Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk het..

Klopt..die 170 ging nog vrij makkelijk..Die deadlift kan toch wel sterker met een 1rm van 220kg!
Alsnog een nice training!
Hams & lower back..denk?Is het dan de bedoeling dat je je lowerback aanpakt met die goodmorning? Of doe je hem
meer voor je hams? Wil hem ook wel een proberen eigenlijk![]()
Ehm..ik heb hem gister zo gedaan dat mijn hams de fik in gingen en minder mijn lower back...hoe? Dat kan ik niet uitleggen..je kunt het slechts proberen en aanvoelen denk..ja, vast wel ... maar het is niet zo dat met een bepaalde techniek je bv meer
hams kan aanspreken en minder lowerback?
Jup..hoewel dit behoorlijk kansloos wordt met het nu al opgegeven deelnemersveld...kijkend naar sommige beginpics hoop ik dat dat ooit mijn eindpics zullen zijn..
JIJ?
Puur..omdat jij dan moet wachten! Nee plan altijd op mijn werk..dan kan ik net voor mijn training nog even checken wat de bedoeling is..hoezo zet je altijd je training al erop voordat je bent begonnen ? Kan ik altijd wachten
haha

Nope...eerst 8x60kg, 6x100kg, 3x130kg en toen 160kgHee Marvin, begin jij eigenlijk gewoon met 160kg te deadliften zonder op te warmen daarvoor of schrijf je die setjes gewoon niet op?

Nope