Arnold1975
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 37
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 6%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goede benen nog, na een maand niks doen. Schouders ook goed sterk. Dat FST-7 wat houdt dat in?
Thanks RobJouw verdeling van presses ziet er beter uit ... mijne zitten mekaar steeds in de weg.
Ga ook eens puzzelen richting het jouwe te werken![]()

Yes!
Zie onder..Goede benen nog, na een maand niks doen. Schouders ook goed sterk. Dat FST-7 wat houdt dat in?
Zekers!
Dat dus

En de 38'ers dan
?

Ach zo eikelig vond ik het niet..al moet ik wel zeggen dat de twee weken dicht in de zomer vakantie wel shitty vindhaha sorry marvin die 38ers natuurlijk helemaal brutaal dan! klote dat je gym dicht is eikels!
ma lekker dagje rust is ook niet verkeerd!

Ik was er op voorbereid! Daarom vandaag ochtend training!
Done!

Ik doe ehm inderdaad met een OL-barbell in de hoek geduwd..dus de gewichten zijn exc. een deel van die 20kg. Verder laat ik mijn lats optimaal tot rek komen, maar leg ehm niet neer tussen de reps!Hoe doe jij de t-bars? barbell?en leg jij hem iedere rep neer of pak je hem op,doe je je reps en leg je hem terug?

Ik doe ehm inderdaad met een OL-barbell in de hoek geduwd..dus de gewichten zijn exc. een deel van die 20kg. Verder laat ik mijn lats optimaal tot rek komen, maar leg ehm niet neer tussen de reps!![]()
![]()
mijn gym heeft een sjieke scharnier waar de barbell in gaat 
Dat ga ik volgende keer eens proberen dan!Ok coolmijn gym heeft een sjieke scharnier waar de barbell in gaat
Ik deed de reps ook altijd zoals jij tot ik een aantal pro's op motivation filmpjes met iedere rep de barbell zag laten landen,ik dat dus ook doen en de impact op je rug (in positieve) zin is waanzinnig,scheelt echt een klap (voor mijn gevoel)

Ben niet heel hard aan het cutten...low carb was vorig jaar <100g
Iets onder onderhoud eten, met een soort carbcycle...niet heel erg extreem qua schommelingen..in de hoop een tikje droger te worden..in combinatie met een 4-daagse split