- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik gebruik PP altijd voor Per Persoon.....
dussssss
Yes, was ik ook blij mee! En het ging niet van harte!

RDL is met bewuste arch volgens mij..Wat is trouwens het verschil tussen RDL en conventioneel?
Ah zie het al. RDL pakt hem hoger, je haalt merendeel uit je rug en is een combinatie tussen con en SLDL. Zo zie ik dat goed toch?
..Dat was in dat filmpje te zien dacht ik.
Conventioneel zak je door je knieën met je kont richting de grond. Bij RDL doe je alleen je heupen naar achter.
Iig dat is wat ik nog altijd denk.![]()

Mwoah..80kg was al pretty heavy!filmpje klopt hoor...dat is romanian - goed naar achter hangen, kleine buiging in de knie rustig een goede strecht op de hams opbouwen omlaag en vervolgens explosief omhoog door je hams en glutes hard aan te spannen en je heupen naar voren te bewegen.
lekkere UB training man! mooi PR ook met dbs en PP of course, maar die zal de aankomende tijd nog wel blijven stijgen
Had me al verbeterd ja, is toch wel RDL excuses. Zie uitleg van istimewa, dat is verschil wat tussen conventioneel inderdadad.

Wel als je eetlust op zijn gat ligt..Dikke inclines ouwe. En 3 pannekoeken zijn toch niet zo heftig om te atten?
Mwoah..noteer het alleen als het noemenswaardig is..tijdje terug nog nieuwe PR's gezet op de grote 3..

Viel me ook alles mee!Nou dikke inclines kerel! Echt sterk, die gewichten met dat aantal reps. Dik!
Thanks Rob!

HahaNicee!
En ik zat even te kijken PP 60KG?? Maar da's Push Press natuurlijk, ik gebruik PP altijd voor Power Partials.![]()
Ojee..dit loopt uit de handIk gebruik PP altijd voor Per Persoon.....
dussssss
Dat bedoelde ik..

Best wel nais!
Inderdaad, NAAAAAAAAAAAIZZ!Hahaah en wat een lunges hé!
Dank aan u allen..trouwe logvolgers!