zodroog
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 47
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is deels cardio, want ga niet meer eten of iets dergelijks..ga je dat fietsen beschouwen als cardio om te cutten trouwens? indien nee, dan zou ik je voeding iets uppen.
LB van gister zag er indrukwekkend uit marvin, ik zou wel eens een LB-squat training met jou willen meemaken - 5x5x160 sick ****! succes vandaag weer man
kersenvlaai = lekker
Doen we volgende keer LB..kun jij mijn squats even belachelijk maken dat ik weer terug kan naar 120kg

JUp..morgen opendag op mijn werk!
Yes!

als jij ineens een paar keer per week 27km op een dag gaat fietsen, dan zou ik toch je voeding een tikkie aanpassen kerel...anders gaat het wel heel rigoureus ineens.Het is deels cardio, want ga niet meer eten of iets dergelijks..Doen we volgende keer LB..kun jij mijn squats even belachelijk maken dat ik weer terug kan naar 120kg
![]()
NEEN
Top! Ik kan niet meer eten betalen...nee j/k ik ga er over nadenken..kijk eerst even aan wat het fysiek technisch doet..als ik er harder en droger van wordt dan ga ik ervoor..wordt ik schraal en mager dan up ik de voedingals jij ineens een paar keer per week 27km op een dag gaat fietsen, dan zou ik toch je voeding een tikkie aanpassen kerel...anders gaat het wel heel rigoureus ineens.
Over een week of 3/4 heb ik vakantie...daarna kunnen we wel even een Squat training inplannen!

Hoezo 5x5x85..schrijf toch 5x85kg...en daarvoor wat geklooi met 905 x 5 x 85 neem ik aan?
Weekend.. -> leren hiero
mooie training iig![]()

Over een week of 3/4 heb ik vakantie...daarna kunnen we wel even een Squat training inplannen!
5x5x90kg komt er inderdaad aan, nice 
triceps wordt meer benadrukt in de andere UB traininglekker skater , ik miste eigenlijk nog een triceps oefening
ondanks het benchwerk
Omdat erachter stond 5 x 5 x 90 in zichtNever mind
& thx

Is goed Mc!Geef wel ff een seintje als je hierheen komt Marvin, ff handje schudden dan5x5x90kg komt er inderdaad aan, nice
![]()
NopeNette training Marv! Ik zie dat jij net als ik geen aanleg heb voor benchen![]()

Nope..just weak benchesnice marvin, still going strong i see
hoe gaat het met je nieuwe hutje?
..met mijn hutje gaat het goed! Aankomende donderdag wordt er een hoop rommel (koelkasten e.d) geleverd..Jup! Bijna 5x5Die bench is wel verbeterd vergeleken met vorige keer toch?
Zie Sjaak..lekker skater , ik miste eigenlijk nog een triceps oefening
ondanks het benchwerk
True..maar deed nooit pull-ups en afwisseling is key!
Klopt!triceps wordt meer benadrukt in de andere UB training