Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks Rob!ziet er weer strak uit man ! nice to see you're keeping your shit together !
Kort, maar (redelijk) krachtig!Thanks!

Thanks Sjaak! Ik vind goodmornigs gewoon ****ing zwaar voor mijn lowerback..of ik doe ze foutgood shit man...nette workout en prima volgens plan! goodmornings bewust zo licht? verwacht eigenlijk wel wat zwaardere weights daarop met die deadlift van jou

hier het BB gedeelte of PL gedeelte? ben benieuwd naar degene die onder de 220 deadliften en 100+ goodmornings doenJa khad ook zwaardere goodmornings verwacht, zie soms kerels die hier loggen 100+ goodmornings doen, terwijl ze belange niet jouw gewicht squatten of deadliften. Maarja uitvoering doet veel hé, en het is algemeen geweten dat jij behoorlijk strikt traint!

Ik noem ze de volgende keer 'p*ssy goodmornings'
Thanks!!
(en welkom?)Volgens mij doe ik wat fout..Ja khad ook zwaardere goodmornings verwacht, zie soms kerels die hier loggen 100+ goodmornings doen, terwijl ze belange niet jouw gewicht squatten of deadliften. Maarja uitvoering doet veel hé, en het is algemeen geweten dat jij behoorlijk strikt traint!
Thanks!
Sjaak..ik kom snel een keer naar Utrecht! Wil wel eens echt goede goodmornings zien..hier het BB gedeelte of PL gedeelte? ben benieuwd naar degene die onder de 220 deadliften en 100+ goodmornings doen![]()

Nieuwe schema bevalt goed! Ik moet gewoon wat structuur hebben! Eten gaat ook weer beter..niet heel erg last meer van weinig eetlust!nou bevalt het nieuwe schema een beetje?
Weer wat ritme aan het opbouwen met eten/trainen?
Nieuwe schema bevalt goed! Ik moet gewoon wat structuur hebben! Eten gaat ook weer beter..niet heel erg last meer van weinig eetlust!
positie onderin goodmornings komt dicht in de buurt bij de startpositie van een deadlift...zat mensen geloven in een sterke carry-over van goodmornings naar je deadlift (vooral pin-goodmornings)Nou heeft (normaal) deadliften weinig te maken met goodmornings, of zie ik dat verkeerd?![]()
p*ssy of niet maakt niet uit man, ik denk alleen dat jij veel zwaarder kan. niet dat ik trouwens 100+ doe hoorIk noem ze de volgende keer 'p*ssy goodmornings'
Sjaak..ik kom snel een keer naar Utrecht! Wil wel eens echt goede goodmornings zien..![]()
Kan dat ook op een korte termijn geregeld worden..ben ook druk met mijn huis offcourse..dus stel weet het donderdag voor vrijdag/zaterdag ofzo...hoop wel binnenkort weer eens bij all-in te trainen!p*ssy of niet maakt niet uit man, ik denk alleen dat jij veel zwaarder kan. niet dat ik trouwens 100+ doe hoor![]()
je roept steeds utrecht...PM me nou maar eens gewoon en dan regelen we wat!