Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

ziet er weer strak uit man ! nice to see you're keeping your shit together !

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.002
ziet er weer strak uit man ! nice to see you're keeping your shit together !
Thanks Rob!

Training zit erop!:D Kort, maar (redelijk) krachtig!

LB2 – Deadlift
Deadlift: 3x160kg, 4x3x170kg
Goodmornings: 10x40kg, 2x9x40kg
Single Leg Curls: 8x36kg, 12x30kg, 9x30kg
Seated calf Raise: 15x60kg, 10x130kg, 2x10x140kg, 2x8x140kg

Side machine crunch: 20x43kg, 2x8x57kg
Swissball planck: 3 sets

Kort maar krachtig :D

good shit man...nette workout en prima volgens plan! goodmornings bewust zo licht? verwacht eigenlijk wel wat zwaardere weights daarop met die deadlift van jou

• #5.005
dat is ook de bedoeling van goodmornings :p

Sterke deadlifts kerel!

Ja khad ook zwaardere goodmornings verwacht, zie soms kerels die hier loggen 100+ goodmornings doen, terwijl ze belange niet jouw gewicht squatten of deadliften. Maarja uitvoering doet veel hé, en het is algemeen geweten dat jij behoorlijk strikt traint!

sterk marvin!!!

Ja khad ook zwaardere goodmornings verwacht, zie soms kerels die hier loggen 100+ goodmornings doen, terwijl ze belange niet jouw gewicht squatten of deadliften. Maarja uitvoering doet veel hé, en het is algemeen geweten dat jij behoorlijk strikt traint!
hier het BB gedeelte of PL gedeelte? ben benieuwd naar degene die onder de 220 deadliften en 100+ goodmornings doen :p

• #5.011
dat is ook de bedoeling van goodmornings :p
Ik noem ze de volgende keer 'p*ssy goodmornings'

Thanks!!:D (en welkom?)
Volgens mij doe ik wat fout..

Thanks!
hier het BB gedeelte of PL gedeelte? ben benieuwd naar degene die onder de 220 deadliften en 100+ goodmornings doen :p
Sjaak..ik kom snel een keer naar Utrecht! Wil wel eens echt goede goodmornings zien..:D

nou bevalt het nieuwe schema een beetje?
Weer wat ritme aan het opbouwen met eten/trainen?

hoe is het nieuwe huisje?

• #5.014
nou bevalt het nieuwe schema een beetje?
Weer wat ritme aan het opbouwen met eten/trainen?
Nieuwe schema bevalt goed! Ik moet gewoon wat structuur hebben! Eten gaat ook weer beter..niet heel erg last meer van weinig eetlust!

Goodmornings ... tja, ik doe ze ook altijd strict en vrij licht - maximaal 35kg.

Mijn nieuwe trainingsmaat MC kan ze idd met 100+ doen en ergens geloof ik hem ook wel. :D

Nou heeft (normaal) deadliften weinig te maken met goodmornings, of zie ik dat verkeerd? ;)

Nou heeft (normaal) deadliften weinig te maken met goodmornings, of zie ik dat verkeerd? ;)
positie onderin goodmornings komt dicht in de buurt bij de startpositie van een deadlift...zat mensen geloven in een sterke carry-over van goodmornings naar je deadlift (vooral pin-goodmornings)

Laatst bewerkt:
Ik noem ze de volgende keer 'p*ssy goodmornings'

Sjaak..ik kom snel een keer naar Utrecht! Wil wel eens echt goede goodmornings zien..:D
p*ssy of niet maakt niet uit man, ik denk alleen dat jij veel zwaarder kan. niet dat ik trouwens 100+ doe hoor :p
je roept steeds utrecht...PM me nou maar eens gewoon en dan regelen we wat!

• #5.019
p*ssy of niet maakt niet uit man, ik denk alleen dat jij veel zwaarder kan. niet dat ik trouwens 100+ doe hoor :p
je roept steeds utrecht...PM me nou maar eens gewoon en dan regelen we wat!
Kan dat ook op een korte termijn geregeld worden..ben ook druk met mijn huis offcourse..dus stel weet het donderdag voor vrijdag/zaterdag ofzo...hoop wel binnenkort weer eens bij all-in te trainen!

hoor ik daar een meet in utrecht?

Terug
Naar boven