + 100g kipfilet
~22:30 30g nightprotein

~3190kcals: E/K/V = 255g (32%) / 360g (45%) / 80g (23%)

Terug
Naar boven