Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekker!!
Haha, thanks!Hard gaan jonguhh!!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Nette squats trouwens vorige keer![]()
Tja, het is volgens mij randje legaal dat spul...lekker getraind weer kerel.
Is dat wat ja, dexaprine? Wilde ook wat gaan bestellen namelijk.
Was redelijk al out!
(moet ook altijd eerst cleanen vanaf de grond)Thanks WWE
Jup! Vind het ook een fijn schema om te doen!
Arnoldpress is inderdaad een schouder killer!!die arnold press lijkt me wel een shoulderkiller trouwensgood stuff though

in 2009, the world anti-doping agency added methylhexanamine to the 2010 prohibited list.

dan weet je dat je goed spul hebt
stock up before they take it off the shelves![]()

dan weet je dat je goed spul hebt
stock up before they take it off the shelves![]()
Je kunt het bij XXL ook puur kopen zag ik..

Kan wel een motivatieboost gebruiken af en toe, dus lijkt me geen verkeerd plan weer een keer naar utrecht af te reizen! Puur om weer even impressed te worden en het idee te krijgen dat mijn trainingen harder kunnen!kom je nog eens langs binnenkort? of durf je niet meer...
dat is een goede reden inderdaadKan wel een motivatieboost gebruiken af en toe, dus lijkt me geen verkeerd plan weer een keer naar utrecht af te reizen! Puur om weer even impressed te worden en het idee te krijgen dat mijn trainingen harder kunnen!
Misschien volgende week ergens?
volgende week heeft weinig zin, aangezien ik volgende week wedstrijd heb en dus geen onnozele trainingen heb die week. de week erna uiteraard wel. vervolg via PMZie PM'sdat is een goede reden inderdaadvolgende week heeft weinig zin, aangezien ik volgende week wedstrijd heb en dus geen onnozele trainingen heb die week. de week erna uiteraard wel. vervolg via PM
haha...klinkt zeker ok...
Is redelijk gelukt!

Zo'n skippybal zonder hengsels..
Gay-ab workout
Had zeker ook gelijk de 38's kunnen pakken, want ewr zat zeker meer in!goeie training Marv! 2 x 10 x 36 kg db press is sterk!
Ik vond deze keer de decline db's beetje klote gaan..voelde niet goed! Maar normaal ben ik er ook wel van van!declined DB ftw ! Ik merk sinds ik ze doe toch wel een groot verschil

Dexaprine is echt drugs, 1x genomen. Nooit ****ing meer neem ik dat. Voelde mij net een opgejaagde junk.