hendrie
Huge Freak
- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik had je gezegd mijn log te volgen, zodat je daarin kon zien wat Dexaprine doet! Merk voor alsnog dat de eerste keer leek of ik aan de speed zat...zat te shaken in de sportschool en was niet te stoppen! Zaterdag ging ik ook hard, was ik vooral heel euforisch! Vanochtend had ik er een genomen..en de euforie en energie kwam er ook zeker goed bij! Echter ging ik vanavond pas trainen en dan lijkt het alweer verdwenen (werkt ~8uur). Nu zit ik te dubben wat ik ga doen..morgenochtend nemen (6:30) of smiddags rond 13:00-14:00 zodat ik er mogelijk nog profijt bij heb in de gym! Het potje schrijft volgens mij sóchtends voor..Hey dude, je had me een pwo-verhaal beloofd
Lekker hoor, VPRtje deadliften als 5e oefening.
Vind ik persoonlijk wel! Als je 3 dagen echt lowcarb gaat (0-100g carbs), gevold door een high dag en de dag erna weer low, dan moet je theoretisch gezien die low dag een hogere verbranding hebben doordat je lichaam denkt weer veel voeding te krijgen!
Het gaat eigenlijk wel lekker! Wordt langzaam ietsje droger..heel langzaam! Maar goed zaterdag Decibel, daar wordt echt alles weer even bruut ongedaan gemaakt!hoe gaat ie met marv? ik zie deftige trainingen staanmoet goed zijn!

Thanks Bart!oke dan, langzaam is nog steeds progressie. En feesten hoort er bij!
Nice squats, zo als gewoonlijk!
Thanks Dumba! Squats zijn ongeveer paralel..soms iets erboven, soms iets eronder. Geen quarter squats in ieder geval!Dikke squatsessie. Vindt 8x140 al heel wat. Hoe diep zak je bij de squat?![]()
Thanks Koen! Video komt vast nog wel een keer! Zeg niet wanneer, maar strik wel een keer iemand!We wachten nog steeds op die squat vid's, ondanks dat je geen zin had toch een mooie squat sessie neergezet!
Dexaprine...hmm, bij de eerste sample die ik daarvan nam leek het of ik aan de X zatJa lekkere training hoor! En what's up met die dexaprine dan, sounds nice.
Zie op B&F dat het als fatburner wordt gebruikt..
Enneuh zaterdag even meeten at Decibel dan?![]()
. Nu had ik zo iets van ach dat spul is maar 30euro voor 60caps, kan daar geen buil aan vallen!Nog weinig details eigenlijk ben pas net bezig! Vind het wel het lekkerst kort na inname ervan te gaan trainen! Je kunt ehm echter alleen niet als soort preworkout gebruiken voor je avondtraining omdat dat spul 8 uur lang schijnt te werken! Het lekkerst vind ik het dan ook bij een ochtend training..ik liep zaterdag echt naar de sportschool met zo'n 'niemand-kan-mij-wat-maken'-instelling en drive!Ik had toestraks nog ergens wat gelezen van die dexaprine, details marv!
Potje lezen he Rob! 2 per dag MAG niet...1.5max voor 'gevorderde' sportersDexaprine hé ... niet slecht héMet 2 per dag werd ik redelijk ****ed up
Nette squats nog na die extensions !
Als de zon verdwijnt ga ik weer lichtjes bulken denk! Ga zowieso niet hard bulken, want heb een hekel aan vet op mijn lijf!Wanneer staat het weer in de planning om te gaan bulken? Ik wil wel weer een keer een 200kg squat zien in je log![]()
Beetje hoog in vet vandaag! Was te laat met vleeswaren uit mijn vriezer halen, dus bij gebrek aan beter pindakaas overal opgesmeerd!

Potje lezen he Rob! 2 per dag MAG niet...1.5max voor 'gevorderde' sporters